elke dag aardbeien...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 21:31

Sonja schreef:
Ja zo lust ik er nog eentje. Dan mag je ook elke dag naar de Mac want da's altijd nog beter dan elke dag een snuif coke :))

maar van coke word je wel dunner.. van de Mc niet :P :o

Mocca

Re: elke dag aardbeien...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:52

Ik eet in de zomer ook regelmatig aardbeien hoor, vaak elke dag, heerlijk! :)
Lijkt me weinig mis mee, elke dag een appel ga je ook niet dood van, fruit is gezond en als je de rest van je voeding afwisseld moet het goed gaan.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:55

Sonja schreef:
Ja zo lust ik er nog eentje. Dan mag je ook elke dag naar de Mac want da's altijd nog beter dan elke dag een snuif coke :))

Kijk, daar ben ik nou blij mee :j
Eindelijk iemand die het prima vindt als ik elke dag naar de Mac ga, met jou kan ik tenminste praten ;) :D

Maar even serieus:
Als je nou (bijna) elke dag wat aardbeien neemt en daarnaast nog een paar stuks ander fruit waar je mee varieert, dan is dat toch niet zo slecht? Elke dag aardbeien is natuurlijk wel een beetje eenzijdig, maar er zitten ook goede vitamines/voedingsstoffen in en die variatie zou je dan toch via het andere fruit dat je eet binnen kunnen krijgen?
Of denk ik nu te simpel?

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:01

ik zou niet weten of veel aardbeien slecht voor je zijn. Ik doe er wel bruine suiker bij, en dat is natuurlijk niet goed :)
ik weet wel dat druiven erg gevaarlijk zijn voor de lijn :) heb ik zelf ondervonden toen ik elke dag makkelijk bijna een kilo naar binnen stak (maar ze zijn zo lekker meneer...) kon nog maar net in mijn broek maar gezellig zat die niet meer hoor :')

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:09

LimaMambo schreef:
Sonja schreef:

maar van coke word je wel dunner.. van de Mc niet :P :o

nee joh van coke word je niet (per se) dunner.
kun je beter speed nemen :+

En elke dag aardbeien, joh ik wou dat ik dat kon betalen :D