Wanneer komt die leuke jongen nou voorbij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Wanneer komt die leuke jongen nou voorbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:25

Ik herken het ook wel een beetje, maar bij mij is het vooral dat ik veel te kieskeurig ben en op een leuke jongen durf ik niet af te stappen. Dus ik laat het maar zo, je komt ze vanzelf een keer tegen. En ik heb tegen mezelf gezegd dat ik tot mijn 30e kritisch mag zijn, dus ik heb nog 9 jaar :')

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 15:17

Imago01 schreef:
Kun je dan ook verliefd worden op iemand ook al ben je dat in eerste instantie juist niet?’

Ja hoor, dat kan :) :j
Dat ligt er allemaal maar net aan.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 15:27

Voor mijn vriend(anderhalf jaar nu), was ik ook altijd koosvriendloos, en ik vond dat altijd veel beter dan 30 vriendjes achter elkaar te hebben :)

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:36

Alexx schreef:
Voor mijn vriend(anderhalf jaar nu), was ik ook altijd koosvriendloos, en ik vond dat altijd veel beter dan 30 vriendjes achter elkaar te hebben :)

Vond ik ook altijd :) Ben tussen mijn 17e en 22ste ToosVriendloos geweest, en vond het eigenlijk wel fijn (lekker rustig ;))

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:17

Ik zit dus in PRECIES hetzelfe schuitje!

Mijn verhaal; ik ben 19 jaar en heb nog nooit een serieuze vriend gehad. Ik heb al wel seks gehad, dus het is niet dat alles nieuw is voor mij. Máár, op de of andere manier kom ik ze niet tegen en als ik ze tegen kom zijn ze of:

1. Uit op alleen een f.buddy/één keer seks
2. Bezet
3. GAY!

Ik snap niet wat er fout gaat, ik ben een leuke meid, kan gezellig met mensen babbelen en niet lelijk, maar op de één of andere manier zijn het altijd 1 van bovenstaande mannen. Ik begin me soms echt af te vragen wat ik heb gedaan dat god me zo straft :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:21

Herkenbaar hoor :j op wat losse scharrels en een echt foute 'relatie' van twee maanden lang ook hartstikke vrijgezel.
Nou moet ik ook zeggen dat ik weinig uit ga ivm tijdgebrek etc. En mijn eisen zijn nogal hoog. Ben zelf 1.80m, en wil écht geen kleinere kerel. Daarnaast heb ik graag een wat hoger denkniveau, doe zelf universiteit. En ga zo maar door :')
En tja, het klinkt heel knullig, maar tijdgebrek. Studeer, werk, heb twee paarden, mag graag tijd doorbrengen met vrienden maar vind het ook heerlijk om een avondje gewoon niets te doen en op de bank te hangen. Maar ja, op de bank kom je al helemaal geen kerels tegen :))

Vriendin van me zit in hetzelfde schuitje, die is 22 en heeft nog nooit wat dan ook met een jongen gehad. Dus, voortaan zijn wij tweeën elk weekend in de stad te vinden _O- _O- _O-
Toos Kansloos hoor :')

Maar echt, er zijn er zo veel. En inderdaad, hoe harder je zoekt, des te fouter zijn de mannen of vind je juist helemaal niets.

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:26

Same here, hoge eisen en tijdgebrek. Paard, baan, studie, vrienden. Ik wil het liefst ook een universitair geschoolde. Maar als je zelf universiteit doet mag je dat ook wel verwachten vind ik. Eigenlijk beperkt dat de mogelijkheden voor hoogopgeleiden al.

Iedereen zegt wel dat 'het heus wel komt', maar als je al je hele leven singel bent en iedereen om je heen relaties heeft, begin je je toch af te vragen of het misschien wel NOOIT komt. :s

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:42

Nah, zeg nooit nooit hoor.

En inderdaad, ik vind een hoger denkniveau erg belangrijk. Mijn foute 'relatie' was met een jongen die MBO heeft gedaan, en dat werkte gewoon niet. Dat is niet gemeen, arrogant of betweterig bedoelt, maar hij had gewoon géén idee waar ik het over had.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:46

O zo pessimistisch ben ik nog net niet, cctje :')

Ik weet zeker dat hij wel een keer voorbij komt lopen, en ben momenteel ook niet heel erg actief op zoek, maar eens in de zoveel tijd voel ik toch een gemis. Ik zou zeggen: laat maar komen, hoe eerder hoe beter :')

Ik heb best reele eisen vind ik:
-HBO/universitair, (maakt niet uit of ze daar via een lager niveau zijn gekomen, als ze maar ambitie hebben), want ik doe zelf uni.
-lief voor mij, en niet té claimend, ook gewoon een eigen leven hebben dus
-minstens even groot als ik (dus minimaal ongeveer 1,70)
-liefst wel iets ouder dan ik, of hij moet erg volwassen zijn voor zijn leeftijd
-niet (té) religieus, want dat botst met mij :o

Qua uiterlijk heb ik niet eens echt een type, dus zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn?

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 21:44

ToosKansloos :') geweldige uitdrukking! :D ''Gelukkig'' ben ik zelfs op Bokt niet de enige. Gedeelde smart is halve smart toch? Die foute date van mij was ook wel errug onder mijn niveau moet ik zeggen (laagste niveau VMBO afgerond, voor de rest geen opleiding, geen ambities). Ik dacht eerst, ach dat zal allemaal wel loslopen, maar dat was toch niet echt zo. Ik heb zelf 4 jaar vwo gedaan, toen havo afgemaakt en doe nu HBO en al mijn vrienden doen universiteit, dus daar ligt het denkniveau veel hoger en daar voel ik me ook beter bij.

Ik vind Kaaties visie toch ook wel heel mooi, ik denk dat ik die maar ga proberen te onthouden. :j

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:54

Is het niet wat stom om eisen te hebben? Het lijkt me persoonlijker logischer om gewoon te zien waar het schip strand, dus niet van te voren al mannen af te wijzen omdat ze bv niet groot genoeg zijn.

En ik denk dat uiteindelijk degene waarmee het klikt zoiezo wel aan redelijk van je eisen zal voldoen, omdat dat de types zijn die je aantrekkelijk vind. Denk ik ;) .

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:05

zo herkenbaar dit..
op ieder potje past een dekseltje zeggen ze dan... nou dan heb ik denk ik een verdomd lastig potje :o :o
ben ook al 28 , je ziet iedereen om je heen een vriend hebben, samen wonen , getrouwd zijn.
tuurlijk wil ik dat ook wel eens. nou ja maar goed ik ben dan ook druk met de paarden en werk. ja en daarnaast geef ik niet veel om uitgaan.
ben niet wanhopig maar zou toch wel eens leuk zijn een vriend te hebben.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:08

BraveSpots, lengte is gewoon een keiharde eis, ik wil eenvoudig weg geen jongen/man die kleiner is dan ik ben. Dat heb ik één keer gehad, en ik ging steeds krommer lopen zodat ik maar niet boven hem uit stak. Was echt geen doen.

Je kunt het eisen noemen, je kunt het ook 'ervaring' noemen. Een kleinere jongen werkt gewoon niet bij mij :+

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 22:36

Haha, krijg zojuist een pb van een mannelijke bokker. _O- :D . Complimentje over mijn verzorgtinker. Al die mannen die hier stiekem aan het meelezen zijn. :P

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 22:45

Mannen leren kennen via msn is toch niet echt mijn manier.. Je leert mensen zo toch niet echt kennen. Is een handicap van onze generatie denk ik.

_evelien_ schreef:
op ieder potje past een dekseltje zeggen ze dan... nou dan heb ik denk ik een verdomd lastig potje :o :o

Haha wat een droge opmerking. :P Maar je hebt helemaal gelijk hoor!
Edit: voor mij is uiterlijk ook echt wel belangrijk hoor. Ik zou niks kunnen hebben met een jongen die lelijk is, ook al is hij nog zo lief.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:07

Ik meld me hier ook maar! Ben 21 wel eens wat scharrels en korte relaties gehad.. denk je eindelijk een leuke jongen gevonden te hebben.... vind ie jou leuk heeft ie ineens een andere vriendin... ach!

En op ieder potje past een deksel.. dat is zo, ik ga die van mij niet zoeken, komt heus wel een keer aanwaaien :+

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:35

Jullie grote liefde komt vanzelf langs. Gewoon geduld hebben en leuke dingen voor jezelf blijven doen!

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 14:46

Jij bent nog maar 20, geniet van je vrijheid haha!
Ik wou samen met mijn beste vriendin alle zomerfeesten aflopen opzoek naar jongens.. En hadden we allemaal al gepland enzo.

Mjaa, bij eerste tentfeest ontmoette ik mijn huidige vriend. En er is niks meer gekomen van de jongensjacht whahaha waar ik me op verheugde. :P
Dit was ook wel prima hoor ;)

Mijn vriendin is nog steeds vrijgezellig, maar laatst was ze verkleed als politie agente en had ze handboeien mee, toen hebben we haar vast gebonden aan een jongen. Toen moest ze wel praten met die jongen:P

We nemen haar vaak mee uit. Maar ik kan moeilijk voor haar naar een jongen toe lopen.:P
Zij heeft mij toen bij het eerste tentfeest ook tegen die jongen aan gedrukt waar ik nu verkering mee heb. Ik was zo ziek als wat (was op vakantie geweest met bewoners, gewoon moe) En was aan de cola. Toen kwam gesprek los van ben jij de bob? Toen zei ik tegen hem dat ik mijn rijbewijs niet had ivm dat ik 17 was. Mjaa dronken mensen onthouden dat niet.

3 dagen erna een date met hem, toen bleek hij te stotteren (behalve als hij bier op heeft:P)
en 26 te zijn. Mja onze liefde voor dieren was gemeen met elkaar, en dat stotteren was eigk best wel schattig :9 :o Veel leeftijd verschil. maar hij hield er rekening mee.

Momenteel woon ik bij hem in, volg mijn studie, en werk. heb mijn eigen auto + rijbewijs (werk in Enschede en woon nu kort bij Almelo) En omdat hij op de boer woont kon ik 2 paarden nemen.

Wat ik hiermee wil zeggen, Het loopt allemaal los. :Y) ;)

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 15:46

BraveSpots schreef:
Is het niet wat stom om eisen te hebben? Het lijkt me persoonlijker logischer om gewoon te zien waar het schip strand, dus niet van te voren al mannen af te wijzen omdat ze bv niet groot genoeg zijn.

En ik denk dat uiteindelijk degene waarmee het klikt zoiezo wel aan redelijk van je eisen zal voldoen, omdat dat de types zijn die je aantrekkelijk vind. Denk ik ;) .

Eisen maken het wel makkelijker om daarna minder teleurgesteld te zijn ;) Want van sommige eigenschappen wéét je dat het gewoon niet werkt bij jezelf. Bijv. bij de eis hoogopgeleid zijn, ik heb weleens gedate met mensen die lager opgeleid zijn en dat liep niet, dus dan weet ik dat dat één van mijn eisen zijn.

Soms probeer ik idd minder mannen af te wijzen, maar als je iemand ontmoet heb je vaak toch wel een gevoel van dit is het/dit is het niet. Beetje jammer dat de mannen waarbij ik een 'dit is het' gevoel heb, al een vriendin hebben oid! :Z

jappielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 15:56

dit komt me bekend voor! Ik heb net het zelfde probleem. binnenkort wordt ik 20 en ik heb nog steeds niemand gevonden...! net zoals jij het zegt korte flirts, maar een echte relatie komt er nooit van. het is meestal zo dat het niet van beide kanten komt, ofwel ben ik verliefd op een jonge, maar die jonge niet op mij of andersom. ach ik heb het achter me gelaten want zoals je al zegt zei iedereen dat als je zoekt dan vind je het niet, dus ik ben gestopt met zoeken!! je kan perfect gelukkig zijn zonder een man! maar ik heb ook van die momenten waarop ik wel een vriend zou willen en zeker als al je vrienden iemand hebben blijf je zo alleen over.
maar ik probeer me er niet meer druk over te maken, ooit moet het toch eens lukken, niet? en tot dan geniet ik van mijn vrijheid :)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 15:58

Geniet van je vrijgezellenleven en het komt echt goed! Zelfs met mij is het goedgekomen :+
Ik heb altijd volgehouden dat ik de ware nog niet was tegen gekomen :7 En nu? dolgelukkig met iemand die ik pas een jaar of 13 ken :+ Nee hij is niet de knapste en nee hij zou niet de man zijn waar ik op af zou stappen met uitgaan, maar hij is ontzettend lief en kan goed met em lachen maar ook goed met em praten. Hij heeft wel alles wat ik zoek in "de ware"... :+:

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:08

dorientjuh schreef:
Moet ook regelmatig denken aan het zinnetje uit het liedje van Blof: Alles is liefde:
''Valt het tegen dat het wachten soms zo lang duurt..'' :)ddd
JA het wachten duurt me veel te lang! Iedereen om mij heen heeft leuke vriendjes/ relaties en mij lukt het gewoon niet..

Je vergeet een belangrijke zin:
"voor wie denkt dat het te laat is, ergens om de hoek wacht soms geluk!!!"

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 17:47

Haha ja Daantje, ik kijk dan ook hoopvol om elke hoek. :P Rianneke: hmm, misschien moet ik dan toch eens stoppen met het afwijzen van de jongen die al zes jaar verliefd op me is.. Hij heeft al meer dan eens gezegd dat hij altijd op me zal blijven wachten en dat ik altijd welkom ben, ook al heeft hij een vriendin.

Mja, klinkt toch ook vrij wanhopig of ben ik nou zo hard?

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:34

dorientjuh schreef:
Haha ja Daantje, ik kijk dan ook hoopvol om elke hoek. :P Rianneke: hmm, misschien moet ik dan toch eens stoppen met het afwijzen van de jongen die al zes jaar verliefd op me is.. Hij heeft al meer dan eens gezegd dat hij altijd op me zal blijven wachten en dat ik altijd welkom ben, ook al heeft hij een vriendin.

Mja, klinkt toch ook vrij wanhopig of ben ik nou zo hard?

Nou zo'n jongen zou ik ook afwijzen hoor :+
Bij mijn vriend en ik is het gelukkig anders gelopen. Hij vond mij wel wat langer leuk, maar heeft dat niet echt laten merken...
Maar stel dat er iemand uit je vriendengroep opbiecht dat ie je leuk zou vinden? Eentje waar je goed mee kunt ppraten en mee kunt lachen etc etc... Dan is de basis goed! Beter als met iemand die een vriendin heeft en zegt dat ie altijd op je wacht :(:)

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:41

Nou meid ik kan er helemaal over meepraten, ik wordt er ook echt af en toe moedeloos van! Begrijp je echt helemaal!

Maar goed alles wat hier al is gezegd klopt allemaal! Er zal een dag komen dat je wel een leuke jongen tegenkomt die wel goed bij je past en wel normaal tegen je doet en niet gelijk uit is op sex of weet ik het veel wat.
En zoiets komt inderdaad altijd onverwachts! Juist als je heerlijk vrijgezel bent, en je vindt het eigenlijk wel prima zo juist dan loop je ineens tegen die ene leuke gozer op!

Maar goed over daten gesproken ik heb vrijdag een date gehad, allemaal erg gezellig en leuk en ik denk ook wel dat er een vervolg aan komt. Maar god ik ga kapot van die onzekerheid, ondanks dat die jongen niks geen rare dingen zegt of doet..

Dus zo zie je maar weer het is altijd wel, als je vrijgezel bent dan mis je dingen. Maar als je dan iemand tegenkomt dan heb je ook geregeld weer van die momenten dat je juist weer eens lekker zou willen gaan feesten en ga zo nog maar even door..

Althans nu spreek ik wel even voor mezelf.
Maar kop op meid, komt allemaal goed hoor! Positief blijven is erg moeilijk, juist ik weet er alles van helaas.

Nu ook vlinders zouden leuk moeten zijn, nou niet in mijn geval hoor haha.. kan niet slapen, kan niet meer eten en dat alleen maar omdat ik constant bang ben om keihard af te gaan!

Ooit kom je een leuke vent tegen ;)