Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
op wat losse scharrels en een echt foute 'relatie' van twee maanden lang ook hartstikke vrijgezel.

geweldige uitdrukking!
''Gelukkig'' ben ik zelfs op Bokt niet de enige. Gedeelde smart is halve smart toch? Die foute date van mij was ook wel errug onder mijn niveau moet ik zeggen (laagste niveau VMBO afgerond, voor de rest geen opleiding, geen ambities). Ik dacht eerst, ach dat zal allemaal wel loslopen, maar dat was toch niet echt zo. Ik heb zelf 4 jaar vwo gedaan, toen havo afgemaakt en doe nu HBO en al mijn vrienden doen universiteit, dus daar ligt het denkniveau veel hoger en daar voel ik me ook beter bij.
.
_evelien_ schreef:op ieder potje past een dekseltje zeggen ze dan... nou dan heb ik denk ik een verdomd lastig potje![]()
Maar je hebt helemaal gelijk hoor!

Veel leeftijd verschil. maar hij hield er rekening mee.
BraveSpots schreef:Is het niet wat stom om eisen te hebben? Het lijkt me persoonlijker logischer om gewoon te zien waar het schip strand, dus niet van te voren al mannen af te wijzen omdat ze bv niet groot genoeg zijn.
En ik denk dat uiteindelijk degene waarmee het klikt zoiezo wel aan redelijk van je eisen zal voldoen, omdat dat de types zijn die je aantrekkelijk vind. Denk ik.
Want van sommige eigenschappen wéét je dat het gewoon niet werkt bij jezelf. Bijv. bij de eis hoogopgeleid zijn, ik heb weleens gedate met mensen die lager opgeleid zijn en dat liep niet, dus dan weet ik dat dat één van mijn eisen zijn.
En nu? dolgelukkig met iemand die ik pas een jaar of 13 ken
Nee hij is niet de knapste en nee hij zou niet de man zijn waar ik op af zou stappen met uitgaan, maar hij is ontzettend lief en kan goed met em lachen maar ook goed met em praten. Hij heeft wel alles wat ik zoek in "de ware"...
dorientjuh schreef:Moet ook regelmatig denken aan het zinnetje uit het liedje van Blof: Alles is liefde:
''Valt het tegen dat het wachten soms zo lang duurt..''![]()
JA het wachten duurt me veel te lang! Iedereen om mij heen heeft leuke vriendjes/ relaties en mij lukt het gewoon niet..
Rianneke: hmm, misschien moet ik dan toch eens stoppen met het afwijzen van de jongen die al zes jaar verliefd op me is.. Hij heeft al meer dan eens gezegd dat hij altijd op me zal blijven wachten en dat ik altijd welkom ben, ook al heeft hij een vriendin.dorientjuh schreef:Haha ja Daantje, ik kijk dan ook hoopvol om elke hoek.Rianneke: hmm, misschien moet ik dan toch eens stoppen met het afwijzen van de jongen die al zes jaar verliefd op me is.. Hij heeft al meer dan eens gezegd dat hij altijd op me zal blijven wachten en dat ik altijd welkom ben, ook al heeft hij een vriendin.
Mja, klinkt toch ook vrij wanhopig of ben ik nou zo hard?