Citaat:Zou je ze nog ergens kunnen kopen?
Ik heb dat nog eens zien liggen in de blokker in Belgie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Phoebe_ schreef:Citaat:Zou je ze nog ergens kunnen kopen?
Ik heb dat nog eens zien liggen in de blokker in Belgie
Raimondlover schreef:Rianne_ schreef:Haha, ja een schroevendraaier pakken en hem open maken. Dan haal je de batterij er uit en dan issie ook uit.Anders zou ik het echt niet weten.
Ja dat is toch echt de enige oplossing hoor, hij heeft niet bepaald een aan/uit knop
Citaat:De vroegere versies zijn overigens nergens meer verkrijgbaar, enkel via MP en verzamelaars...
De V3 versie die als laatste te koop is geweest in NL is nog maar her en der te verkrijgen maar deze zijn ook al zo goed als weg in NL...
Jukurensha schreef:Ah tamagotchiGeweldig vond ik die. Zou je ze nog ergens kunnen kopen?
Volgens mij gaan ze vanzelf uit na een tijdje. Kan me niet herinneren dat er een uit knopje op die van mij zat iig
blokker heeft er een paar hangen

Cyntje schreef:Er zijn inderdaad veel 'neppe versies' in omloop. Zo kun je bij de Action ook een tama halen maar deze zijn niet van Bandai en vaak loopt de tijd niet goed of houden ze je snachts wakker
Bij de Intertoys verkopen ze ook Littlest Pet Shop tamagotchi's... maar ook dit zijn niet de originele.
Ik wacht gewoon op een nieuwe versie van Bandai
Bij de Blokker verkopen ze nog wel misschien de originele, daar heb ik de laatste V3's ook vandaan
Als je de originele op de juiste tijd insteld. Dus goed letten op PM en AM dan worden ze snachts niet wakker.