mareen schreef:Wat bedoel je met het stukje over dat buitenlanders zich niet moeten bemoeien met bepaalde zaken als ik vragen mag?
Kan me er eerlijk gezegd ook niet echt aan ergeren. Denk dat iedereen wel eens denkt als ze een persoon met duidelijk overgewicht ziet lopen met een frietje in de hand, dat die mensen dan ook niet zo moeten zeuren over hun overgewicht als ze dat soort eten eten.
Ik kan me aan veel dingen niet zo storen, maar dat soort dingen juist wel
Ook ik heb last van overgewicht, heb een jaar heel streng op mijn eten gelet (nee, geen diëtist erbij, was student) en ging meerdere malen in de week op mijn skates het park in en dan pas terugkomen als ik doodmoe en flink bezweet was. Ik ben in die tijd geen gram afgevallen.
En ja, ik eet eens in de 2 maanden ofzo ook wel eens een frietje. Maar ik voel me onderhand een misdadiger, omdat mensen je dan echt aan kunnen kijken van 'zou je dat wel doen, je wilt toch afvallen?' Natuurlijk wil ik dat, maar daarvoor ga ik niet eeuwig alles aan de kant zetten, dan maar niet modelslank (is ook niet mijn bedoeling hoor).

Dus ik probeer me niet teveel van die andere mensen aan te trekken, mensen die mij kennen weten hoe het zit en dat is het belangrijkste

Verder, ik geef ook wel eens een tip aan iemand. Maar dan zeg ik er altijd bij dat het voor mij wel werkt en dat dat voor de ander niet zo hoef te zijn. Proberen kan nooit geen kwaad, als je open staat voor nieuwe ideeën
.
En zei maar moeite doen om wat aan te komen.