Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Utixo schreef:Hoe groot is de kans dat een goed vastgemaakte baby onder de voorstoel verdwijnt, of sowieso zoekraakt, bij een ongeluk? Heeft iemand dat wel eens gehoord?
faye schreef:Het is gewoon een uiting van het ouderschap. Net zoals die stomme visjes, laten zien dat je gelooft. Heeft ook gveen enkel nut

verootjoo schreef:die humorstickers kan ik nog wel om lachen. Maar zo'n jezusvis, hondenkop, of paardensticker op je auto vind ik echt stom

LiNdA1986 schreef:Ik vind het echt dom van die bordjes in je auto, slaat helemaal nergens op.
Al zijn sommige wel heel komisch dat is wel leuk, maar zal er zelf nooit een nemen.

guccio schreef:Ik als ouder vond het een veilig idee met zo'n sticker te rijden. Omdat je met een klein babytje/kindje toch voorzichtiger rijdt dan normaal en misschien wel gemiddeld. Ik heb vaak gemerkt dat mensen zich minder snel irriteren of roekeloos langs je scheuren omdat de meesten toch wel respect hebben voor kleine kinderen. Had serieus nog nooit nagedacht over dat hulpdiensten dan beter zouden zoeken.
Denk dat ik hem straks bij de baby weer op de auto plak
Ik vind het een beetje hetzelfde als een vrachtwagen waarop staat veevervoer, of dat je langzamer langs een paardentrailer rijdt. Beetje respect in het verkeer mag vind ik
Djilan schreef:faye schreef:Net zoals die stomme visjes, laten zien dat je gelooft. Heeft ook gveen enkel nut
Betekenen die visjes dat? Ik dacht altijd dat dat betekende dat die mensen zich aan de maximumsnelheid houden
En precies daarom heb ik dus geen visje op mijn auto...
Okee, en omdat hubbie het zonde van de autolak vindt