Het duurt gewoon even 
Sifra jij hebt een lieve vriend, zou de mijne écht never nooit niet doen
[LN] Altijd al een spin willen plagen?
Voor degene die nu eens een spin willen plagen, in plaats van andersom
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het duurt gewoon even 
Wat een enge griezel!
.

Maar door mijn opleiding dierverzorging weet ik heel goed hoe ik vogelspinnen moet hanteren. De pootjes van de Mexicaanse roodknie vogelspin bijvoorbeeld voelen heel zacht aan, is ook een heel rustig spinnetje. Maar van alle andere griezels ben ik panisch
). En net toen ik mijn ouders wilde roepen kwam er geen geluid uit mn keel.Toen werd ik wakker en zat er een giga spin boven mn hoofd.Ik hysterisch gillen natuurlijk.Mn vader wakker gemaakt en die heeft hem toen doodgemaakt.De vlek zit er nog. Brrr

Maar... hij bewoog niet...
Dus ik iets dichterbij kijken... DOOD.
Dan zal je denken, dood is dood en je pakt hem zo ff op. Nou mooi niet, ik heb veger en blik gepakt en hem opgeveegt, en toen dacht ik dat 'ie bewoog.
Dus ik kom terug, zie ik nog een pootje liggen, niet dat ik die op pak, nee, weer veger en blik erbij en opvegen. 
Wederom sta ik doodsangsten uit en die spin zelf rent ook als een gek naar een andere hoek van mijn kamer. Nergens te vinden, ik bang, spin bang.
Uiteraard issie toen tussen mijn schoenen gekropen, paar weken favoriete schoenen niet aan gedurft. 

Pashon schreef:spinnen komen idd niet alleen waar 1 zit zitten er meer.
. Ik heb er vanacht 1 grote doodgeklopt in mijn kamer
. Volgende nacht dus weer bezoek
.Pashon schreef:toen vorig jaar de zwarte weduwe in een mercedes in nederland is gesignaleerd zie ik ze helemaal vliegen. naar mijn idee heeft de zwarte weduwe met een "onschuldig" (pfuh onschuldig mijn neus) gepaard en zijn nu alle huisspinnen zeer dodelijk (waar ik altijd al sterk van overtuigd was)
)Pashon schreef:denk dat je gerust kan zeggen dat ik een fobie heb voor spinnen
.
. 
Zonnebloem schreef:HELP![]()
Sinds ik vorige week zo dapper een spin gevangen heb ben overal bang dat ik weer zo'n griezel tegenkom als dr niemand is.
Dit is echt niet gezond, zodra ik een schaduw zie of mijn haar op mijn rug voel kriebelen begin ik al panisch te schreeuwen. Ben de hele dag gespannen want ja, als dr ergens eentje zit...
Kennen jullie dit of ben ik aan het doordraaien?
Marjo_x schreef:Zonnebloem schreef:Ik durfde hem niet te vermorzelen want straks leeft ie dan nog en komt ie naar je toe. (ja dat meen ik serieus![]()
![]()
)
dat gevoel had ik vroeger ook.. Dat ie zn vriendjes op zou halen om je extra bang te maken
Maar goed, Ik heb dat ook heel erg hoor! Vanochtend zat er zo'n vies joekel in de gang en nu kijk ik steeds om me heen of er niet ergens nog een is ,, ik heb ook heel vaak dat ik denk dat ik een spin zieIk kan ook niet het licht in mijn kamer uit doen zonder nog een laatste keer flink goed om me heen te kijken ..

)