Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
.)
.
Hoeveel uren is amerika vliegen weet iemand dat?
Oostkust is zo'n 7 uur, westkust meer 11 uur (uitgaande van rechtstreekse vluchten vanaf A'dam zonder tussenlanding) Xenobyte schreef:Het is meestal zo als je zelf niet te moeilijk doet dan zijn de kinders ook wel relaxed valt mij vaak op.
!
! Dat adviseerde een vent in het vliegtuig naar Cuba aan een moeder diens kind wel liep te janken tijdens de vlucht
!
!
!Xenobyte schreef:Ach het is altijd moeilijk om van te voren in te schatten maar ik moet zeggen dat mijn zoon echt al een eigen willetje heeft en niet de makkelijkste is en je wilt niet een compleet vliegtuig op zijn kop zetten maar het is maar 2 keer per 9 maand dus dat moet nog lukken zou je zeggen.
Vjestagirl schreef:Ehrm, eerlijk, al die andere mensen die 600 euro voor een vliegticket betalen zijn niet gelukkig als jouw zoontje het vliegtui op zijn kop zet...
@sterre: op de laatste terugvlucht vanuit Toronto zat er een Canadees echtpaar met 2 kinderen naast ons. Toen moeders (weereens) niet oplette greep de jongste (kon net lopen, die leeftijd) haar beker wiskey en nam een gigantische slok. Ze heeft de rest van de vlucht geslapen...
! Sterre schreef:Vjestagirl schreef:Ehrm, eerlijk, al die andere mensen die 600 euro voor een vliegticket betalen zijn niet gelukkig als jouw zoontje het vliegtui op zijn kop zet...
@sterre: op de laatste terugvlucht vanuit Toronto zat er een Canadees echtpaar met 2 kinderen naast ons. Toen moeders (weereens) niet oplette greep de jongste (kon net lopen, die leeftijd) haar beker wiskey en nam een gigantische slok. Ze heeft de rest van de vlucht geslapen...
Kijk, zo kan het dus ook, lekker rustig!
Hij is hoogstens wat huilerig maar ik laat hem heus niet rondrennen en en overal op om springen hoor!
Ben zelf ook netjes opgevoed.