Als een team!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 13:32

siskeh schreef:
L_Ilse_L schreef:
Jeej, mensen die het met mij eens zijn :P

Hahah, mijn paarden staan alleen in de stal als het buiten te nat is. Dus das alleen maar fijn voor ze :o Er op rijden.. is ook best gek! Maar als ze er maar plezier in houden toch..?;) Ik kijk meestal zulke filmpjes ook niet uit :+ Sommige mensen in de paardenwereld zijn gewoon echt slecht bezig.

gut echt waar, alleen als het nat is?
tja eerlijk gezegt,de meeste paarden houden vaak best wel van water op hun dakkie, behalve als het echt stortregend....
maar dat is nou juist weer een vermenselijking die wij aan de paarden geven,
wij houden niet van regen, dus paarden houden niet van regen...tja...
wij houden van wedstrijden, dus paarden houden van wedstrijden
wij gaan 'snachts lekker slapen in ons warme bedje, dus we stoppen de paarden ook maar lekker in een warme stal met stro
wij houden van eten op vaste tijden, en eten veel "krachtvoer", dus paarden houden ook van vaste etenstijden en veel krachtvoer..(ze houden ook wel van veel krachtvoer, maar helaas worden ze hier wel makkelijk ziek van..)

Please, wat een reactie.
Natuurlijk zet je je paard binnen als het te nat is, ik roep niet dat ik ze bij het eerste beste regenbuitje al op stal zet, alleen als ze nergens meer op een droog stukje kunnen staan. (niet persoonlijk, maar ik dacht dat dat voor mensen zelf ook nog wel te begrijpen was) Wij houden van wedstrijden dus paarden houden van wedstrijden,heb je me dat ergens horen noemen? Ik rij geen wedstrijden met mijn paard hoor. Er zijn wel andere dingen belangrijker als het om mijn paard gaat (bijv. dat we gewoon samen plezier beleven aan dingen.) ( Ik laat me dr niet over uit of paarden wedstrijden leuk vinden) En de rest wat je eronder typt, dat heb je ook maar geschreven zonder dat je weet hoe het er bij ons thuis aan toe gaat.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 13:37

Hallo, aangelijnde hondjes is wel wat anders hoor. Bovendien zijn honden veel meer (hoe zeg je dat even goed) aanhankelijk aan mensen/meer gesteld op de liefde van mensen. En naar school ga je voor jezelf[/quote]
Het gaat even om het idee, dat er over alles wel te zeiken valt. De een wil dat een hond niet aangelijnt word en de ander heeft daar geen problemen mee. En naar school moet ik van mijn ouders. Ik doe het misschien voor mij zelf maar dat betekent niet dat ik het zelf wil.[/quote]

Okee, nou ik ga wel naar school omdat ik het zelf wil :Y) Maar je hebt gelijk, dat zal wel niet voor iedereen zo zijn. En natuurlijk kun je overal over zeuren, en ik vind dit iets wat de moeite waard is om over te zeuren. Ikverwacht niet dat zo'n filmpje nou direct iedereen veranderd, maar ik denk dat het gewoon wel goed is om er eens voor jezelf over na te denken. Daarbij is het niet zo dat je dat nou per se moet doen, je hoeft niet eens het filmpje te zien. Ik wou het gewoon even onder de aandacht brengen omdat het mij wel geraakt had ;)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 13:41

winia4ever schreef:
Ik sta helemaal achter dit filmpje!, ga eens voor de gein kijken op wedstrijden, springen, dressuur, race alles! Je ziet vaak genoeg dat het fout gaat, paarden die doelloos klappen krijgen, kaleplekken van de sporen, in de krul getrokken etc etc etc!.
Het kan vindt ik vaak op een veel nette manier opgelost worden!..

Oke nog een laatste quote (A)

Dit is dus precies wat ik bedoel! MISSCHIEN dat de mensen die er niet over na willen denken zelf zo zijn..? :x