eenitraM schreef:LuckySil schreef:Ja dat is dus ook een probleempje
Ik WIL wel iets spontaans doen op dat gebied, maar durf het niet
Waarom?? Heb echt geen flauw idee!
Durf op de 1 of andere manier die stap niet te zetten
Is iets waar ik aan ga werken
Neem s ex bijvoorbeeld. Ikben zelf ook echt een watje met dat betreft. Durf het niet aan te zetten of heb er geen zin in. Maar zondag is er altijd voetbal op. Mijn vriend: ik ga beneden voetbal kijken. Ik zeg, dus niet en draai me om en hup doe mijn shirt uit... Dat soort dingen. Dat heeft ie echt wel door en hetis ook nog eens leuk ook
Dat is een goed idee!!
Hier is het ook standaard op zondag, van 7 tot 8 voetbal
En dat is zooo saai
WoodySan schreef:Ben bijna 2 jaar (nouja, vandaag 21 maanden) met mijn vriend. En hebben het echt niet saai.
- We houden allebij van paarden dus gaan we regelmatig de bossen in. Gewoon lekker relax of lekker crossen. Houd het ook leuk!
- Verder gaan we 1 keer in de maand stappen en op vrijdag avond met vrienden pokeren. (sociale contacten blijven houden is ook belangrijk!) Lekker met andere buurten, lekker opscheppen over je vriend/vriendin dan ben je toch ook wel trots![]()
- Ook wij hebben wel eens van die dagen dat het niet mee zit tussen ons, dan gaan we elkaar gewoon vervelen met chocola of slagroom. Nou dan lijken we echt wel weer 2 verliefde pubers.
- Of lekker een avondje monopoly is ook leuk
- Niet te veel dvd's kijken want ik vind dat dat toch beetje speciaal moet blijven.
- Of gezellig op zondag naar 't water toe, lekker hand in hand.
- En als het mooi weer is lekker gaan picknicken met z'n 2.
Kleine dingen maken het leven soms ook mooi
Lijkt me leuk dat je vriend ook gek is op paarden

De mijne vind het echt helemaal niks..

Hij is er zelfs een beetje allergisch voor! Echt jammer..
Dingen met chocolade en slagroom is helaas ook niks.. Hij let heel erg op wat hij eet, omdat hij hoog voetbalt, en wedstrijden gaat boksen vanaf augustes. Dus lekkere dingen komen er bij hem echt niet in (*zucht* lijkt wel of ik een vriendin heb hihi )
Op zondag naar het strand ofzo is misschien wel een goed idee!
Kunnen we misschien wel doen als hij laat in de middag of vroeg in de ochtend moet voetballen

) en vind lekker liggen en knuffelen al genoeg. Iemand hier DE tip voor misschien
) afwassen samen en dan ineens, spontaan. Bats op te keuken tafel
waar je natuurlijk heel lang over doet zodat voetbal is afgelopen
. 
Daar moest ik echt even om lachen. Haha