Relatie wordt saai...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 19:04

eenitraM schreef:
LuckySil schreef:
Ja dat is dus ook een probleempje :+
Ik WIL wel iets spontaans doen op dat gebied, maar durf het niet :o
Waarom?? Heb echt geen flauw idee!
Durf op de 1 of andere manier die stap niet te zetten :o
Is iets waar ik aan ga werken :P

Neem s ex bijvoorbeeld. Ikben zelf ook echt een watje met dat betreft. Durf het niet aan te zetten of heb er geen zin in. Maar zondag is er altijd voetbal op. Mijn vriend: ik ga beneden voetbal kijken. Ik zeg, dus niet en draai me om en hup doe mijn shirt uit... Dat soort dingen. Dat heeft ie echt wel door en hetis ook nog eens leuk ook :o

Dat is een goed idee!!
Hier is het ook standaard op zondag, van 7 tot 8 voetbal :Y)
En dat is zooo saai :Z

WoodySan schreef:
Ben bijna 2 jaar (nouja, vandaag 21 maanden) met mijn vriend. En hebben het echt niet saai.
- We houden allebij van paarden dus gaan we regelmatig de bossen in. Gewoon lekker relax of lekker crossen. Houd het ook leuk!
- Verder gaan we 1 keer in de maand stappen en op vrijdag avond met vrienden pokeren. (sociale contacten blijven houden is ook belangrijk!) Lekker met andere buurten, lekker opscheppen over je vriend/vriendin dan ben je toch ook wel trots :Y)
- Ook wij hebben wel eens van die dagen dat het niet mee zit tussen ons, dan gaan we elkaar gewoon vervelen met chocola of slagroom. Nou dan lijken we echt wel weer 2 verliefde pubers.
- Of lekker een avondje monopoly is ook leuk
- Niet te veel dvd's kijken want ik vind dat dat toch beetje speciaal moet blijven.
- Of gezellig op zondag naar 't water toe, lekker hand in hand.
- En als het mooi weer is lekker gaan picknicken met z'n 2.

Kleine dingen maken het leven soms ook mooi :)

Lijkt me leuk dat je vriend ook gek is op paarden :D
De mijne vind het echt helemaal niks.. :P
Hij is er zelfs een beetje allergisch voor! Echt jammer..
Dingen met chocolade en slagroom is helaas ook niks.. Hij let heel erg op wat hij eet, omdat hij hoog voetbalt, en wedstrijden gaat boksen vanaf augustes. Dus lekkere dingen komen er bij hem echt niet in (*zucht* lijkt wel of ik een vriendin heb hihi )

Op zondag naar het strand ofzo is misschien wel een goed idee!
Kunnen we misschien wel doen als hij laat in de middag of vroeg in de ochtend moet voetballen :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:05

De relatie met mijn vriend is nog steeds geen sleur! We hebben al bijna 4 jaar (18 maart)
Het enige wat wel minder word bij ons is de s ex :+ Ik heb daar vaak geen zin in (meneer wel hoor :9 ) en vind lekker liggen en knuffelen al genoeg. Iemand hier DE tip voor misschien :P?

zonnebloem18

Re: Relatie wordt saai...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:06

@ Nell gewoon doen ookal heb je niet heel veel zin hoe vaker je het doet hoe meer zin je er weer in krijgt.

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:06

Komt me wel een beetje bekend voor dit :o

Bij ons helpt het om toch samen iets leuks te doen.
Een weekendje weg hoeft heus niet heel duur te zijn,
bij center parcs bijvoorbeeld hebben ze soms leuke
last minutes of aanbiedingen. Of ga een dagje ergens
heen, dolfinarium/dierentuin/zwembad en daarna lekker
ergens eten ofzo, in ieder geval een hele dag met zn 2en.

Het ligt trouwens ook een beetje aan het weer hoor,
let maar op... zo gauw de zon weer begint te schijnen
word het allemaal ineens weer een stuk leuker :j

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:10

Nou, LuckySil dat wordt na het eten (laat eten dus ;) ) afwassen samen en dan ineens, spontaan. Bats op te keuken tafel _O- waar je natuurlijk heel lang over doet zodat voetbal is afgelopen O:)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:13

Buitenlucht doet het s exleven misschien ook goed?? Dus relatie ook weer..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:14

WoodySan schreef:

Heb je het al serieus een keer in het openbaar gedaan? :Y)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:15

als het nu al saai is of een sleur word zou ik toch even een tijdje afstand nemen, even alle tijd voor jezelf en prioriteiten stellen. als het bij mij na zo'n korte periode al saai zou worden zou ik me serieus afvragen of we er wel goed aan doen om samen te blijven.

buiten een tijdje afstand zou ik ook spanning adviseren, doe het eens op gekke plekken wanneer je eigenlijk geen tijd hebt in de auto op weg naar een verjaardag van je tante b.w.v. of in de bosjes van je buurman b.w.v. verras hem met een spannend setje. een avondje uit, al is het enkel een bak koffie doen.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:16

eenitraM schreef:
WoodySan schreef:

Heb je het al serieus een keer in het openbaar gedaan? :Y)

Nouja, je bent op vakantie en je kent daar toch niemand.... :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:16

WoodySan schreef:

Dat lef zou ik dus nooit hebben :+ Omg, was dat spannend en waar heb je het gedaan?

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:17

Ik ben nu anderhalf jaar bij mijn vriend en we hebben ook nog geen last van sleur..
Maar dit komt denk ik voornamelijk omdat wij elkaar alleen in het weekend zien, want hij woont ver weg..
Verder gaan we wel eens naar het bos, samen wandelen met de hondjes, of een keertje naar de bios, een keertje uit eten..
Kijk ook eens op http://www.vakantieveilingen.nl!
En s ex is ook echt iets leuks om je relatie spannend te maken.. Ik heb ook heel lang niets gedurfd, maar op begeven moment moet je het gewoon een keer doen.. Dan zul je merken dat hij het echt wel waardeerd!
En ik zou eens proberen om wat minder af te spreken! Ik ben echt elk weekend zo ontzettend blij om mijn vriend weer te zien.
Verder gaan we ook wel eens zwemmen, en vooral ELKE vrijdag samen met de maatjes stappen, en zaterdag vaak ook nog!
We blijven ook wel eens thuis, maar door met vrienden om te blijven gaan, waardeer je het ook extra als je daarna weer lekker samen bent! En je kunt je verhaal ook bij een ander kwijt, en niet alleen bij je vriend, daardoor krijg je ook weer meer gespreksstof!
Succes!~!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:18

eenitraM schreef:
WoodySan schreef:

Dat lef zou ik dus nooit hebben :+ Omg, was dat spannend en waar heb je het gedaan?

Haha och jee, da wil je niet weten :P Ik pm het je wel even ;)

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:19

Kan mij wel voorstellen dat een relatie een beetje in de sleur komt.
Maar die tips van: s e x erop los, vindt ik een beetje weird.
Als de verveling toe slaat, ga dan andere leuke dingen doen, zoals, stad in, vrienden bezoeken, samen sporten, naar pretpark gaan, naar dierenpark gaan, zwemmen. Als je het alleen opleukt met s e x, nou dat weten we de reden waarom die bij je blijft.

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:21

hmm bij ons zit de sleur er ook wel flink in denk ik. Nouja.. van zijn kant. :+ We hebben het nu 2,5 jaar met elkaar maar hij heeft nooit zo'n zin om dingen te doen. Ik wil altijd gezellig een weekendje weg, avondje film kijken, zwemmen, dagje weg o.i.d. Maar mijn vriend vind dat altijd zo veel gedoe. Hij zegt bijna altijd als ik bij hem ben dat ie zijn vrienden niet genoeg ziet. ( Hij komt net van een skie-vakantie met ze vandaan en ziet ze in het weekend op zaterdag op vrijdag en mij de andere dag van het weekend. Ook wil die niet dat ik samen ben met hem en zijn vrienden. ( Terwijl het ook mijn vrienden zijn )
En ik zou het liefst elke dag bij hem zijn.. en hem altijd wel om me heen willen hebben! :o

Achjaaa... Hij is wel de liefste en leukste die er is voor mij hoor! :+ :P

haha vet gave tips staan hier zeg! }>

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:23

Charica schreef:
Als de verveling toe slaat, ga dan andere leuke dingen doen, zoals, stad in, vrienden bezoeken, samen sporten, naar pretpark gaan, naar dierenpark gaan, zwemmen. Als je het alleen opleukt met s e x, nou dat weten we de reden waarom die bij je blijft.

ja pretpark enzo klinkt allemaal wel vet gaaf.. maar me vriend wil dan nooit alleen met mij, maar met IEDEREEN -O- .
Ik ben ook trouwens altijd degene die wat moet voorstellen om te gaan doen. Uit zijn mond zou het niet komen :+ :Z

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:23

Charica schreef:

S ex vind ik wel erg belangrijk. Het is een punt waar je jezelf overgeeft aan een ander. Dat doe je niet met jan en alleman (iig niet ik) Daarnaast kun je met iedereen gaan sporten, naar het pretpark gaan, naar de dierenpark gaan en gaan zwemmen.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:25

Ja, ik vind s ex ook vrij belangrijk in een relatie.
Als die eigenlijk niks is.. Tsja dan wordt bij mij de relatie er ook niet beter op hoor..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:26

zonnebloem18 schreef:
@ Nell gewoon doen ookal heb je niet heel veel zin hoe vaker je het doet hoe meer zin je er weer in krijgt.

Dat kan ik dus niet :+ Want dan is alles droog en dat doet zeer haha :o

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:28

eenitraM schreef:
Charica schreef:

S ex vind ik wel erg belangrijk. Het is een punt waar je jezelf overgeeft aan een ander. Dat doe je niet met jan en alleman (iig niet ik) Daarnaast kun je met iedereen gaan sporten, naar het pretpark gaan, naar de dierenpark gaan en gaan zwemmen.

idd S ex is iets intiems wat je samen doet en waar je samen je fantasien de loop kunt laten gaan. lekker ongeremd van elkaar genieten.
Nu staat S ex niet per defenitie bovenaan, iedereen heeft wel eens belabberde s ex.
mijn partner en ik vinden s ex heel belangrijk en hebben het van begin af aan ook geprobeerd zo spannend mogelijk te maken d.m.v. op hele foute plaatsen, verkleed partijtjes (klinkt kinderachtig maar erg hot) ook met hulpmiddelen. Inmiddels hebben we een dochtertje en kan het dus niet meer zo spontaan maar soms missen we beide die tijd wel en we hebben ook vaak als 2 kleine kinderen lopen chiegelen omdat we het op zo'n rare plek gedaan hebben.

@ Nell ooit van glijmiddel gehoord ;)

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 19:28

WonderWanita schreef:
Charica schreef:

ja pretpark enzo klinkt allemaal wel vet gaaf.. maar me vriend wil dan nooit alleen met mij, maar met IEDEREEN -O- .
Ik ben ook trouwens altijd degene die wat moet voorstellen om te gaan doen. Uit zijn mond zou het niet komen :+ :Z

Zo is de mijne dus ook :P
Hij had al goeie voornemen, we gaan veel doen met zijn 2eën! En meer onder de mensen komen bla bla
En elke weekend als ik iets voorstel heeft meneer er geen zin in :Y)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:28

poe binnen een jaar al sleur :oo

Passen jullie goed bij elkaar? Hebben jullie elkaar wel wat te vertellen, zitten jullie wel op de zelfde bladzijde in het leven?
Zit elkaar niet te veel op de lip 'omdat het moet' Leef lekker je eigen leven, elke avond handje vasthouden op de bank is natuurlijk bijzonder sleurgevoelig. Gooi zo nu en dan eens echt wat aparts in de mix. Weekendje weg, dagje sauna, lekker naar de dierentuin, middagje knutselen (als je dat leuk vind haha) Of lekker elkaar beknutselen, dus men nemen verf/viltstiften en leef je lekker op elkaar uit, poets dat er vervolgens onder de douche lekker af.
Ga in ieder geval niet proberen door bij elkaar te zitten je relatie te redden want dat werkt niet. Een relatie is een levend iets, voedt het want anders sterft het. En als je niet over die sleur heen komt moet je je afvragen of je wel juist ben voor elkaar.

en dus seks, wat iedereen al genoemd heeft. Hoewel dat ook niet heilig is. Beetje geforceerd seksen voor het goede van je relatie is ook geen succes.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:29

Nell_ schreef:
zonnebloem18 schreef:

Dat kan ik dus niet :+ Want dan is alles droog en dat doet zeer haha :o

Haha _O- :') Daar moest ik echt even om lachen. Haha :o

Dan zorg je toch even ervoor dat ie je in je nek zoent ofzo? Dat lukt bij mij prima :o

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:31

Citaat:
ja pretpark enzo klinkt allemaal wel vet gaaf.. maar me vriend wil dan nooit alleen met mij, maar met IEDEREEN .
Ik ben ook trouwens altijd degene die wat moet voorstellen om te gaan doen. Uit zijn mond zou het niet komen

Dat kan ik mij voorstellen, dat heeft mijn vriend ook wel es last van. Of van die opmerkingen : "Ik vindt alles best"... Zucht.
Misschien zeggen dat je speciaal alleen met hem wilt?

Persoonlijk hecht ik niet zoveel waarde aan het hebben van s e x en al dat kleffe gedoe :P En nee, ik doe het ook niet met iedereen, eigenlijk maar 1 in mijn leven tot nu toe lol. Maar ik ben van mening dat het belangrijker is om te blijven daten met elkaar, er zijn genoeg leuke dingen te doen, zolang je het zelf maar op zoekt. ^^

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:33

eenitraM schreef:
Haha _O- :') Daar moest ik echt even om lachen. Haha :o

Dan zorg je toch even ervoor dat ie je in je nek zoent ofzo? Dat lukt bij mij prima :o

ik heb ook wel zo'n droge periode gehad, sindsdien staat er pontificaal een pot glijmiddel op m'n nachtkastje. ideaal voor als mijn lichaam eens geen zin hefet in seks maar ik zélf wel. Ach en als je eenmaal bezig bent O:)
Laatst bijgewerkt door Qimm op 02-03-09 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:34

Wat iedereen al zegt, ga gewoon een keer ioets doen. Alleen een avondje poolen kan al leuk zijn. je zegt steeds dat hij niets leuk vind, maar goed. Als je eht niet probeert weet je het toch ook niet?
Ik vind voetbal verschrikkelijk om te doen maar ik doe het soms wel omdat mijn vriend het wel leuk vind. Uiteindelijk hebben we dan weer dikke lol omdat ik er niets van bak :o
Ga gewoon wat vaker weg. Het hoeft niet duur te zijn!

en ik zag dat mensen het over buitenseks hadden en ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen dat zo spanned vind :$
Nouja goed, misschien omdat je betrapt kan worden maar dat lijkt me juist vreselijk. Als wij het buiten doen zorgen we ervoor dat het op een plek is waar echt geen kip komt.