Apeldoorn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

akerna

Re: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:11

ik heb vorige week vrijdag in de finnegans gegeten.. de brownies op zich waren wel lekker. maar de rest van het eten een beetje een aanfluiting..wel jammer want x daarvoor was t wel goed.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:07

Finnegans is idd wel leuk! (hoi renate :D)
Maar volgens mij zijn ze er van kok gewisseld.
Ik heb er altijd sowieso 1x in de week gegeten een tijd geleden, was altijd goed te eten, maar nu...
De tosti is niet meer wat ie is geweest :(

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:18

OH, da's jammer... ben er al een tijdje niet meer geweest. 't Was altijd goed.
Maar zijn de brownies nu ook niet meer lekker dan? Die waren altijd zó lekker...

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:48

Of het eten goed is weet ik niet, maar het is in ieder geval wel een aanrader als je wat gezelligheid zoekt voor een avondje. :)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:17

Ja, gezellig is het er zeker.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 11:10

de brownies zijn nog wel goed, vind ik :D

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 14:52

Misschien is hotel de Paris iets? Zit op het raadhuisplein, midden in de stad! Geen idee over prijzen ;)
Italiaans eten doe je bij Da Vinci in de van Kinsbergenstraat. ECHT Italiaanse pizza's en pasta's, geen kartonnen dozen.
Daar in de straat nemen ze nu ook op voor 'mijn tent is top', misschien leuk om in dat restaurant te eten! Dat gaat dit weekend open, het heet Amiral geloof ik.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 12:23

Ik heb gereserveerd bij de Secret Garden. Kent iemand die? Ziet er iig heel leuk uit op internet.
Wel een leuk idee Grobegi, hopelijk is de tent ook top :)
We moeten nog kijken waar we gaan eten denk dat we even de restaurantjes langs gaan dan zien we wel weer. Wil wel eens gaan kijken bij de finnegans, klinkt leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 14:07

Poeh, dan zit je heel dichtbij de moskee....
Hoop voor je dat ze een beetje normale tijd hebben voor de oproep tot gebed want dat gaat nogal luidruchtig via een omroepinstallatie :D

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 14:20

haha om half 1 als ik me goed herinner :D
Of om half 2 (ik zat daar naast op school)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 18:20

Wat ja?!?
Moet voor 11 uur weer eruit dus hopelijk geen overlast :D

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 13:20

Nou bokkers heb jullie hulp weer nodig

Blijkt dat je geen badkleding mag dragen bij de zwaluwhoeve, en nu houden mijn vriend en ik er allebei niet van om samen ''lekker'' te gaan zwemmen met een boel andere naakte mensen. Ik dacht dat het alleen voor de sauna gold maar niet dus.

Ik ben opzoek dus naar andere thermaal bad waar wel badkleding gedragen mag worden. Die voorbeelden wat al genoemd waren, veluwse bron en thermen busloo zijn ook voor niet badkleding dragende mensen...
Dus wie weet iets leuks, maakt me niet uit waar, we overnachten wel nog steeds in Apeldoorn :)

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:25

Bij de zwaluwhoeve is de eerste dinsdag van de maand badkleding dag. (Mijn dochter en ik gaan dat ook doen)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 13:26

Ja klopt dat had ik gezien, maar ik ga het weekend voor mijn vriend zijn verjaardag, dus dat is op een zaterdag helaas

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 13:28

Als je trouwens wilt; ik heb die slankie actiecoupons (tot de 31ste geldig) is 2e persoon gratis entree en bij een arragement is de 2e persoon ook gratis
Heb ze voor 1,50 gekocht hier op bokt ;)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 13:38

haha :D
Maar dat zwembad is idd ook nog een optie

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:57

Even een stipje aangezien ik regelmatig in Apeldoorn kom en deze tips wel goed kan gebruiken :D

Hotel de paris vond ik echt slecht, geen aanrader om te gaan eten (heb er niet geslapen). Eten was niet goed en bediening was ook niet best.

De Argentijn (naam weet ik niet) vond ik wel erg goed en de pizzeria daar tegenover schijnt ook heel goed te zijn. Vlakbij het centrum (in dezelfde straat als de homobar, e ris vast wel een Apeldoorner die weet welke straat ik bedoel :D ).

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 14:33

je bedoeld de van kinsbergenstraat?
qua zwemmen en sauna weet ik het zo niet.
Je zou eens bij achmea health centre kunnen kijken, daar hebben ze volgens mij ook n zwembad, maar ook behandelingen zoals massages enz.
En bij zwembad malkander hebben ze ook stoombaden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 14:53

MarianneR schreef:
(in dezelfde straat als de homobar, e ris vast wel een Apeldoorner die weet welke straat ik bedoel :D ).

Volgens mij zijn er minstens twee; Club Entrance and Cafe Coming Out. De Entrance zit in de Kapelstraat en Coming Out in de van Kinsbergenstraat.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:14

in nijmegen kan je in sanadome (?) je zwempak aanhouden. Verder kan ik alleen maar aanraden om toch eens je grenzen te verleggen en het naakt te gaan proberen in een gewone sauna;) Na 5 minuten is het al bijna niet vreemd meer.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:18

De Veluwse Bron en Bussloo hebben allebei badpakdagen, maar dan moet je wel op die dag kunnen. (Het lijkt mij trouwens niet zo fris, met een badpak in de sauna, maar dat terzijde) Zodra je uit de sauna komt kun je trouwens gewoon een badjas omslaan.

Als je een leuke stad zoekt om te overnachten dichtbij bovengenoemde sauna's: Deventer is veel gezelliger dan Apeldoorn ;)

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:35

Er komt nu ook een nieuw restaurant.
Die doet ook mee aan mijn tent is top

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 17:40

RedPassion schreef:
MarianneR schreef:
(in dezelfde straat als de homobar, e ris vast wel een Apeldoorner die weet welke straat ik bedoel :D ).

Volgens mij zijn er minstens twee; Club Entrance and Cafe Coming Out. De Entrance zit in de Kapelstraat en Coming Out in de van Kinsbergenstraat.

Volgens mij is het Club Entrance. (Ernaast zit een pizzeria en ertegenover de Argentijn, klopt dat?)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 11:04

Ik heb eens geinformeerd bij sanadome, lijkt me ook erg leuk, en heb gereseveerd bij een b&b in Apeldoorn. Hou Deventer in me achterhoofd voor de volgende keer :)
Maar ik ga meer voor de thermaal baden en niet voor de sauna, hou niet zo van die warmte.
En me grenzen verleggen, ik ben niet preuts aangelegd ofzo, maar het is mijn vriend zijn verjaardag en ik weet gewoon dat hij dat niet wilt. We gaan ook vaker naar Arcen ook een thermaal bad waar je de badkleding aan moet houden (behalve in de sauna) en ik word daar altijd zo bekeken door die mannen. Dus dan houd ik toch liever mijn privacy voor mijzelf en mijn vriend. Vind die ook fijner.
Nog meer mensen die de argentijn kennen?
Lijkt me wel lekker iig
Mijn vriend eet bijna alles en bij de argentijn is het toch meer vlees dan groenten lijkt me?

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 11:20

de argentijn ken ik niet.. maar als je daar gegeten hebt vertel dan ff hoe t was :) dan heb ik ook weer een ideetje voor uit eten haha..
sprenkelaar is ook idd heel fijn zwembad. ik ben daar vaak op woensdag te vinden in de aquapilatesles. de sauna en turks stoombad zijn ook lekker.
maar tis wel meer een zwembad en geen thermaal bad..