Goede stofzuiger?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Goede stofzuiger?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 13:11

Bij de Wehkamp hebben ze nu de Dyson DC19 Origin in de aanbieding, prijs valt opzich nog wel mee, maar ik zie dat hij maar 1400 watt is, is dat dan wel sterk genoeg? :o
De miele cat&dog is 2200 wat en ja dat sprak me wel aan. :o
Of is dat niet zo belangrijk als dat ik denk dat het is? :D

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:12

Dyson heb ik zelf slechte ervaringen mee, maar dit is wel al 2 jaar terug, misschien dat ze ondertussen veranderd zijn?
Dyson verliest heel snel zijn zuigkracht...?

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:12

ja, dyson heeft minder watt nodig om harder te zuigen..
1400 is de max van alle dysons

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:13

Equidea schreef:
Dyson heb ik zelf slechte ervaringen mee, maar dit is wel al 2 jaar terug, misschien dat ze ondertussen veranderd zijn?

huh? dan ligt dat denk ik aan jouw dyson (fabrikagefout?), want dit heb ik bij alle stofzuigers die ik gehad heb behálve dyson.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:16

Ielsje schreef:
Equidea schreef:

huh? dan ligt dat denk ik aan jouw dyson (fabrikagefout?), want dit heb ik bij alle stofzuigers die ik gehad heb behálve dyson.

Onze dyson was na 8 maanden al kapot, en we zogen niet speciaal veel oid, wel hadden we vaak dat dat ding geleegt moest worden.
Ook zoog hij na 3 maanden niet meer goed, was meer mijn vaders stofzuiger die dyson, vandaar dat ik er niemand bij heb laten komen.

edit: beetje vaag getypt, ik bedoelde dat de stofzuiger van mijn vader was, en ik toen nog bij hem woonde, mijn vader koos er toen voor om er niemand bij te halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:18

't IS dat je niet met een stofzuiger kunt trouwen, want anders vroeg ik m'n Dyson ten huwelijk... :D
Geweldig ding, elke cent dubbel en dwars waard. Al zit die bak hartstikke vol, dat ding blijft gewoon dom doorzuigen.

Ik schrok me kapot de eerste keer dat ik 'm gebruikte. Als ik vergelijk wat mijn Electrolux uit het huis haalde en wat de Dyson opzuigt...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:19

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 13:26

Jeetje dat is wel lekker goedkoop!
Maar is die ook goed? :D

[edit] Zie nu dat deze bij de Wehkamp maar 129 euro kost... Nog goedkoper. ;)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:30

Ik vind 'm super! Maar heb alleen vergelijk met stofzuigers met zak. Dit is mijn eerste stofzakloze...

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 13:33

Ik lees op internet niet zo'n hele goede reviews eigenlijk...
Verschillende mensen die schrijven dat de zuigkracht snel afneemt en een paar mensen die elke keer een verstopte filter hebben door kattenharen...?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:41

Als je het reservoir gewoon leegmaakt zodra nodig, blijft de zuigkracht gewaarborgd. Ik heb er geen problemen mee, heb 2 katten en een hond zoals ik al schreef..

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:13

Hier ook een Dyson, heb hem nu al drie jaar en echt een geweldig ding! Maak ongeveer 2 keer per jaar het filter schoon en heb 2 katten en nu een dreumes van anderhalf.
Nog nooit gehad dat de zuigkracht afnam, heerlijk dat je m zo in de kliko leeg kunt storten en dan weer verder zuigen, geweldig ding, absoluut geen spijt van mn aankoop destijds!

Hebben m toen trouwens mede gekocht omdat mijn man astma heeft en die stofzuigers vaak lucht uitscheiden waar hij ontzettend benauwd van wordt. Nu kan hij ook gewoon stofzuigen! :D

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 15:21

Klinkt allemaal wel erg goed van de Dyson....
Misschien moet ik dan toch maar even een maandje door zuigen met dit rotding... :=

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:29

Ielsje schreef:
dan kun je voor 30 euro meer net zo goed een dyson kopen :o
edit: ok... 40, maar dan heb je wel een betere dan ik nu heb: https://www.megapool.nl/go.jsp?artikeln ... gelijksite

Ik heb wat mindere verhalen gehoord over de Dyson, zelf een tijdje met zo'n ding gezogen en vond hem toch niet super. Ben dus bewust op zoek gegaan naar een stofzuiger met zak... Ieder zn ding en misschien zit het tussen mn oren maar ik heb geen moment overwogen om een dyson (of andere zakloze stofzuiger) te kopen.. Ben erg blij met mijn nieuwe stofzuiger :-D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:38

Ik heb toevalleig de Miele Cat and Dog zelf gekocht bij Mediamarkt.
Omdat ik hem voor 189,- op internet had zien staan, zei ik tegen de verkoper dat ik hem daar dan liever voor kocht op internet, en toen kreeg ik de stofzuiger toch mee voor 189,- bij Mediamarkt!!!

Ik ben er zéér tevreden over! Het is dat mijn vloerbedekking vast zit, anders zoog de stofzuiger het nog mee ;)
Echt een aanrader!!!