Frouk schreef:Bij mannen werken wat mij betreft maar 2 dingen, of praten of gewoon handelen. En moet zeggen dat handelen bij mij vaak beter werkt dan praten
Haha, dat is inderdaad echt zo.
Daar ben ik nu ook mee bezig. Ik doe gewoon mijn dingen op mijn manier en wanneer ik dat wil.
Heb gisteravond nog de auto gewassen
dat zou ik al weken doen, maar iedere keer kwam er iets tussen. Dat scheelt dat je niet tegen elkaar praat, dan heb je tijd voor dat soort dingen...

Ik lees nu ook het boek De ideale vrouw is een bitch, tis me op het lijf geschreven, ik ben gewoon altijd veel te lief geweest en dit boek heeft me dat wel duidelijk laten zien. (met bitch bedoelen ze overigens niet bitch zoals wij het woord meestal geburiken maar meer in de zin van iemand die weet wat ze wil en waar ze staat in het leven.)
De mijne begon laatst ook al dat als hij toch een bepaalde baan zou krijgen en hij dik geld kon verdienen ik dan wel even het huishouden kon doen haha. En ik denk eeeh
Ik wil best op dat moment als we zouden samenwonen een groot deel op me nemen (hij zou veel moeten reizen, geen vaste werktijden etc) maar ik wil ook wel gewoon kunnen werken (iig zolang er geen kids in het spel zijn) en mn eigen ding blijven doen