Heeft iemand ervaring met een medium?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Heeft iemand ervaring met een medium?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 08:27

Ik raad je aan om NIET naar een beurs te gaan voor een reading.

Helaas zitten op beurzen veel charlatans. Valt niet mee om daar de juiste uit te filteren.

Ook moet je met zo'n gevoelig onderwerp niet naar een beurs gaan, op de beurs laat je funreadings doen, geen serieuze.

Ga bij een goed medium thuis, zodat je de rust hebt, en het medium ook zuiver is en geen dingen oppikt van andere beursgangers bijvoorbeeld.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 09:11

De beurs ben ik sowieso geen fan van.. Maar heb inmiddels al erg veel tips gehad!!

Echt super thnx!!

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:31

Ik heb keer privé reading gehad van medium Derek Ogilvie.
Hij is echt heel erg goed, hij kon zoveel dingen vertellen, ook dingen die eigenlijk niemand weet. En heb ook echt antwoorden op mijn vragen gehad.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 11:44

Dat snap ik!! Ik zou dat ook wel echt graag willen.. Hoe ben je daar aan gekomen??

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:00

een vriendin van me had een keer in haar winkeltje een medium geregeld (na sluitingstijd!) en ik heb er zeer goede ervaringen mee.
vooraf had ik haar niet gesproken, alleen een hand gegeven en me voorgesteld... toen ze mijn voorwerp pakte, zei ze direct de kwestie waar ik mee zat en waarvoor ik daar dus aanwezig was... ze heeft ook een paar voorspellingen gedaan en ook die zijn voor 100% uitgekomen..... dus ik heb er zeer goede ervaringen mee :)

Het is een absolute droom van mij om een keer een reading van Derek te krijgen :)

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 13:40

Banjer schreef:
Het is een absolute droom van mij om een keer een reading van Derek te krijgen :)

Same here!!!!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 08:43

Mijn moeder is met de oma van mijn neefje eerst naar een beurs gegaan, verschillende readings bij gewoond en 1tje zelf gedaan. Bij die gene die ze had gedaan, daar kwamen dingen uit die niet klopte.
Wat ze daar wel vond was een reader waar ze een goed gevoel bij hadden en daar zijn ze (me moeder, me tante, tantes broer & vrouw, tantes zus en die oma) gister naar toe geweest.
Me moeder heeft via hem met haar moeder gesproken en hij heeft ook dingen over mij verteld.
Omdat het voor me moeder de eerste x was, was ze niet voorbereid op vragen, maar het heeft haar goed gedaan.

Deze man komt aan huis en dan kan je met maximaal 8 personen een reading bij wonen. Geintresseerde wil ik wel meer informatie door PB'en.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 09:36

Kan je mij meer info pben? Thnx!

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:13

_Lola_ schreef:
Dat snap ik!! Ik zou dat ook wel echt graag willen.. Hoe ben je daar aan gekomen??

Nou ik was naar 1 van zijn theatershows die dit jaar weer in Juni zijn, en daar kreeg die al contact. en toen vroeg die of hij ook bij mij thuis mocht komen. Dus vandaar.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:18

Ik ben ook een keer bij een medium geweest.. Zij vertelde mij heel veel dingen en het klopte allemaal. Mijn buurvrouw was ook mee, zij heeft haar beste vriendin verloren en voor haar gezorgd de laatste dagen. Ze wist zelfs haar laatste woorden tegen haar te vertellen.
Ook gaf ze mij adviezen over mijn kwalen die ook echt werkte.
Ik ben ook mijn vader verloren nu bijna 6 jaar geleden en voel nooit zijn aanwezigheid (hier sta ik niet open voor) en daar voelde ik het echt ontzettend sterk. En ik rook hem ook echt heel duidelijk en dat was ook echt het eerste wat ze zei toen wij de kamer binnen gingen (ik zat eerst in de woonkamer).
Ik vond het echt een hele fijne ervaring en heb er veel meer rust door gevonden.
Er zijn zoveel oplichters, dus je moet goed uitkijken, maar je merkt gauw genoeg of iemand de waarheid spreekt. En vooral als ze met dingen komen die niemand anders weet.
Ze heeft bij mij niet veel voorspellingen gedaan, wel heeft ze gezegd dat ik een dochter krijg. Dus ik ben benieuwd :P