irissahorse schreef:Iedereen mag geloven wat hij of zij wil. Maar je mag niet liegen en dat behoord volgens mij ook tot de tien geboden. Zeggen dat het scheppingsverhaal de absolute waarheid is is een grove leugen evenals zeggen dat de aarde plat is!!! Als je de bijbel goed leest zul je erachter komen dat de evolutietheorie en het scheppingsverhaal goed samen gaan, mits je het scheppingsverhaal als een eufenisme ziet. "Voor God is 1 dag als duizenden jaren en duizenden jaren als 1 dag."
Waar ik me aan erger is dat veel religieuse personen, maar wat roepen zonder bewijs of onderzoek en zonder pardon hun vrijheid ontnemen met hun dogma's.
Een WAT?
Ik snap de hele ophef om die folder niet. Hij zat hier gewoon tussen de geweldige aanbiedingen van Kruidvat en Seats en Sofa's. Als je er niet in wilt geloven, mik je hem toch gewoon met de rest van de folders tussen het oud papier? Kun je wel zeggen dat je er geen behoefte aan hebt, maar dat heb ik ook niet aan de Seats en Sofas - ik heb al een bankstel
Simpel een NEE/NEE sticker en je had hem niet gekregen.
Dat er doodsbedreigingen geuit moeten worden naar de maker van de folder vind ik wel triest. Echt triest.