Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ylana schreef:Juul schreef:Wáárom heb je hem je pinpas + pincode gegeven?! Sorry hoor, maar dat moet je nooit aan iemand anders geven, ook niet aan je vriend, zelfs niet aan je bloedeigen kinderen. Niemand kun je vertrouwen als het daarom gaat.
Meiske, ik wil niet weten wat jij allemaal mee gemaakt hebt dat jij het zo donker ziet...
Juul schreef:Wáárom heb je hem je pinpas + pincode gegeven?! Sorry hoor, maar dat moet je nooit aan iemand anders geven, ook niet aan je vriend, zelfs niet aan je bloedeigen kinderen. Niemand kun je vertrouwen als het daarom gaat. Iemand zal maar een gokverslaving hebben waar je niks van weet.
Dit gezegd te hebben, ik zou meteen naar de politie stappen als hij niet met een goede reden komt.
Liezel1 schreef:sowww.... dat smsje zou mij écht in het verkeerde keelgat schieten!
Zoals ik het lees heeft hij zelf ook problemen, dat lijkt uit dat smsje naar voren te komen.
Wis het smsje vooral niet!!!
Bel hem en zeg dat hij NU naar huis komt en jullie het hier NU over gaan hebben. "Je krijgt het geld terug als je naar mij luistert"... Pfff, dácht het niet! Als hij naar JOU luistert mag hij nog blij zijn dat je geen aangifte doet!
Het is jóuw geld en zorg dat jíj de touwtjes in handen houdt. Laat hem niet denken dat hij dat door dit soort "bedreigingen" jou onder de duim kan houden!
Misser schreef:Ylana schreef:
Meiske, ik wil niet weten wat jij allemaal mee gemaakt hebt dat jij het zo donker ziet...
Ik ben het daar wel mee eens hoor, niemand krijgt mijn pas en/of code. Dan krijg je achteraf ook geen gezeur bij bijvoorbeeld vals beschuldigen.
lientjeds schreef:Mijn beste vriendin kent mijn pin al jaren, en ik de hare... ook ken ik die van mijn baas.
Vertrouwen is iets wat je moet verdienen, maar zoiets is nu toch niet superdom?
Naar ik begrijp is dit wel héél plots een schending vh vertrouwen van TS. Als zulke dingen zich al eerder voorgedaan hebben natuurlijk...
Ylana schreef:lientjeds schreef:Mijn beste vriendin kent mijn pin al jaren, en ik de hare... ook ken ik die van mijn baas.
Naar ik begrijp is dit wel héél plots een schending vh vertrouwen van TS. Als zulke dingen zich al eerder voorgedaan hebben natuurlijk...
Dank je, dit bedoel ik dus.
De Ts gaf aan dat ze al 3 jaar een relatie hebben. Nu weet ik natuurlijk niet hoe oud de TS en haar vriend zijn...
Maar jeetje, als je zelfs je bloedeigen kinderen (of zelfs je vriend) niet durft te vertrouwen met je pinpas, is er imo toch iets goed mis...
Liezel1 schreef:Bel hem en zeg dat hij NU naar huis komt en jullie het hier NU over gaan hebben. "Je krijgt het geld terug als je naar mij luistert"... Pfff, dácht het niet! Als hij naar JOU luistert mag hij nog blij zijn dat je geen aangifte doet!
Het is jóuw geld en zorg dat jíj de touwtjes in handen houdt. Laat hem niet denken dat hij dat door dit soort "bedreigingen" jou onder de duim kan houden!
Ylana schreef:lientjeds schreef:Mijn beste vriendin kent mijn pin al jaren, en ik de hare... ook ken ik die van mijn baas.
Dank je, dit bedoel ik dus.
De Ts gaf aan dat ze al 3 jaar een relatie hebben. Nu weet ik natuurlijk niet hoe oud de TS en haar vriend zijn...
Maar jeetje, als je zelfs je bloedeigen kinderen (of zelfs je vriend) niet durft te vertrouwen met je pinpas, is er imo toch iets goed mis...