Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
bijoekimmie schreef:Je moet gelijk bellen en niet tot 1600 uur wachten en ga erheen, je kan ernaartoe bellen en vragen waar het is , je huurt van hun toch dat huis dan heb je daar toch ook moeten tekenen, laat je niet afschepen en laat het regelen desnoods door vervanger, je hebt er immers al eerder voor gebeld.
Succes
bijoekimmie schreef:MarcoBorsato schreef:Mijn vriend heeft het contract getekend, ik heb me via de gemeente ingeschreven![]()
En wat voor nut heeft het om erheen te gaan?
Nou dan laat je zien dat het serieus is en dat je niet met je laat sollen.
MarcoBorsato schreef:En wat voor nut heeft het om erheen te gaan?
Makkelijk toch? bijoekimmie schreef:Nou sorrie dat ik het zeg, maar daar ben je dan 22 voor geworden zoals je zelf zegt om je moeder te bellen en er morgen heen te gaan, en dat voor 1,50 nou ik zou daar zelf even heen gaan dat staat een stuk volwassener maar welkom in de grote mensenwereld. Dit gebeurt zovaak met instanties.
MarcoBorsato schreef:bijoekimmie schreef:Nou sorrie dat ik het zeg, maar daar ben je dan 22 voor geworden zoals je zelf zegt om je moeder te bellen en er morgen heen te gaan, en dat voor 1,50 nou ik zou daar zelf even heen gaan dat staat een stuk volwassener maar welkom in de grote mensenwereld. Dit gebeurt zovaak met instanties.
Ja duh, dat snap ik. Woon al op mezelf sinds ik 18 ben. Leer mij de instanties kennen. Maar ik denk dat het toch verstandiger is om met mijn moeder heen te gaan, aangezien mijn bloed werkelijk waar kookt. Dus je hoeft niet zo denigrerend te doen
bijoekimmie schreef:Nou sorrie dat ik het zeg, maar daar ben je dan 22 voor geworden zoals je zelf zegt om je moeder te bellen en er morgen heen te gaan, en dat voor 1,50 nou ik zou daar zelf even heen gaan dat staat een stuk volwassener maar welkom in de grote mensenwereld. Dit gebeurt zovaak met instanties.
bijoekimmie schreef:Nou sorrie dat ik het zeg, maar daar ben je dan 22 voor geworden zoals je zelf zegt om je moeder te bellen en er morgen heen te gaan, en dat voor 1,50 nou ik zou daar zelf even heen gaan dat staat een stuk volwassener maar welkom in de grote mensenwereld. Dit gebeurt zovaak met instanties.
Lieszje schreef:Als het goed is moet je, je fiets ergens bij de gemeente kunnen ophalen tegen een betaling.
Als je uitlegd waarom je, je banden altijd leeg laat lopen begrijpen ze dat vast wel.
Banden lek geldt namelijk ook als wrak![]()
Waarschijnlijk hebben ze daarom je fiets weggehaald omdat ze dachten dat het een wrak was.
Werken ze trouwens niet met stickers bij jullie?
Hier krijgen fietswrakken op het station enz. een sticker met fiets fout= fiets weg.
Die doen ze er op en dan wachten ze hier twee weken is er niks veranderd en staan die fietsen er nog worden ze ook weggehaald.
MarcoBorsato schreef:Nou ik zou niet weten waar de woningbouw zit..
Ik laat het even rusten. Ik bel om 16.00 weer en dan morgen. Ik had een fijne politieagente aan de lijn vanmorgen, die moest ik bellen als het vandaag niet lukte. Ik wil eigenlijk mijn ouders er ook niet bij betrekken, ik ben goddomme 22.