ik heb de mail inderdaad niet verstuurd.
wel een mail naar mn vriend verstuurd, dit kreeg ik terug:
is goed, maar ik doe t elke dag al. ik vind t zelf stontvervelend. niet alleen voor mezelf, maar zeker ook voor jou. en het is niet zo dat ik weg moet, of dat ik moet gaan slapen. maar ze willen gewoon dat ik er beneden bij kom zitten. ze zien me niet meer zeggen ze dan. maar ja, volgens mij zien ze mij de hele dag. en ik vind het leuker om met jou te praten dan naar die saaie programma`s te kijken op tv............. want ik vind t leuk om te horen wat je doet en hoe je denkt. maar ja, ik dwaal af. ik zal t vandaag wel weer eff proberen, de elende is dat (ook met mijn vader er bij) niet naar me geluisterd word.
ik doe mn best, dat weet je. toch ben ik blij dat ik naar je toe kan komen. fijn bij jou en eff weg hier. want hier voel ik me alles behalve thuis..... alleen door dat ellendige gezeik van moedrs..... altijd wel wat. je hoort nog wel wat er uit komt. toch vind ik het fijn dat je er voor me bent meik. het is niet dat ik een jongetje ben, maar mn moeder wil overal controle over houden........
ik hoop dat het vandaag wel helpt dan...
Ik vind het gewoon belachelijk dat hij als jongetje van 13 wordt behandeld door zn moeder....