Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Ik denk ook dat je het beste naar zijn psychiater kan gaan. En overleggen, en met je moeder gaan praten anders moet die dan maar mee. Weet je moeder ook dat je bang voor hem bent?
En tsja, wil je moeder niet horen of luisteren. Dan zou ik toch aangiften gaan doen met die vriend erbij. Sorry, maar dan zou ik me eigen veiligheid toch even belangerijker vinden dan wat me moeder zou vinden.
rakkertjuuhh schreef:ja ik weet ook niet waarom..
ze wil het niet en mag er met niemand over praten, maar ik ga er aan onder door.. en wil graag op me zelf en dacht nu aan kamers maar zit met me hond (labrador) en hij moet en zal mee...
rakkertjuuhh schreef:oke omdat mijn broertje die poging deed gister..
hij werd agresief en ron met mes op me af door een wellus nietes spelletje, en toen heeft een vriend van mij dikke vechtparty met mij gehad maar mocht geen politie bellen van me moeder.. en ik twijfel zo erg.....
mijn broertje is psychisch ok niet helemaal goed,loopt ook bij een pchigiater (sorry weet niet hoe je dit woord schrijft..) en kan me eigen broertje toch niet aangeven.. maar ben wel bang voor hem en hij is ook nog 2 jaar jonger.
desty schreef:ja waarom niet!!