Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Blingh schreef:thommie schreef:Balen zeg!!! Ik verwacht eerlijk gezegt ook dat het mij boven m'n hoofd hangt als m'n contract straks in juli afloopt.. maar goed afwachten en doorzetten!
Succes met solliciteren, wat voor werk zoek je?
Ikzelf heb 1,5 jaar bij de Etos gewerkt. De enige drogist die me aantrok.
Heb nu wel sollicitatie gestuurd naar het kruidvat. Maar op het moment heb ik volgens mij alle winkels wel gehad..
Wat voor werk doe je?
obsession schreef:Blingh schreef:Nou,
arbo arts is net bij me langsgeweest. Ik moet dus zsm weer gaan werken en gesprek gaan aanvragen. Dus moet morgen al bellen. Daar heb ik natuurlijk helemaal geen zin.
Gatver ik weet het allemaal niet meer.
Wat een eikels dat ze de arbo op je afgestuurd hebben!!
Jezus.. lekker baas heb je daar zeg.
Hoop dat je het allemaal beetje trekt zeg! Sterkte meis!
tienus63 schreef:Zo bedoel ik ze ook niet.
Het kan wel een leuke aanvulling zijn voor iemand die nog een deeltijd studie volgt of bijvoorbeeld als zelfstandige in de paarden werkt.
Aan de andere kant, liever een half ei dan een lege dop toch.
. Anders werd op 1 juli 2009 een ontslagprocedure op gang gezet.

obsession schreef:tienus63 schreef:
Dat zijn nou niet echt banen die overeenkomen met hetgeen wat wij gedaan hebben en/of voor opgeleid zijn.
Tallie_Ho schreef:obsession schreef:
Dat zijn nou niet echt banen die overeenkomen met hetgeen wat wij gedaan hebben en/of voor opgeleid zijn.
Ik begrijp jullie zeker wel.. Maar kom op hee, als je geld moet verdienen en je hand niet op wilt houden dan zal je toch IETS moeten doen..
Mocht ik nu mijn baan verliezen, dan ga ik desnoods vakkenvullen bij de appie tot ik een baan heb die wel aansluit op wat ik leuk vind. Maarja, wie ben ik he

En als je geld moet verdienen, zal je iets moeten doen.. Denk je dat ik niet overgekwalificeerd ben voor de appie? Ja, ik kan ook meer!! Maar gaan zitten huilen dat je geen werk vind terwijl ze overal hulp zoeken in winkels? Hmm..
Tallie_Ho schreef:Nou nou, klim jij even op de kast
Je kunt gaan zitten mokken dat je overal te duur voor bent, over gekwalificeerd en vooral in je ellende gaan zitten verzuipen, maar je kunt er ook wat aan doenEn als je geld moet verdienen, zal je iets moeten doen.. Denk je dat ik niet overgekwalificeerd ben voor de appie? Ja, ik kan ook meer!! Maar gaan zitten huilen dat je geen werk vind terwijl ze overal hulp zoeken in winkels? Hmm..
Dus dan kan je boos worden, maar je kan ook jezelf achter je oren krabben en jezelf een schop onder je kont geven.. Het leven is niet leuk en we krijgen geen van allen alles maar voor niks
Ik vind het heus wel vervelend voor je! En ik heb zelf ook meer dan een reorganisatie meegemaakt, in het bedrijf waar ik werk gooien ze er op dit moment 80 man uit bij het hoofdkantoor in Engeland.. Hier binnen Nederland kan dus ook ieder moment de bom barsten.. Ik ga alleen niet bij de pakken neerzitten! Dus wie oordeelt nu over wie?
obsession schreef:Tallie_Ho schreef:Nou nou, klim jij even op de kast
Je kunt gaan zitten mokken dat je overal te duur voor bent, over gekwalificeerd en vooral in je ellende gaan zitten verzuipen, maar je kunt er ook wat aan doenEn als je geld moet verdienen, zal je iets moeten doen.. Denk je dat ik niet overgekwalificeerd ben voor de appie? Ja, ik kan ook meer!! Maar gaan zitten huilen dat je geen werk vind terwijl ze overal hulp zoeken in winkels? Hmm..
Dus dan kan je boos worden, maar je kan ook jezelf achter je oren krabben en jezelf een schop onder je kont geven.. Het leven is niet leuk en we krijgen geen van allen alles maar voor niks
Ik vind het heus wel vervelend voor je! En ik heb zelf ook meer dan een reorganisatie meegemaakt, in het bedrijf waar ik werk gooien ze er op dit moment 80 man uit bij het hoofdkantoor in Engeland.. Hier binnen Nederland kan dus ook ieder moment de bom barsten.. Ik ga alleen niet bij de pakken neerzitten! Dus wie oordeelt nu over wie?
Jij oordeelt , ik oordel nergens , vind alleen dat je veel te snel conclusies trekt over mensen.
Zit ik te verzuipen in ellende? zit ik te janken dat ik geen werk vind?
Wie spreekt er over overkwalificatie? Heb ik niks over gezegd, alleen dat ik te duur ben voor de Appie. Nemen ze liever meiden van 16 voor aan, logisch.
Als er iemand is die altijd keihard heeft gewerkt, nooit ergens over dramde dan ben ik het wel, maar voor iedereen is het een keer genoeg. Gelukkig erkent een huisarts het probleem wel. Ben blij dat jij de mijne niet bent, schop onder mn kont en doorgaan tot ik echt knetteroverspannen thuis zit?

Ook al is het maar voor eventjes tot de economie wat aantrekt en je beters kunt vinden. Heb ik ook een poos gedaan toen ik eruit werd gereorganiseerd.
Ik kan het iedereen aanraden! Het is geen enorme vetpot, maar het brengt wel centjes binnen iedere maand. En door flexibele werktijden krijg je vaak ook compensatie