Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) en anders rij ik met iemand anders mee of blijf ik daar slapen. Op mijn ouders hoef ik namelijk niet te rekenen: die komen om 2/3 uur niet meer hun nest uit om mij te komen halen. Dus meestal zorg ik dat ik bij een vriendin kan slapen die er dichtbij woont zodat ik geen last hoef te zijn. SecretLIN schreef:bij ons komt ook niet vaak visite wonen ook een beetje afgelegen
nog geen 10 minuten fietsen in je bent in de stad 
.. Misschien moet je proberen een slaapplek bij iemand te regelen als je op stap gaat oid.
Alleen woon ik 'maar' 20 km van mijn school en vrienden af. Dit is ook de reden dat één van mijn vriendinnen bij een ander groepje meiden aan is gesloten. Zij wilde graag zonder afspraak de stad in, maar ze kon er geen rekening mee houden dat ik eerst óf een uur moest fietsen, óf een half uur in de auto moest zitten en dus deden we niet heel vaak dingen als winkelen etc. Met de bus kan niet omdat ik daar eerst 8km voor moet fietsen en dan zit je bij allemaal buitenlanders omdat de bus tegenover het ACZ is (ik heb niks tegen buitenlanders, maar jullie begrijpen vast wel dat het niet fijn is om in een bus met (buitenlandse)tienerjochies te zitten). En ik baal er ook heel erg van dat ik dus heel vaak niet mee kan met m'n vriendinnen omdat hun ongepland dingen willen doen. Dan hoor je een dag later van 'Oh gister was zo leuk' en dan baal je echt heel erg dat jij niet gevraagd werd omdat je toch verweg woont. Gelukkig heb ik nu twee vriendinnen waar ik áltijd meegevraagd word, en waarvan één ook 20 km van school en de andere vriendin af woont.
Logisch he 

), maargoed, ze waren zelf ook meestal van verder weg, dus het was altijd een heel geregel om er allemaal te geraken
.
.