zijn jullie je vriend(in) ook wel eens zat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:54

Meestal nergens last van, we zijn goed op elkaar ingespeeld. Door de weeks werken we allebei, en zien we elkaar dus alleen 's avonds thuis, en ook op zaterdag hebben we onze eigen dingen (ik paardrijden, hij de scouting). Op zondag doen we dan wat leuks samen, gaat prima zo.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 13:55

Biebabeloeba schreef:
pinuts schreef:

Was dat tegen mij?
Zoja, ik heb hem al 3 weken op rij niet meer gezien, buiten in bed op zo avond, terwijl we elkaar normaal elke dag zagen, mag ik ook ff klagen?! Het topic is hier toch voor bedoeld, niet? Ff over je vriend klagen, ewel ik vind dat dit een reden is voor mij, dus ik plaats het hier. Of is je vriend missen een teken dat je geen leven hebt?...kom op zeg

niet ff over je vriend klagen, ik moet denk ik gewoon ff bij iemand me verhaal kwijt en horen wat jullie er van zeggen. relaties van vriendinnen lopen altijd zo super en ik heb altijd gez**k

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:57

Tg, haha.... nou, die van mij is dan zeker ook redelijk makkelijk?

Ik werk in de bloemen, en hou dus een bloemenzaak draaiende, dat is keihard werken, dus ik ben vaak s'avonds aan het eind van mijn latijn, dat weet hij!
Hij werkt in de sport, doet dus veel aan zijn lijf in de vorm van sporten, en is dan s'avonds ook wel aardig kapot... als we moe zijn of we moeten er de volgende dag vroeg uit dan zien we elkaar een avondje niet, dat vinden we beiden niet leuk, maar anders moeten we de volgende dag op de blaren zitten...

We zeggen dat tegen elkaar, als ik wil/ga rijden dan zeg ik dat en dan komt ie soms naar stal om te kijken, of we zien elkaar dan niet, dan gaat ie voor zijn bedrijf aan het werk...

Dus nee hoor, het loopt hier soepel, en we spreken het goed af, en zeggen alles....

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:57

ik vind dat je elkaar best zat mag zijn, niets mis mee.. kan niet altijd goed gaan.. maar ik vind gewoon dat je dat eerlijk moet kunnen zeggen, als dat niet kan dan heb je in mijn ogen een rare relatie

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:58

niet ff over je vriend klagen, ik moet denk ik gewoon ff bij iemand me verhaal kwijt en horen wat jullie er van zeggen. relaties van vriendinnen lopen altijd zo super en ik heb altijd gez**k[/quote]

ik denk dat de meeste stellen best wel is een x gezeik hebben ook al zien wij dat niet

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:58

Ben blij dat wij elkaar ook erg vrijlaten
ik heb de paarden hij zijn werk/hobby (vrachtwagenchauffeur)

T gaat mij meer om zn boerengedrag afentoe.
hahaha

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:01

ecyoj schreef:
Ben blij dat wij elkaar ook erg vrijlaten
ik heb de paarden hij zijn werk/hobby (vrachtwagenchauffeur)

T gaat mij meer om zn boerengedrag afentoe.
hahaha

HAHAHA!!
Bij ons is dat denk ik een beetje andersom, ik ben meer de boerin in onze relatie en vind veel goed, komt denk ik een beetje door mijn werk ook...

Maar dat merk je bijna niet... ik hoor hem er ook niet over, hij vind het geloof ik ook wel grappig, ik kan van die uitspattingen hebben... :D

ecyoj

Re: zijn jullie je vriend(in) ook wel eens zat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:06

ik ben erg makkelijk

dat is bij hem de enige redenen om mij achter t behang te plakken haha.

ik hou van een georganiseerd rommeltje. en wat in laatjes ligt zie je toch niet.

En dan 1 keer in de zoveel tijd krijg ik t in me bol en is alles spik en span.

En dan bij hem ook weer hahahaha

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:08

Hermelijn schreef:
Wij zijn nu al bijna 3 jaar samen en ik ben hem nog lang niet zat :D Eigenlijk ook nooit van die gevoelens van, laat me eens met rust. Ik wil juist meestal meer aandacht, haha! Al kom ik niks tekort hoor... Ik zou dan gaan twijfelen aan mijn gevoelens voor hem als ik hem soms zat zou zijn.

Idd, misschien ben ik gek maare, als ik dit allemaal lees vraag ik me af of jullie dan wel een fijne relatie hebben?

Ik ben mijn vriend nooit zat eigenlijk. Ik vind het fijn om samen te zijn!
Maarja misschien ben ik gek. :D

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 14:09

ik ben bij ons ook de boerin. hij kan echt zo stads overkomen! alles zo netjes georganiseerd, niks zonder planning doen.. :P man die geen bier drinkt!

dat betreft ben ik erg makkelijk(al zeg ik het zelf) wat hij wil doen ofzo moet hij zelf weten, dan zie ik hem maar een dagje niet. ik word ook vrij gelaten in mn doen en laten. ik werk zn 40 uur in de week, beun er zn 10 uur in de week bij, ben zn 4/5x per week bij het paard. ok dit vind hij(vaak)niet erg omdat ik het plan wanneer hij er ook niet is, maar als ik het plan wanneer hij er wel is.... :o :(:)*oeps*

nathalie: dat vraag ik me ook wel eens af om heel erg eerlijk te zijn. ik hoop dat het beter word als hij terug komt van stage en dan hou me daar eigenlijk een beetje aan vast ;(

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:10

nathalie: tis vrij normaal om je eens te ergeren, of om je vriend een x zat te zijn. Maar ja je staat er zelf bij, en als ze geen zin hebt m te zien doe je het niet. De perfecte relatie is niet om elkaar constant te moeten missen

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:12

Nou, ik denk dat je daar 2 kanten aan hebt, en ik denk dat jij daar de andere kant misschien van ziet ;)

Nee hoor, jij bent niet gek...
Maar ik heb zeer zeker een fijne relatie, als wij elkaar een avond niet zien, dan kan ik hem wel missen, maar dan weet ik ook dat ik hem de dag erna zoiezo zie, en daar kan ik me dan op verheugen...verder bellen we wel veel ook, vinden we beiden niet erg, en dat wekt ook geen irritaties...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:16

Ik heb voor mijn huidige vriend wel eens een andere vriendjes gehad (altijd heel kort^^).
Ik werd van al die jongens toen weleens gek vooral van mijn eerste vriendje.
Die wilde elke dag langskomen terwijl ik met vriendinnen wilde afspreken enz.
Zelfs als ik een smoesje had van ja ik heb hoofdpijn ik wil niet dat je langskomt kwam hij nog langs of moest ik hem bijna overhalen om niet langs te komen.
Op een zaterdag had ik een keer afgesproken met 2 vriendinnen.
Hij wist dit allang kwam ik aan het einde van de middag thuis scheen hij langs te zijn geweest (hij moest een uur fietsen).
Die dag heb ik het uitgemaakt in de avond, werd gek van die gast xD
Maarja was toen nog maar 16 ik ben nu 19 en heb sinds anderhalf jr een vriend.
Hoe meer wij samen zijn des te beter vinden we het, alleen mijn ouders worden er af en toe gek van^^

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:26

Ik ben nu 3 jaar samen met mn vriend waarvan ruim 2 jaar samenwonend en in mei gaan we trouwen.
Tuurlijk zijn er wel eens momenten dat ik hem achter het behang kan plakken, maar over het algemeen echt niet. Zou hem niet kunnen en willen missen :D
Nu scheelt het misschien ook wel dat we niet bij elkaar op de lip zitten. Ik moet vaak 's avonds werken en hij trainen. Dat houdt het ook wel leuk.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:30

pinuts schreef:
nathalie: tis vrij normaal om je eens te ergeren, of om je vriend een x zat te zijn. Maar ja je staat er zelf bij, en als ze geen zin hebt m te zien doe je het niet. De perfecte relatie is niet om elkaar constant te moeten missen

Tuurlijk is het normaal om je eens te ergeren aan je vriend,maar ik lees hier dingen die ik toch niet zo normaal vind...
Ik heb nooit het gevoel dat ik zou willen dat hij eens een paar dagen weg was, dat zou ik juist verschrikkelijk vinden..
Wij zijn nu bijna 4 jaar samen waarvan we 3,5 jaar samenwonen en ik heb in die tijd echt nog nooit gehad dat ik hem 'zat' was.
Ik erger me wel eens, tuurlijk, maar dan aan die sokken die weer eens lángs de wasmand liggen ipv erin, om maar een voorbeeldje te noemen.... Ik erger me er echt niet aan dat hij elke keer bij me is, daarvoor hebben we toch een relatie? En als hij wil knuffelen, fijn!! Ik houd wel van knuffelen. En als hij een avondje weg wil met zijn vrienden helemaal oké. Maar ik vind het ook hartstikke fijn om lekker samen op de bank tv te kijken. We werken zelfs samen en nee ik ben hem echt nooit zat.

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:35

Over dat altijd bij me zijn kan ik helaas geen oordeel geven

Hij is altijd weg voor werk.

Maar wat ik al zij t "zat zijn" bij mij is echt ze boerengedrag afentoe.
En idd die sokken enzo.

niet iedereen wil een kleffie en beffie relatie. En denk dat t daarop hier in dit topic botst.
De een vind t normaal. de ander vind t normaal dat t niet zo is

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:36

Maar ik vind 'zat zijn' iets heel anders dan je af en toe aan elkaar ergeren. Tuurlijk erger ik me wel eens aan hem :D Maar dat zal omgekeerd ook zo zijn. Als ik zeg dat ik iemand 'zat ben', dan wil ik diegene niet meer zien. En dat lijkt me niet erg fijn in een relatie.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:37

Zeer regelmatig :Y).
Als ik mijn wederhelft te vaak zie ga ik me vreselijk irriteren aan hem, ruzie maken zodat hij weg gaat, of zodat ik mijn frustratie tegen hem kan uitten. Heb hier vooral last van als we 'niets doen, en ik hem 3 dagen achter elkaar zie.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:37

ecyoj schreef:
niet iedereen wil een kleffie en beffie relatie. En denk dat t daarop hier in dit topic botst.

Ja tuurlijk, maar misschien pas je dan niet bij je wel hele kleffe vriend? Dat bedoel ik te zeggen. ;)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:38

Niet elke relatie is hetzelfde, da's logisch. Maar ik vind het toch wel redelijk 'schokkend' om te lezen dat er iemand zich ergert als haar vriend haar een knuffel of een kus wil geven. Dat vind ik echt geen goed teken.

Dat je je ergert als hij z'n sokken weer naast de wasmand gooit, of weer in alle kamers in huis het licht aan laat, dat kan ik me dan weer wel goed voorstellen.

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:39

Nathalie schreef:
ecyoj schreef:

Ja tuurlijk, maar misschien pas je dan niet bij je wel hele kleffe vriend? Dat bedoel ik te zeggen. ;)

Gelukkig heb ik die ook niet hahaha :P

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:40

Anoeska schreef:
Niet elke relatie is hetzelfde, da's logisch. Maar ik vind het toch wel redelijk 'schokkend' om te lezen dat er iemand zich ergert als haar vriend haar een knuffel of een kus wil geven. Dat vind ik echt geen goed teken.

Dat je je ergert als hij z'n sokken weer naast de wasmand gooit, of weer in alle kamers in huis het licht aan laat, dat kan ik me dan weer wel goed voorstellen.

volgens mij is dan de aantrekkingskracht weg

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 14:47

anoeska: nee niet thuis, maar neem nou van ut weekeind. wij waren gezellig bij de carnaval, staan gezellig wat met vrienden bij elkaar wat te drinken enzo en hij wil knuffelen/kussen. nee daar hou ik niet van. maar thuis, ok...

ecyoj: daar kan je wel eens gelijk in hebben nu ik jullie reacties allemaal lees en er eens goed over na denk.

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:48

Luister naar je hart en volg m

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 14:52

ecoyoj: dankje....