Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Biebabeloeba schreef:pinuts schreef:
Was dat tegen mij?
Zoja, ik heb hem al 3 weken op rij niet meer gezien, buiten in bed op zo avond, terwijl we elkaar normaal elke dag zagen, mag ik ook ff klagen?! Het topic is hier toch voor bedoeld, niet? Ff over je vriend klagen, ewel ik vind dat dit een reden is voor mij, dus ik plaats het hier. Of is je vriend missen een teken dat je geen leven hebt?...kom op zeg
ecyoj schreef:Ben blij dat wij elkaar ook erg vrijlaten
ik heb de paarden hij zijn werk/hobby (vrachtwagenchauffeur)
T gaat mij meer om zn boerengedrag afentoe.
hahaha

Hermelijn schreef:Wij zijn nu al bijna 3 jaar samen en ik ben hem nog lang niet zatEigenlijk ook nooit van die gevoelens van, laat me eens met rust. Ik wil juist meestal meer aandacht, haha! Al kom ik niks tekort hoor... Ik zou dan gaan twijfelen aan mijn gevoelens voor hem als ik hem soms zat zou zijn.
man die geen bier drinkt!
*oeps*

pinuts schreef:nathalie: tis vrij normaal om je eens te ergeren, of om je vriend een x zat te zijn. Maar ja je staat er zelf bij, en als ze geen zin hebt m te zien doe je het niet. De perfecte relatie is niet om elkaar constant te moeten missen

Maar dat zal omgekeerd ook zo zijn. Als ik zeg dat ik iemand 'zat ben', dan wil ik diegene niet meer zien. En dat lijkt me niet erg fijn in een relatie. 
Nathalie schreef:ecyoj schreef:niet iedereen wil een kleffie en beffie relatie. En denk dat t daarop hier in dit topic botst.
De een vind t normaal. de ander vind t normaal dat t niet zo is
Ja tuurlijk, maar misschien pas je dan niet bij je wel hele kleffe vriend? Dat bedoel ik te zeggen.

Anoeska schreef:Niet elke relatie is hetzelfde, da's logisch. Maar ik vind het toch wel redelijk 'schokkend' om te lezen dat er iemand zich ergert als haar vriend haar een knuffel of een kus wil geven. Dat vind ik echt geen goed teken.
Dat je je ergert als hij z'n sokken weer naast de wasmand gooit, of weer in alle kamers in huis het licht aan laat, dat kan ik me dan weer wel goed voorstellen.