Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)Mutti schreef:Daar is helemaal niks mis mee en ik spreek uit eigen ervaring.
Heb mijn mannetje leren kennen toen ik 21 was en hij 15.![]()
Dit jaar zijn we 28 jaar getrouwd.
) om te gaan. 

_Ella_ schreef:Oh wat ben ik blij met een topic hierover
mijn vriend is ook 19 en ik 23. Ik vond het zelf eerst ook 'apart' maar het gaat nu bijna 9 maanden erg goed.
Tussen ons 2en zie en merk je weinig verschil. Ik weet eigenlijk niet echt of ik nou jong ben voor mijn leeftijd of hij oud...
Soms loop je er wel tegenaan, bijvoorbeeld bij zijn vrienden (met mijn vrienden kan hij dan weer wel goed overweg), maar hij is op sommige punten weer veel verder dan ik.
Gelukkig hebben onze beide families misschien wel even met de ogen geknipperd, maar er geen probleem van gemaakt. Hoe jouw moeder reageert vind ik eigenlijk nogal onzin. Dat ze zegt dat ze het vreemd vindt kan ik begrijpen, maar jullie verdienen toch minstens een kans voordat ze jullie relatie afkeurt.
Jumpfreak schreef:_Ella_ schreef:Oh wat ben ik blij met een topic hierover
mijn vriend is ook 19 en ik 23. Ik vond het zelf eerst ook 'apart' maar het gaat nu bijna 9 maanden erg goed.
Tussen ons 2en zie en merk je weinig verschil. Ik weet eigenlijk niet echt of ik nou jong ben voor mijn leeftijd of hij oud...
Soms loop je er wel tegenaan, bijvoorbeeld bij zijn vrienden (met mijn vrienden kan hij dan weer wel goed overweg), maar hij is op sommige punten weer veel verder dan ik.
Gelukkig hebben onze beide families misschien wel even met de ogen geknipperd, maar er geen probleem van gemaakt. Hoe jouw moeder reageert vind ik eigenlijk nogal onzin. Dat ze zegt dat ze het vreemd vindt kan ik begrijpen, maar jullie verdienen toch minstens een kans voordat ze jullie relatie afkeurt.
Wat vind je daar zo raar aan dan? Ik begrijp dat verschil niet hoor.. zoals al eerder gezegd, ik ben 20 en mijn vriend is 23. Ik heb wel al veel meegemaakt in mijn leven en zit kwa gedachten etc op dezelfde lijn als mijn vriend. Ik ben wat ouder en volwassener dan de meeste mensen van mijn leeftijd. Mijn ex was ''maar'' 1 jaar ouder dan mij, maar nog zo ontzettend onvolwassen.
Het zegt dus helemaal niks. Ik heb er echt geen seconde over nagedacht, net als zijn of mijn familie.![]()