Ik HAAT vodafone, heb sinds afgelopen dinsdag eindelijk Hi...
Mijn verhaal: ik heb in totaal 3 jaar vodafone gehad met maar liefst een abo van 45,00!! p.m dus geen laag en klein abbonementje. Toch betaal ik elke maand tussen de 150,00 en 200,00 voor mn abbonement. Belachelijk want ik blijf altijd in mijn bundel dacht ik!
Het werkt dus zo: 1 belminuut is ook daadwerkelijk 1 belminuut als je savonds naar een thuisnummer belt. Overdag naar mobiel is 1 belminuut maar liefst 3 belminuten!!! dus bel je 3x zoveel als dat je zelf denkt! Dit hebben ze me overigens zelf verteld toen ze vorige week smeekten om niet weg te gaan. ( Snap ik als je klant hebt waar je 200 in de maand aan verdient) Ik dus uitgelegd dat ik bij hi nu een abbo heb van 35,- en 3x zoveel belminuten en smsjes heb.
Ik heb gezegd dat ik ze een ongelofelijk slechte service vind hebben. Wil je verhogen dan heb je binnen 1 sec iemand aan de tel. Wil je van ze af mag je 5 uur aan de telefoon hangen alla 1,30 per minuut...
De reden dat ik dus nog een jaar vodafone MOEST hebben is omdat ze blijkbaar mijn 5 opzegbrieven blijkbaar niet gehad zouden hebben. De 6 Aangetekende brief kwam volgens hun te laat.. je moet 3 maanden van te voren opzeggen, waar ik dus al 4 maanden van te voren mee bezig was. maar ze kregen mijn brieven niet. De aangetekende kwam dus 2 dagen na datum van 3 maanden opzegtermijn. En was dus volgens hun niet geldig. Waardoor ik dus weer een jaar aan ze vast zat!
Geen vodafone meer voor mij.. Het zelfde verhaal geld ook voor mijn zus, die kwam ook niet zomaar van ze af!