Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
elbeauty schreef:Tja jullie denken hier anders over. Ik zal er even bij vertellen dat het een Marokkaan is en dat ik ook van andere mensen uit zijn woonplaats heb gehoord dat hij niet te vertrouwen is en dat zijn broertje vast heeft gezeten omdat dit een loverboy zou zijn.
Ik weet ook zeker loverboys allemaal op een andere manier te werk gaan maar dat hun doel is dat hun meisje achter het raam komt te staan. Dat jullie zoiets normaal vinden snap ik eerlijk gezegd helemaal niet. Ik denk dat ik toch gewoon langs het politiebureau ga en gewoon mijn verhaal doen dan weten ze dat en misschien dat ze iets kunnen betekenen voor de meisjes die hij hierna probeerd in te palmen.
VivaLaVida schreef:loverboys gaan wel degelijk zo te werk!!!
denk je dat zo iemand je gelijk achter t raam zet?
nee er word eerst er voor gezorgd dat je gek op hem wordt.. en dan is hij ineens zielig, heeft geen geld e wil zo graag samen wonen en een "mooi leven" opbouwen.. maarja daar moet je wel wat voor doen..........
klinkt PRECIES als een loverboy. het feit dat hij er steeds weer over begint alleen al.
oprotten met zo iemand.
Ik zou dat zelf niet kunnen.. (en dan hoeft het nog niet eens gedwongen te zijn hè
)
En prostitutie is toch ook een beroep.. Ik heb gewoon vraagtekens bij dat verhaal van hem,,
elbeauty schreef:Ja dit dacht ik dus zelf ook. Ik denk dat de meisjes van tegenwoordig een beetje naief zijn.
elbeauty schreef:Dus jij vind het nog steeds normaal dat een jonge zegt of je word prutsmuts of we gaan niet verder. Nou sorry hoor maar dan spoor je niet als je dit normaal vind. Als een jonge echt van je houd zou hij zoiets nooit van jou vragen.
breezy302 schreef:bij dit verhaal gaan bij mij echt wel alarmbellen af hoor! jullie zeggen wel een loverboy houd dit geheim maar daar geloof ik niet in, het zegt al genoeg dat ze gelijk 3 weken bij hem slaapt en dure dingen krijgt. en hoe bedoel je of dit bij zijn test hoort? ga weg bij hem! Als je hem nu al niet vertrouwd zal je waarschijnlijk gelijk hebben en denk je nu echt dat zijn broertje jou de waarheid gaat vertellen? dat vind ik pas een naieve gedachte!
ps; Ik heb ook een dagje a'dam met mijn vriend gedaan en we zijn ook over de wallen gelopen
elbeauty schreef:Dus jij vind het nog steeds normaal dat een jonge zegt of je word prutsmuts of we gaan niet verder.
Alexx schreef:elbeauty schreef:Tja jullie denken hier anders over. Ik zal er even bij vertellen dat het een Marokkaan is en dat ik ook van andere mensen uit zijn woonplaats heb gehoord dat hij niet te vertrouwen is en dat zijn broertje vast heeft gezeten omdat dit een loverboy zou zijn.
Ik weet ook zeker loverboys allemaal op een andere manier te werk gaan maar dat hun doel is dat hun meisje achter het raam komt te staan. Dat jullie zoiets normaal vinden snap ik eerlijk gezegd helemaal niet. Ik denk dat ik toch gewoon langs het politiebureau ga en gewoon mijn verhaal doen dan weten ze dat en misschien dat ze iets kunnen betekenen voor de meisjes die hij hierna probeerd in te palmen.
dat hij Marokkaan is heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken!