Loverboy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:57

Maar vanuit mijn werkervaring weet ik dat er vele loverboys wel zo te werk gaan, luister naar je instinct, en doe melding bij je ouders en doe melding bij de politie. Ookal heeft hij bij jou geen strafbaar feit gepleegd, hij bevind zich wel op het randje, en heeft dat kennelijk bij zijn vorige vriendin ook gedaan. Als je het niet meldt, en hij maakt een volgend slachtoffer dan sla je jezelf voor de kop. Als je wel melding maakt maar hij valt niet in een strafbaar feit is er niets aan de hand. De politie kan je ook tips geven hoe je deze vriendschap/realtie kan beeindigen.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:58

elbeauty schreef:
Tja jullie denken hier anders over. Ik zal er even bij vertellen dat het een Marokkaan is en dat ik ook van andere mensen uit zijn woonplaats heb gehoord dat hij niet te vertrouwen is en dat zijn broertje vast heeft gezeten omdat dit een loverboy zou zijn.
Ik weet ook zeker loverboys allemaal op een andere manier te werk gaan maar dat hun doel is dat hun meisje achter het raam komt te staan. Dat jullie zoiets normaal vinden snap ik eerlijk gezegd helemaal niet. Ik denk dat ik toch gewoon langs het politiebureau ga en gewoon mijn verhaal doen dan weten ze dat en misschien dat ze iets kunnen betekenen voor de meisjes die hij hierna probeerd in te palmen.

dat hij Marokkaan is heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken!

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:00

rare jongen... als je gevoel niet goed is,..uitmaken.
Als ik dit verhaal zo lees, heb ik er ook geen goed gevoel bij.
Ik heb op mijn werk veel te maken met loverboys en ik wil niet zeggen dat dit er een is, maar ze gaan echt niet allemaal zo te werken als bekend staat.
Het verhaaltje: 'geheim houden', mooie spullen geven enz. gaat niet voor elke loverboy op.

Als jouw gevoel niet goed is: uitmaken. Intuitie zegt hierin meestal het meest.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:00

Luister naar je gevoel meid! Vraag je zelf af, wil je in een relatie zitten waar jij je niet fijn in voelt? Onzeker bent voor wat er komen kan gaan? (want je denkt dus hij een loverboy is, kan me voorstellen dat je daar veel over speculeert)..

Luister naar je gevoel, ik zeg niet dat je er melding van moet maken, maar als jij je er niet fijn bij voelt niet mee door gaan!

VivaLaVida schreef:
loverboys gaan wel degelijk zo te werk!!!
denk je dat zo iemand je gelijk achter t raam zet?
nee er word eerst er voor gezorgd dat je gek op hem wordt.. en dan is hij ineens zielig, heeft geen geld e wil zo graag samen wonen en een "mooi leven" opbouwen.. maarja daar moet je wel wat voor doen..........
klinkt PRECIES als een loverboy. het feit dat hij er steeds weer over begint alleen al.

oprotten met zo iemand.

Ik meende dat dit tegenwoordig niet meer zo lang door gaat met lief zijn en cadeau's geven..
Dat verhaal is er zo ingepraat bij de meiden, het is tegenwoordig al veel sneller gedwongen.
En vind dit ook behoorlijk gedwongen: "Of we gaan samen verder en je wordt een h*er of we gaan niet verder" dat zegt voor mij persoonlijk wel genoeg :n Ik zou dat zelf niet kunnen.. (en dan hoeft het nog niet eens gedwongen te zijn hè ;) )

Maar waar ik mijn vraagtekens bij heb, z'n ex was een prostituee, hij is dat geld gewend, daarbij geeft ie dus ook aan dat hij haar geld kreeg. Dit vind ik gewoon vreemd, niks mis mee dat zij prostituee is, maar het feit dat hijd at geld van haar ook had. Ik bedoel ik kreeg echt het loon van mijn ex hoor ;) En prostitutie is toch ook een beroep.. Ik heb gewoon vraagtekens bij dat verhaal van hem,,

Maar meid doe wat je gevoel zegt ;)

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:01

Ja dit dacht ik dus zelf ook. Ik denk dat de meisjes van tegenwoordig een beetje naief zijn. Want ik weet van mezelf dat ik geen makkelijk meisje ben. En hij weet dat ook dus hij weet ook dat hij het niet op de standaard manier hoeft te proberen bij mij. Ik zit er nog aan te denken om zijn broertje te bellen om te vragen of hij dit nou echt meent of dat dit nog steeds bij zijn test hoort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:03

elbeauty schreef:
Ja dit dacht ik dus zelf ook. Ik denk dat de meisjes van tegenwoordig een beetje naief zijn.

Nou dat wil ik nog niet eens zeggen ik denk eerder dat ze zich erg snel het hoofd op hol laten brengen door al die verhaaltjes die ze lezen op internet. Gut als ik dit verhaal zo lees zou ik overuren moeten gaan maken op het politiebureau.

elbeauty

Re: Loverboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:04

Dus jij vind het nog steeds normaal dat een jonge zegt of je word prutsmuts of we gaan niet verder. Nou sorry hoor maar dan spoor je niet als je dit normaal vind. Als een jonge echt van je houd zou hij zoiets nooit van jou vragen.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:04

Ik zou gewoon wegwezen bij die jongen en er vooral geen aandacht meer aan besteden.
Ook niet meer aan zijn broer vragen, gewoon klaar.\
Dan ben je het duidelijkst en wek je ook niet het vermoeden dat je er nog enigzins in geinteresseerd bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:05

bij dit verhaal gaan bij mij echt wel alarmbellen af hoor! jullie zeggen wel een loverboy houd dit geheim maar daar geloof ik niet in, het zegt al genoeg dat ze gelijk 3 weken bij hem slaapt en dure dingen krijgt. en hoe bedoel je of dit bij zijn test hoort? ga weg bij hem! Als je hem nu al niet vertrouwd zal je waarschijnlijk gelijk hebben en denk je nu echt dat zijn broertje jou de waarheid gaat vertellen? dat vind ik pas een naieve gedachte!

ps; Ik heb ook een dagje a'dam met mijn vriend gedaan en we zijn ook over de wallen gelopen

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:06

elbeauty schreef:
Dus jij vind het nog steeds normaal dat een jonge zegt of je word prutsmuts of we gaan niet verder. Nou sorry hoor maar dan spoor je niet als je dit normaal vind. Als een jonge echt van je houd zou hij zoiets nooit van jou vragen.

Precies, en hij zou dat al helemaal niet op door gaan gezien jou eerste reactie. Je hebt hem duidelijk aangegeven hier een grote afkeer tegen te hebben, maar hij gaat er wel op door. Een "normaal" iemand zie ik dat neit doen :n

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:07

Loverboy of niet: lozen die jongen.
Jij voelt je totaal niet meer op je gemak bij hem!
Van je verhaal krijg ik helemaal jeuk, brrr!

Zet er een punt achter meid, plz

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:09

breezy302 schreef:
bij dit verhaal gaan bij mij echt wel alarmbellen af hoor! jullie zeggen wel een loverboy houd dit geheim maar daar geloof ik niet in, het zegt al genoeg dat ze gelijk 3 weken bij hem slaapt en dure dingen krijgt. en hoe bedoel je of dit bij zijn test hoort? ga weg bij hem! Als je hem nu al niet vertrouwd zal je waarschijnlijk gelijk hebben en denk je nu echt dat zijn broertje jou de waarheid gaat vertellen? dat vind ik pas een naieve gedachte!

ps; Ik heb ook een dagje a'dam met mijn vriend gedaan en we zijn ook over de wallen gelopen

Ja dat van dat broertje dacht ik zelf eigelijk ook wel want die praat hem wel vaker goed heb ik al gemerkt. Nee ik weet ook wel zeker dat ik hem niet meer hoef. Hoe leuk het ook was en hoe lief hij voor mij was ik heb hier geen zin in. Er is vast wel een jonge die echt van mij houd en waarbij ik niet achter de ramen hoef te staan.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:14

Dat weet ik zeker meid dat die er is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:15

Goed zo meid, laat maar lekker helemaal niets meer van je horen en laat hun het lekker uitzoeken samen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:16

Dat het een Marokkaan is maakt natuurlijk helemaal niets uit. Dat wist je ook voordat hij met die rare verhalen kwam maar toch vond je hem leuk.
Zijn verhalen zijn natuurlijk wel vaag.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:16

alarmbellen staan hier ook te rinkelen, mijn ,man zit bij de politie en dit klinkt als een overduidelijk gevalletje loverboy. vind t erg jammer dat sommige hier zeggen dat ze er niets mee moet doen en gewoon negeren. ga naar de politie die pakt m echt niet zomaar op maar kunnen m wel in de gaten houden of mss samen met jou kijken of je m uit zijn tent kan lokken! ik zou tenminste erg blij zijn dat er dan weer zo'n engerd minder is die MIJN dochter kan inpalmen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:17

elbeauty schreef:
Dus jij vind het nog steeds normaal dat een jonge zegt of je word prutsmuts of we gaan niet verder.

Als je daar niet tegen kunt wordt het idd tidj om weg te gaan, afscheid te nemen. Of dit eennormale vraag is? Ligt aan je normen en waarden ga ik niet over oordelen, ik vindt het zelf geen belachelijke vraag of ik het doe is een tweede.
Maar om nu meteen over een 'loverboy' te spreken vind ik te ver gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:21

kom op zeg het is wel een loverboy overduidelijk: hoe ik daarbij kom? Nou hierdoor: ten eerste hij geeft aan dat ze eigenlijk hem geld moet geven want ze ex is een h o e r en hij houd van dat leventje. Ten tweede'zij moet een h o e r worden anders kapt hij ermee. Ten derde: Hij en zijn broertje staan al in het dorp (?) bekend als onbetrouwbaar en waarschijnlijk als loverboys.

en chiqa ik vind het erg raar als je vriend tegen je zegt dat je een h o e r moet worden, ok mij is het ook weleens gevraagt ( niet door mijn vriend) en dan zei ik gewoon nee maar hij is haar aan het pushen! kom op zeg dat zien jullie toch ook wel?

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:25

Meid, wegwezen bij die vent! Komt idd als een loverboy op mij over...

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:28

Waarom moet er bij vermeld worden dat het een Marokkaan is?
Ik krijg eerlijk gezegt steeds meer twijfels over het waarheidsgehalte van dit topic en of niet het e.e.a. is aangedikt.
Vrienden van mij ouwehoeren ook wel eens dat hun vriendin een prutsmuts moeten worden voor de centen, menen ze helemaal niets van.
En dat een paar mensen hier meteen ''hysterisch'' reageren van ga naar de politie het is overduidelijk een loverboy zal ook weinig helpen.
Politie kan hier helemaal niets mee en i.m.o. is dit geen bijzonder verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:30

nou lekker dan als dat je vrienden moeten voorstellen...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:31

Alexx schreef:
elbeauty schreef:
Tja jullie denken hier anders over. Ik zal er even bij vertellen dat het een Marokkaan is en dat ik ook van andere mensen uit zijn woonplaats heb gehoord dat hij niet te vertrouwen is en dat zijn broertje vast heeft gezeten omdat dit een loverboy zou zijn.
Ik weet ook zeker loverboys allemaal op een andere manier te werk gaan maar dat hun doel is dat hun meisje achter het raam komt te staan. Dat jullie zoiets normaal vinden snap ik eerlijk gezegd helemaal niet. Ik denk dat ik toch gewoon langs het politiebureau ga en gewoon mijn verhaal doen dan weten ze dat en misschien dat ze iets kunnen betekenen voor de meisjes die hij hierna probeerd in te palmen.

dat hij Marokkaan is heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken!

maar ze staan er wel om bekend.. ;)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:33

Snap de reacties niet helemaal die zeggen dat er niets aan de hand is en niets raars lezen. Ehm...hij geeft dus wel aan dat hij graag wil dat zij de prutsmuts speelt, omdat hij dan meer te besteden heeft (en dat gewend is). Lijkt me niet helemaal normaal.
Meid, blijf bij je eigen gevoel en wegwezen bij die gozer.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:33

breezy302 schreef:
nou lekker dan als dat je vrienden moeten voorstellen...

Jouw vrienden maken dus nergens een keer een grapje over en zijn altijd bloedserieus :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:34

mijn vrienden maken er zeker geen grapjes over dat ik een vieze h o e r moet worden, dat echt geen grapjes

edit: iets heel raars opgeschreven