Zo heb ik keer op school gehad, een meisje uit mijn klas had tegen iemand anders uit de klas allemaal dingen over iedereen lopen zeggen, had ze over mij gezegt;
''Pff, die loopt echt alsof ze lekker is''
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Snoevie schreef:och dat is zoveel dat ik het niet eens allemaal opnoemen kan.
enkele klassiekers;
-vet varken
-lelijkerd
-vreetzak
-he jij bent zo lelijk dat je nooit iemand kan krijgen
-he vrolijkerd(als ik een normaal gezicht trek kijk ik wat serieus)
een greep uit het scheld assortiment wat sommigen bezitten
Is dat allemaal tegen jou gezegt?
Of zelfs mijn msn gaan hacken.............. 
Dit heeft hij in zijn klas verteld, in de wijk (!) verteld, en god weet waar nog meer.. Tot een jongen uit zijn klas een goede vriend van mij werd.. Ik was 14, en er was nog nóoit een naaktfoto van mij gemaakt. Toen heb ik mijn broer echt uitgekotst..
tante_trien schreef:De érgste, de meest walgelijkste waar ik óoit achter ben gekomen, was dat mijn éigen broer, aan ongeveer half leiden verteld had dat ik naakt op internet zou staan!!Dit heeft hij in zijn klas verteld, in de wijk (!) verteld, en god weet waar nog meer..
Hoe oud was die toen zelf/ 
L_Ilse_L schreef:tante_trien schreef:De érgste, de meest walgelijkste waar ik óoit achter ben gekomen, was dat mijn éigen broer, aan ongeveer half leiden verteld had dat ik naakt op internet zou staan!!Dit heeft hij in zijn klas verteld, in de wijk (!) verteld, en god weet waar nog meer..
Je bloedeigen BROER!Hoe oud was die toen zelf/

En ik was nog wel helemaal onbevlekt en onschuldig toen. We hadden alleen gekust..
(Dat geloofde niemand, omdat ik toen al wel 16 was, en dus al heel veel dingen moest hebben gedaan
)