Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ben het nu zo beu! Lente!

kazary schreef:pri_lady, de woningbouw jaagt jullie dus op kosten door het moeten aanschaffen en gebruiken van een droger. Dat is toch belachelijk?
Coby schreef:pri_lady schreef:In ut contract van de woningbouw staat dat wij (huurders nieuwbouw) niet onze was mogen buitenhangen, dusse ik gooi het merendeel in de droger en een rekje op zolder..............
Heel vreemd! Waarom niet?
ik heb echt graag mijn was buiten 
tante_trien schreef:Onassa schreef:Uhhh ben ik de enige luie huisvrouw die zomer en winter de was gewoon in de droger dondert??
Nee, mijn moeder gebruikt ook gewoon de droger!

SAKKIA schreef:Mijn was hangt ook altijd buiten, ik heb namelijk helemaal geen droger
Het is niet altijd helemaal droog geworden.
Het hangt altijd onder de carport dus het kan ook gewoon naar buiten als het regent. Als het maar genoeg waait krijg ik mijn wasje in de winter ook wel droog :j
Beddegoed gaat dan altijd even bij mams in de droger aangezien ik dat niet onder de carport kan hangen
Sandrina schreef:Nee, lui niet, daar ga ik niet over, maar wel aan de dure kant. Ik heb begrepen dat een draaibeurt met de wasdroger €2,50 per keer kost. Aan elektra en afschrijving. Dat hoorde ik van Marieke Henselmans in het programma : geen cent te makken' Daarin deed een vrouw elke was in de droger, terwijl ze een tuin had én schulden en niet zo'n beetje. Marieke wees haar erop dat de elektrarekening heel wat minder zou worden als ze niet meer of alleen als het heel erg regende de wasdroger zou gebruiken. Die vrouw trok toch lelijke gezichten toen ze hoorde dat ze de was nu moest gaan ophangen! Ze was ook nog een tientallen kilo's te dik dus nu kreeg ze wat lichaamsbeweging.