krijg mijn ex niet uit mijn hoofd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: krijg mijn ex niet uit mijn hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:06

exxen blijven inderdaad rot.
Mijn ex heb ik ook heeeul lang bijna een half jaar achteraan gelopen!
Heb nu de liefde van me leven en ben al 2 jaar samen.
Nu hoor ik me ex af en toe , en daaruit laat hij heel erg blijkelijk merken dat die me terug wil terwijl die samen woont ik negeer het en zeg hem heel vrolijk dat ik gelukkig ben met mijn vriend :D :+:

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 01:14

ik ben me ex na 8 jaar weer toevallig tegen gekomen hij was ook me eerste liefde. Na dat het uit raakte zijn wel elkaar uit het oog verloren door diverse omstandig heden.
Ik heb al 9 jaar een relatie en ik heb sirieus getwijfelt of dat ie die zou verbreken zo gek werd ik weer op hem en hij ook op mij. Die gevoelens van echte verliefdheid waren weer helemaal terug en het voelde zo vertouwd wat raar is na 8 jaar elkaar nooit meer gezien te hebben.
Maar ik kon me huidige relatie niet opgeven en hebben we besloten dat het beter is dat we inze gevoelens opzij zetten dit heeft echter wel een jaar geduurd en mijn vriend wist ook van me ex af dat ik er weer contakt mee had. Maar geloof me me ex is nog steeds niet uit me hoofd en denk nog vaak aan hem en ik denk dat het ook nooit ovr zal gaan. Het is alwel heel wat minder als voor heen maar krijg nog steeds de kriebels als ik hem spreek

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:17

Je eerste liefde blijf je hele leven achtervolgede ;)

Ik heb 2,5 jaar een vriend gehad en hij spook nog steeds door me hoofd. Verliefd ben ik niet meer en houden ook niet want besef dat ik een heel andere persoon ben dan een paar jaar terug.

Je heb nu ook dat programma op mtv the exeffect ofzo haha als ik dat zie moet ik altijd aan hem denken. Weet 100 % dat hij om is maar ik nee haha

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:38

Ik denk dat het er maar net aan ligt hoe je er zelf tegenaan kijkt. Je exen moet je niet en zal je waarschijnlijk nooit vergeten. Ze hebben hoe dan ook een deel van je leven uitgemaakt. Met mijn ex is het nu 3 maanden uit. Ik spreek hem nog regelmatig. Soms is het wel moeilijk. Zeker omdat ik nu een nieuwe vriend heb. Maarja...ik heb nu zoiets van het leven gaat door. Ik kan wel bij hem blijven hangen maar daar schiet je niets mee op. Er is tog een reden waarom hij mijn toekomst niet heeft gehaald. En mocht je echt voor elkaar zijn gemaakt kom je elkaar weer tegen. Het lot beslist toch.
Ik zal mijn ex zeker niet vergeten. En ik wil ook graag vrienden blijven. Dat wil hij ook. Dus doe ik daar ook mijn best voor.
Ga lekker feesten. En dingen doen die je afleiden.
Ik hoop voor je dat je het snel een plekje kan geven.

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 04:11

Oude liefde roest niet :)
Maar je kan het wel een plekje geven, neem daar zoveel tijd voor als jij nodig hebt, maar maak jezelf niet gek!
Verdriet kan goed zijn, maar daar kan je wel zelf een grens aan geven.

Succes meis :)

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 11:04

Hmm, heel moeilijk, dat weet ik uit ervaring...

Hangt er natuurlijk vanaf waarom jullie uit elkaar zijn gegaan, was dat omdat het een eikel was, of gewoon omdat het niet meer ging, maar er niet echt 'iets' is misgegaan...

Want zo was het bij mij, we zien elkaar nog graag, ik heb het er best moeilijk mee, maar ergens diep vanbinnen weet ik dat het beter is zo... En dus wil ik hem heel graag als vriend houden, en hij mij als vriendin, en dat 'loslaten' als geliefden is heel moeilijk...
Soms gaat het heel goed, soms doet het verdomme zoveel pijn, maar helemaal geen contact meer zou ik zo ontzettend jammer vinden...

Met een andere ex die zijn l*l maar achterna liep, heb ik geen contact meer, ik zou niet weten waarom! :(

En zoals iedereen zegt, tijd heelt alle wonden... Littekens kunnen wel blijven, maar maken die je niet tot wie je nu bent?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 11:22

Vooral de eerste maanden zijn moeilijk, daarna zwakt het af... Tijd is het enige wat je nodig hebt.
Het beste werkt nog wel een tijd geen enkel contact meer. Niet aan hem denken, afleiding afleiding afleiding, hem overal verwijderen (MSN, telefoon, noem maar op), gooi alles weg wat je van hem hebt gekregen.
En achteraf leer je wat je had waarderen, en ook waarderen dat het uit is. Ik moet er niet aan denken dat ik nog ooit een relatie zou hebben met mijn eerste vriendje, vreselijk. Helemaal mijn type niet, achteraf gezien. Maar dat is mooi, die ervaring, want daardoor heb ik nou wel iemand gevonden die goed bij me past.

Overigens ben ik van mening dat de ware niet bestaat. Je kan altijd dezelfde gevoelens weer krijgen voor iemand anders, je moet 't jezelf alleen toestaan.

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 11:31

Bij mij is het nu zo ongeveer 2,5 maand uit! Nog steeds mis ik hem, maar dat heeft gewoon tijd nodig!
Hij is zo veranderd nadat het uit is gegaan.. Maar toch heb ik van die dagen dat ik hem enorm mis. Gelukkig staan me vrienden, vriendinnen en ouders altijd voor me klaar!
Ben nu deze week ziek en dan moet ik wel veel aan hem denken, ja ik zit heel de dag thuis en af en toe slaan je gedachten dan wel is op hol.. Het gaat gelukkig beetje bij beetje beter en probeer toch zo min mogelijk aan hem te denken, ook al is het moeilijk..

Tijd heelt de wonden..

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:01

bij mij vonden ze na een maand dat het nu wel genoeg was met aan mijn 'ex' denken. het is nu ruim 2 maanden later. denk nog regelmatig aan hem, maar weet nu dat ik met mijn leven door moet :) ik moet er iets van maken en alles eruit halen. misschien kom ik hem ooit tegen, en anders niet. ik wil er niet meer teveel bij stil staan :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:04

Ging bij mij heel makkelijk :D
Knallende ruzie gekregen, hij maakt me zwart tegen iedereen die het maar wil horen en als ik erop terugkijk kan ik overal wel wat negatiefs in ontdekken. Heerlijke haatgevoelens en heb nog geen seconde spijt gehad, en alweer hélemaal verliefd op een ander!
Oh één ding wat je niet moet doen is zielige liedjes gaan luisteren, of liedjes die je aan hem doen denken (al kan je bij de meeste liedjes ze wel zo sturen dat ze op een of andere manier bij de situatie passen) maar luister lekker naar snelle, vrolijke liedjes dat beurt mij altijd enorm op. Soms is de drang heel groot om toch van die zielige liedjes te luisteren en dan word je daar ook echt behoorlijk depressief van maar weersta die verleiding en zet wat vrolijks op!

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:19

Tja, 2,5 jaar geleden is het alweer, en ik kan m nog steeds niet vergeten. Ik mis hem nog steeds iedere dag en er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk..

Ik heb in de tussentijd wel n andere vriend gehad, maar ik kan het gewoonweg niet.. Ik mis hem te veel..

Ik weet dat hij het niet waard is.. maar toch blijft het moeilijk... Ik weet niet of het gevoel ooit verdwijnt... Ik hoop het...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:20

Denk aan alle negatieve dingen :D :D
En vooral niet aan de positieve!!

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:22

Daar heb je zeker gelijk in.. maar dan nog blijf ik een plaat voor men kop houden.. met het idee dat hij na 2,5 jaar best wel eens veranderd zou kunnen zijn.. maar ergens betwijfel ik het weer en weet dat het niet zo is.... moeilijk he.. exen... :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:37

Exen zijn gewoon heel moeilijk.. In welke vorm dan ook. Toen het uit ging met mijn eerste echte vriendje, was ik helemaal kapot. Kon aan niks anders denken als aan het hem en mijn verdriet. Paar weken gehuild, toen heel veel afleiding gezocht, veel op stap geweest, en idd, afleiding zoeken door middel van andere mannen.. Hielp echt moet ik zeggen. Niet dat ik met allemaal andere mannen het bed in ben gedoken, dat ging me te ver, zoenen was genoeg ;)

Nu ben ik 2,5/3 jaar verder, heb ik een hele lieve vriend, die veel beter bij me past als ex, en denk ik echt nooit meer aan ex. Nooit. Het doet me helemaal 0,0 niks meer. Kwam hem toevallig vorige week zondag ineens tegen op een rommelmarkt (zus en ik verveelden ons enorm) en ik voelde ook helemaal niks toen ik hem zag. Ik vind het nu maar een vervelend mannetje.

Ik ben compleet los van hem, denk ook nooit terug, ik kijk vooruit dat ziet er veel leuker uit! Hij is niet los van mij, probeert me nog regelmatig te versieren. Erg triest, want hij heeft een vriendin en ik heb echt geen interesse. Ben zo gelukkig met mijn vriend!

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:43

Cile205 is jaloers op Zorro :( !!!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:52

cile205 schreef:
Cile205 is jaloers op Zorro :( !!!

Het is ook moeilijk om los te komen van je ex. Bij mij hielp het erg mee dat hij zich als een gigantische klootzak heeft gedragen, toen kreeg ik wel door dat hij niet meer terug zou veranderen in de jongen waar ik ooit verliefd op was geworden. Ik ben ook heel bewust gestopt met fantaseren over dat het goed zal komen. Het komt niet goed. Punt. De knop omzetten en verder gaan. En dan ben je het gevoel niet gelijk kwijt, maar het maakt je wel bewust van het feit dat je niet vast moet blijven zitten in je gevoelens.

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:04

tja bij mij was het idd ook zo dat hij zich als een gigantische klootzak had gedragen.. en veranderen zal hij mss idd nooit. Maar het gemis blijft er gewoon, iedere keer als ik er al iets zie of over hoor, is het of ik met een mes in men hart wordt gestoken. Het doet gewoon nog steeds pijn.. Ik had het gehoopt dat het na 2,5 jaar weg weg kon zijn ;) maar helaas...

Toch zoals uit jouw verhaal blijkt.. moet het kunnen...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:07

TS; Ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat! Heb je wat aan onze ervaringen, vertellingen? Ik hoop het wel!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:23

Hier meld zich ook iemand aan *zucht*
Mijn huidige relatie is nu al meer dan 2 jaar en ik voel me wel héééél goed! we hebben huisje, tuintje & paardjes...
maarrr... mijn ex vriendje hiervoor krijg ik tot op vandaag niet uit mijn gedachten... Hij is ook nog net vader geworden wat een harde slag in mijn gezicht is.
We hadden maar een relatie van een dikke 8-9 maand dus ook niet zo speciaal lang.
Ik denk ook dat het eraan ligt omdat ik tot op vandaag geen reden heb gekregen waarom hij me heeft laten stikken.
Ik geef me af en toe het gedacht dat ie me maar bedroog zodat ik hem snel kan vergeten...daar hij snel met zijn huidige vriendin is gaan verkeren.
maar nu is het ruim 2,5 jaar geleden en nog denk ik vaak aan hem.
Ik had een toekomst zoals nu zeker niet kunnen krijgen met mijn ex... dat is ook een troost!
Ik praat er nog af en toe over met mijn moeder, maar een echte oplossing is er niet, jammer want een pilletje om alles te vergeten zou leuk zijn.

Het slijt wel zeker??

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:14

Hopelijk slijt het idd ooit nog.. ik weet niet ook niet : (

Het blijft gewoon moeilijk...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:18

Jeetje Eponastable, ik hoop niet dat ik en vele anderen met ons het zelfde lot hebben.
Ik denk ook nog elke dag aan mijn ex, dat is ook bijna 4 maanden uit. Verdrietig ben ik er niet meer om, maar soms mis ik hem wel.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:22

Je moet gewoon zorgen dat je em uit je hoofd krijgt. Maakt niet uit hoe (hoewel verhuizen misschien een beetje drastisch is ;) ). Alles wat je kunt om niet meer aan hem te denken. Dus geen contact meer, geen gesprekken, niet proberen te achterhalen waarom 't uit is gegaan want dat lukt toch niet. Je mist er toch niks aan, want de band tussen jullie wordt nooit meer zoals het geweest is.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:26

Na twee jaar komt hij nog steeds regelmatig in mijn dromen voor :( Ik baal daar zo van want ik ben toch heel blij dat ik het uit heb gemaakt.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:28

zorro ik heb precies het zelfde als jou :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:33

Het moet niet meer nodig zijn dat dat je wilt dat hij je terug wil, snappie? Dat krijg je voor elkaar door of een vervangend talent te vinden, of door betere vriendjes te worden met jezelf waardoor je de ander minder nodig hebt.