Ben ik een zeikerd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:52

Romyv schreef:
tjah.. Ik doe daar zelf dus nie tmoeilijk over.. Als we met zn alle beslissen zoiets te doen, dan kan je op voorhand ervanuit gaan dat dit soort zaken gaan voorkomen..

Normaal gesproken zou ik dat ook zeggen. Maar als jij zegt dat 75 je max is en zij beloven daar onder te blijven, en het wordt dan 125, vind ik het verschil wel erg groot. Kijk, als het nou 90 was geworden ofzo, okay, maar bijna twee keer zoveel als afgesproken, dan vind ik dat je er wel wat van mag zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 23:12

Vind ik niet.. :=
Ik bedoel, cola van de Liddl of hoogvliet or whatever, smaakt na 2 glazen precies 't zelfde, zelfde geld voor B merken qua energy drink, ik haal nooit Red bull, vind 't veelste veel voor 1 blikje.
En al helemaal dat je het al aangaf..
Hm. Ik zou ook pissig zijn hoor. :j

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 23:20

Ik vind dat je groot gelijk hebt dat jij niet nog eens bij wil betalen... voor jou was het immers geen probleem geweest om huismerken / goedkopere merken te drinken... Dat anderen een duurdere smaak hebben, daar hoef jij imo niet voor op te draaien. Overigens zou ik zelf ook een lastpak zijn met drinken; cola het liefst coca cola, energy drink het liefst bull it... maar goed, ik zou het dan niet meer dan normaal vinden dat ik daar ook zelf de extra kosten voor moet dragen :) .

corinne1981

Re: Ben ik een zeikerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 20:01

Hoi denise,
nee hoor, je bent echt geen zeikerd! Je hebt van te voren duidelijk aangegeven dat 75 euro de max was. Ik had die 25 extra al niet betaald, 700 euro voor een loopgroep? Dat is echt belachelijk veel hoor!
Zeker omdat je het van te voren aan hebt gegeven had ik gezegd: "Sorry, geld op!" Desnoods ging ik dan voor mijn eigen drank zorgen en dan moesten hun het zelf maar uitzoeken.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 20:10

Hoe heb je het opgelost?

Desnoods zou ik mijn eigen drinken meenemen en dan hun hun eigen drinken laten betalen.
Ik ben ook een zeikerd qua cola maar Red Bull of Golden Power, maakt me niet uit, smaakt precies hetzelfde maar scheelt enorm in prijs

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:48

Hoe was de Carnaval?? Toch nog plezier gehad, en niet bijbetaald??

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:59

Ik ben ook benieuwd hoe het uiteindelijk is gelopen/ opgelost ;)

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 20:32

Ik heb het gewoon niet meer betaald. Heb gezegd, ik drink geen bier en heb bij mijn thuis een fles cola en een hoop red bull mee genome en heb dat gedronken... Niets meer van gehoord...