voorgevoelen die vaak kloppen? iemand een idee??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lilliputter

Re: voorgevoelen die vaak kloppen? iemand een idee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:48

Dit herken ik ook wel, vaak gebeuren er dingen die lijken alsof ik ze al eens mee gemaakt heb of dat ik ergens een voorgevoel over heb en het ook werkelijk uit komt... Soms best schrikken!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 12:44

Ik heb ook vaak een voorgevoel en vaak klopt dat ook.
Zo heeft het ook weleens een auto ongeluk voorkomen, als ik het niet aan had gevoeld had ik vol in de vangrail gevlogen doordat ik aanvoelde dat iemand een grove fout ging maken en het was nog zo ook.
En zo zijn er vaak wel meer dingen.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:17

Had vandaag het idde dat de post slecht nieuws zou brengen en wat denk je?
Krijg ik een bekeuring binnen uit Zwitserland van een half jaar geleden!!!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 13:53

hmm dat is minder.. en jij maar hopen dat die niet meer kwam zeker hahah

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:56

ik heb dit dus heel vaak..
met heel veel dingen. Dat
ik denk, dit gaat fout,

Bijv.
De scheiding van mama en men stiefpapa, ik had al een tijdje
van te voren een voor gevoel..Toen men vader
zomaar weggging had al een voorgevoel dat er iets zou gaan gebeuren met hem, en ja hoor.. Hij ging weg...
Ik heb met meer dingen zo een gevoel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:58

ik heb altijd rare voorspellende dromen, 2 weken geleden droomde ik dat mijn oma om half 8 sochtends in haar slaap was overleden aan een hartaanval. ik natuurlijk helemaal in paniek naar mijn oma toe maar er was niets aan de hand. savonds werd ik door mijn beste vriendin gebeld dat haar opa die ochtend rond half 8 in zijn slaap was overleden aan een hartaanval... kan natuurlijk toeval zijn maar die details klopten precies! of ik droom dat er brand is, de volgende dag is er brand bij de onderburen. Ook sliep ik een keer bij mijn vriend en droomde dat mijn hond ziek was, hij lag in een portiek in zijn eigen plas/poep/en overgeefsel en hij zag er echt niet uit. Toen ik thuiskwam lag hij op de gallerij idd in zijn eigen plas/poep/kots. Hij was door de hitte helemaal ziek geworden,. Dit heb ik echt zo vaak

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 12:15

woow best heftig breezy..
kvind dat soort dinge echt eng..

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:35

Héél herkenbaar!

Een paar weken terug werd ik plots hartstikke bang om iets ( :+ ), alle deuren op slot, pony's en honden naar binnen lichten uit (ik ben nogal voorzienig in zo'n dingen O:) ). Een halfuurtje later stopt een auto vlak voor onze duer en word er een vreemdeling uit de auto gelseurd, -stomdronken- en de auto rijd vlug door. Die vreemdeling (sprak een of andere rare taal) begon te bonken op de deur en schreeuwen in een of andere taal. Gelukkig had ik de honden vast dat ze niet konden blaffen, waren de lichten uit en deur op slot. Hij is toen langs de ponywei weggegaan, stel je voor dat de pony's buiten zaten :oo .
Sindsdien is alles direct op slot en binnen :Y) Was wel redelijk eng...

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:00

xxmyrtheexx schreef:
hmm dat is minder.. en jij maar hopen dat die niet meer kwam zeker hahah

Wist niet dat ie op komst was :+

Ik wil er niet te veel over uitwijden, maar ik heb vaak voorspellende dromen. En meestal zijn het geen leuke dingen. Ik haat het en ben dr bang voor.

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:27

Ik had eerst ook een voorspellende droom en was dus eigenlijk zowat elke avond bang om te slapen, omdat ik dan misschien weer een (vervelende)voorspellende droom krijg. Hier kan ik gelukkig wel steeds beter mee omgaan. :)

Mijn moeder is op wintersport en ik moest de vissen eten geven.(ouders zijn gescheiden)
Ik dacht nog, laat er nou niet een vis dood zijn.
3 x Raden. Ligt er 1 vis dood in een hoekje.

En zo heb ik wel vaker voorgevoelens.(dit is trouwens de laatste tijd steeds meer toegenomen)

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 19:09

@Esther.. had je wel geluk dat je dat voorgevoel had.. ik zou echt doodsbang geweest zijn echt waar.. ik zou daarna gelijk een vriendin opbellen om te vragen of iemand bij me kwam slape.. want anders zou ik geen oog meer dicht doen..

(mn kat had toen straks trouwens ook een naar gevoel volgens mij.. haha, ik was verkleed als duiveltje en ik kwam in de stal.. en me kat keek me helemaal met grote ogen aan en bolde helemaal zn rug.. hij was helemaal bang voor mij.. kheb me doodgelachen om hem haha mafkees)