Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Chiva schreef:Klinkt als weinig begrip van je vriend eerlijk gezegd......
Hebben jullie verder wel een goede relatie?

jodi schreef:Citaat:had het laatst met mijn baas hierover.. die dacht dat ik nog lang niet van die depressie af ben..
Fijn dat je een sympatieke baas hebt,maar werk moet wel motiverend zijn,anders word je er alleen maar triest van.
ik denk dat hij inderdaad gewoon ff lekker alleen daar wil zijn is niets geks aan toch? lionspirit schreef:Wat doe je dan zoal verder naast je werk?
Ik las dat je verder op het moment geen hobby's hebt maar doen jullie dan wel leuke dingen samen ofzo? Of zit je als je klaar bent met werken verder de hele dag thuis?
jarrah schreef:Ik zou er eerlijk gezegd ook niet op zitten te wachten dat ik elke keer aan mijn vriend vastzit als ik ga sporten (in mijn geval dan paardrijden). En dat heeft niks met vreemde dingen te maken of geen begrip hebben oid, maar puur met mijn eigen vrijheid. Heb je zelf geen vrienden ofzo dan die met je meewillen?

LimaMambo schreef:kijk.. ik heb alles voor hem achter gelaten.. mijn vrienden, huis, hondje alles.. en ben voor hem verhuist naar rotterdam.. en ik heb hier geen vrienden.. zou ze graag willen hebben.. hobby heb ik ook (nog) niet.. heeft ook met geld te maken.. maar ik ga dus weer paardrijden maar eerst ff sparen
sunshine schreef:LimaMambo schreef:kijk.. ik heb alles voor hem achter gelaten.. mijn vrienden, huis, hondje alles.. en ben voor hem verhuist naar rotterdam.. en ik heb hier geen vrienden.. zou ze graag willen hebben.. hobby heb ik ook (nog) niet.. heeft ook met geld te maken.. maar ik ga dus weer paardrijden maar eerst ff sparen
Ze heeft daar nog geen vrienden.
LimaMambo: Ik snap het wel hoor, het is ook heerlijk om na een dag werken op de bank neer te vallen![]()
En 's avonds een flinke wandeling met de hondjes ?