Sonja schreef:Yeeeaaaah ik kan schriftelijke cursussen ritsdichtmaken geven!
Nu veterstrikken doen???
Veters iets te strak aantrekken, zodat je schoenen nét oncomfortabel strak zitten. Dit komt over twee minuten helemaal goed.
Veters richting de neus van je schoenen leggen en het eerste halve knoopje erin maken. Nu pak je 1 veter tussen je pink en ringvinger, en de andere tussen je duim en wijsvinger. Knoopje met paar bewegingen zo strak mogelijk maken. (Niet proberen te vergelijken met als je 't met 2 handen doet, zo strak krijg (en hou) je 't nooit. Komt over anderhalve minuut goed)
Nu maak je in 1 veter een lusje, en die hou je tussen je pink en de muis van je hand. Door je pols wat buitenwaarts te draaien kun je nu met je duim en wijsvinger de andere lus onder de eerste lus door maken.
Probeer je lussen zo klein mogelijk te houden.
Als je 't 2e lusje gemaakt hebt kun je de strik aantrekken door de 2e lus zo dicht mogelijk bij de muis van je hand tussen duim en wijsvinger te pakken, en die met kleine haaltjes strakker te maken.
Je strik zit nu gewoon goed vast, maar wat losser bovenaan je schoen dan je gewend bent. Is niet erg, want je schoen zit te strakDus even frummelen met de veters verder naar je tenen toe, en dan zit je schoen weer lekker, én goed vast
Ben benieuwd of dat ook lukt!
Haha, draag nu schoenen met klittenband.

Dus even frummelen met de veters verder naar je tenen toe, en dan zit je schoen weer lekker, én goed vast 
) mooie puzzels besteld en meteen ook maar weer een aantal boeken gekocht. Hm, en ik had nog wel vastgesteld dat het niet te veel geld mocht kosten, want dit hele grapje kost me al meer dan ik heb. Nou ja, jammer maar helaas, mijn geestelijke gezondheid is me ook wel wat waard
.
). Fietsen is voor gezonde mensen misschien met 1 arm te doen, maar gezien mijn normaal al wankele constitutie durf ik het gewoon echt niet aan. Geen behoefte nog verder in de lappenmand te belanden, aangezien op- en af stappen normaal al wat moeilijk is. Maar dat konden jullie natuurlijk niet weten.