Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marrlinde schreef:neem iig een ouder mee of iemand, dan ben je niet alleen, mocht het een gek zijn
Juul schreef:Volgens mij moet je voor lingerieshoots en naakt idd 18 jaar zijn,
jessj22 schreef:waarom niet?
ik denk dat er verschil zit tussen erkent en erkent
onder erkende fotograaf bedoel ik die aangeloten zijn bij modellen buro's enz
groetjes
jessj22 schreef:Nouks schreef:"Erkende fotografen" blijft sowieso een l*lverhaal. Ouders van jessj22 zullen geen "erkend fotograaf" zijn en al helemaal niet kunnen checken of andere fotografen wel of niet "erkend" zijn.
waarom niet?
ik denk dat er verschil zit tussen erkent en erkent
onder erkende fotograaf bedoel ik die aangeloten zijn bij modellen buro's enz
groetjes
Nouks schreef:Je kunt als fotograaf lid worden van een vakbond of beroepsvereniging, maar ook daarvoor geldt dat iedere stumper dat kan.
manutjuh schreef:Heb je een aantal weken terug undercover nederland gezien? Ging ook over fotografen die graag foto's wilde van jonge meisjes, in lingerie.
Kijk wel uit, vertrouw je het niet, gewoon zeggen dat je het niet wil en weggaan. En een fatsoenlijke fotograaf die portret foto's maakt en lingerie foto's werkt met een studio, als het gewoon in een kamer tegen een effen muur is, dan is het dus ook geen goede fotograaf, want tegen een muur maak je écht geen mooie foto's.
xDramaQueen schreef:kan me niet voorstellen dat de ouders daarmee akkoord gaan zonder mee te gaan, betwijfel ook wel of de ouders ervan weten.