Naam ketting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:44

@MAs: sorry, daar heb ik waarschijnlijk overheen gelezen sorry.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:46

Anthea schreef:
Mening word niet gevraagd maar die mag je best geven, als je daar niet tegen kan hoor je niet op 'n forum thuis. :D

:roll:
Meningen geven is handig in discussies ja. Dat is hier niet aan de orde dus jouw mening voegt imo weinig toe,
snap dus niet waarom je die dan zo uitgebreid moet neerzetten in dit topic.

Anoniem

Re: Naam ketting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:47

Zo uitgebreid heb ik die hier niet neergezet. Ik heb een link gegeven naar 'n ander topic, die TS zelf ook makkelijk had kunnen zoeken... Jij maakt er nu een heel punt van. :D :D

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:48

Ik heb er ene op de zwarte markt in Beverwijk laten maken. Ja echt zo mega ding ja sommige zeggen dat het kamperig is, tja ik kom nou eenmaal veel op het kamp, en ja ik vind het prachtig. Maar goed............... Ik betaalde er toen 25 euro per letter en voor de versiering helemaal rondom 95 euro.
Binnenkort laat ik een nieuwe maken met de naam van mn zoon, dus ben benieuwd wat het nu kost. Ook raad ik je aan om eerst te informeren wat de goud prijs is, dit kan gewoon bij de eerste beste juwelier.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:50

Anthea schreef:
Zo uitgebreid heb ik die hier niet neergezet. Ik heb een link gegeven naar 'n ander topic, die TS zelf ook makkelijk had kunnen zoeken... Jij maakt er nu een heel punt van. :D :D

Haha, nee meid nu geef je het wel erg veel eer hoor :D
Als ik me om zoiets al druk moet maken... neuh ik heb wel iets anders te doen.

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:55

Het ligt eraan of je zilver of goud wilt.
Zilver is goedkoper dan goud. Ik heb kerst 2007 een gouden ketting met mijn naam voor mezelf gekocht!, Hij was uhmm 340 euro bijna.

Het ligt er ook aan hoeveel letters je hebt.. ik heb 5 letters en heb een wat dikkere kettinkje genomen, Op aanraden van de juwelier :D

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:09

Ireneee schreef:
Het ligt eraan of je zilver of goud wilt.
Zilver is goedkoper dan goud. Ik heb kerst 2007 een gouden ketting met mijn naam voor mezelf gekocht!, Hij was uhmm 340 euro bijna.

Het ligt er ook aan hoeveel letters je hebt.. ik heb 5 letters en heb een wat dikkere kettinkje genomen, Op aanraden van de juwelier :D

Echtwaar ?

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:18

Jaa, Goud wisselt wel af en toe van waarde..

In oktbober 2007 wilde ik eigenlijk die ketting kopen toen was hij 310 ongeveer.. maar door lui heid was ik pas voor de kerst heen gegaan, was hij 340 euro .. :+

Ik weet de waarde van zilver niet.. omdat ik het eigenlijk bijna nooit draag :o

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 00:13

Het gaat bij mij om Zilver, niet om goud..
Ik draag nooit goud, alleen Zilver..
Heb nog wel paar gouden ringen liggen, maar ik vind zilver domweg mooier! :j

Ik ga kruidvat is even uitpluisen, want ik wil wel een dikker kettingkje wat jullie hier zeggen.. Omdat je anders dat breek gevaar krijgt idd!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:09

aii ik vind het ook heel erg lelijk, sorry.. zie t al gebeuren dat mensen je naroepen in de kroeg enz.. T zijn vaak niet zulke kleine lettertjes namelijk. Mjah, als jij het mooi vind TS, moet je het lekker doen. Als ik jou was zou ik op markten rondkijken.. daar heb je ze ook vaak.. Schrik wel hoe duur zon simpele ketting is hoor!

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:59

altijd handig als je wil dat elke lelijke gek die je met uitgaan tegen komt je naam weet ! kunnen ze je ook meteen stukke makkelijker opzoeken op hyves, wat is het toch allemaal makkelijk tegen woordig! :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:12

Ik wilde het ook ooit eens laten doen maar weet nog dat ik het ook zo duur vond. :=
Heb er nu eentje vanuit Egypte meegenomen, naam in hyrogliefen. :Y)

Maargoed, zou gewoon alle juweliers in de buurt en op internet afgaan en toch eens kijken wat het goedkoopst is.. En tsja veel goedkoper gaat het niet worden vrees ik. :\

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:13

Even offtopic: Waar bemoeien sommige mensen zich mee =S
Als Ts een naam ketting wilt mag ze dat zelf weten.

Btw ik vind het wel leuk hoor :D ;)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:22

Het is ondertussen wel duidelijk genoeg gemaakt dat mensen hun vooroordelen voor zich moeten houden en anders maar niet moeten reageren, ik neem aan dat dit niet 5x gezegt hoeft te worden. :D Laten we ontopic blijven allemaal !

Inderdaad bij de kruidvat kun je ze kopen, bij de Lucardi en natuurlijk de duurdere juweliers. Ik denk dat wanneer je een duurdere ketting koopt je wel meer kwaliteit zult krijgen (lijkt me logisch...) maar dat ligt aan jezelf waar je naar op zoek bent. Aangezien je naar de wat goedkopere varianten op zoek bent, denk ik dat je het beste eens bij kruidvat of Lucardi kunt kijken. Heb ze ook wel eens op de markt zien hangen, maar ik weet niet wat voor kwaliteit dit is! (waren 20 euro ongeveer)

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:03

Kimonoo schreef:
altijd handig als je wil dat elke lelijke gek die je met uitgaan tegen komt je naam weet ! kunnen ze je ook meteen stukke makkelijker opzoeken op hyves, wat is het toch allemaal makkelijk tegen woordig! :D

Als je alleen de voornaam weet is het nog wel moeilijk. Ik zou dan gelijk mn voornaam en achternaam om mn nek hangen !!

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 14:32

Ook ligt het eraan hoe dik je de letters wilt, raad ik je aan om wat dikker te pakken dan zijn ze wat steviger

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 14:37

Ik heb er eentje met grote gouden sierletters met in de eerste letter een steentje ( lekker kamps he? :+ )
Ik betaalde voor een plaat met 4 letters iets van 300 nog wat euro.
Maar dat is excl. ketting want die koste me ook nog even 600 euro.
In het zilver kun je ervan uitgaan dat een naam met 6 letters rond de 100-150 euro ligt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 16:17

Kimonoo schreef:

Nah valt wel mee toch?
Zeker als je een naam hebt die meer vo0rkomt, dan krijg je iets van 4000 hits op hyves met die voornaam,
dat is dan nog niet zo gemakkelijk zoeken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 18:03

Mas schreef:
Kimonoo schreef:

Nah valt wel mee toch?
Zeker als je een naam hebt die meer vo0rkomt, dan krijg je iets van 4000 hits op hyves met die voornaam,

maar dan zoek je nog even op de plaats (en omstreken) waar je uitgaat en hopaaaa !

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 19:09

Anoniem schreef:
Mas schreef:

Nah valt wel mee toch?

maar dan zoek je nog even op de plaats (en omstreken) waar je uitgaat en hopaaaa !

Ja inderdaad je vult gewoon leeftijds categorie in en de plaats waar je de gene met die mooie keting bent tegen gekomen, en hoppa dan heb je misschien maximaal 10 hits!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 19:15

Ik wou hem idd ook bij de kruidvat laten maken, maar dat gaat pas vanaf 3 letters!! :( Dus dat viel helaas af voor mij.. In de juweliers vind ik ze ook wel erg duur :=

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 19:24

Ik heb een zilveren voor 55 euro laten maken. Wel nog een mooier kettinkje erbij gekocht maar dat is niet zo heel duur. Mijn naam is 7 letters dus vond het wel mee vallen. Heb hem nu 4 jaar en hij gaat nog steeds mee (van een echte goede juwelierszaak ;) ).

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 19:39

Hoe kom je daar aan dan? Je betaald ongeveer overal boven de €55,- voor een letter..

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:01

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 21:17

xmarliez schreef:
Nou ik weet niet hoe veel karaats goud jullie letters zijn maar ik betaalde ongeveer 7 euro voor een letter.........
hier gehaald. http://www.akkermans-juwelier.nl/default.cfm?nid=1

Nou het spijt me zeer maar voor 7 euro per letter heb je nog geeneens doublé ;)