Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Mening word niet gevraagd maar die mag je best geven, als je daar niet tegen kan hoor je niet op 'n forum thuis.
Anthea schreef:Zo uitgebreid heb ik die hier niet neergezet. Ik heb een link gegeven naar 'n ander topic, die TS zelf ook makkelijk had kunnen zoeken... Jij maakt er nu een heel punt van.![]()

Ireneee schreef:Het ligt eraan of je zilver of goud wilt.
Zilver is goedkoper dan goud. Ik heb kerst 2007 een gouden ketting met mijn naam voor mezelf gekocht!, Hij was uhmm 340 euro bijna.
Het ligt er ook aan hoeveel letters je hebt.. ik heb 5 letters en heb een wat dikkere kettinkje genomen, Op aanraden van de juwelier

Laten we ontopic blijven allemaal !Kimonoo schreef:altijd handig als je wil dat elke lelijke gek die je met uitgaan tegen komt je naam weet ! kunnen ze je ook meteen stukke makkelijker opzoeken op hyves, wat is het toch allemaal makkelijk tegen woordig!

)Kimonoo schreef:altijd handig als je wil dat elke lelijke gek die je met uitgaan tegen komt je naam weet ! kunnen ze je ook meteen stukke makkelijker opzoeken op hyves, wat is het toch allemaal makkelijk tegen woordig!
Mas schreef:Kimonoo schreef:altijd handig als je wil dat elke lelijke gek die je met uitgaan tegen komt je naam weet ! kunnen ze je ook meteen stukke makkelijker opzoeken op hyves, wat is het toch allemaal makkelijk tegen woordig!
Nah valt wel mee toch?
Zeker als je een naam hebt die meer vo0rkomt, dan krijg je iets van 4000 hits op hyves met die voornaam,
dat is dan nog niet zo gemakkelijk zoeken
Anoniem schreef:Mas schreef:
Nah valt wel mee toch?
Zeker als je een naam hebt die meer vo0rkomt, dan krijg je iets van 4000 hits op hyves met die voornaam,
dat is dan nog niet zo gemakkelijk zoeken
maar dan zoek je nog even op de plaats (en omstreken) waar je uitgaat en hopaaaa !
Dus dat viel helaas af voor mij.. In de juweliers vind ik ze ook wel erg duur

xmarliez schreef:Nou ik weet niet hoe veel karaats goud jullie letters zijn maar ik betaalde ongeveer 7 euro voor een letter.........
hier gehaald. http://www.akkermans-juwelier.nl/default.cfm?nid=1