Tips voor hele erge sloddervos!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Tips voor hele erge sloddervos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:21

Koop een wat duurdere handtas, die je erg mooi vind, waar je compleet verliefd op bent.
Gooi daar alles in, en je zult het niet zomaar kwijt zijn. Aangezien je wel oplet waar je die tas heengooit.
Iets dat meer waarde heeft, wordt meer op gelet.

Schuur_

Re: Tips voor hele erge sloddervos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:30

Ik was eerst ook alles kwijt maar nu heb ik een grote tas (van All Star) waar ik alles maar dan ook alles in gooi. Die tas is zo groot dat je die echt niet vergeet en bij het uitgaan neem je een kleiner tasje mee en hou die gewoon om je schouder.

Mijn sleutels en bricets waren eigenlijk het grootste probleem. Nu heb ik ergens een klein beursje bij gekregen en daar steken alle sleutels en minstens 1 bricet in. Het beursje zit standaard in de tas en komt er ook niet uit.

Als ik thuis kom heb ik kommetje naast de deur staan waar mijn mp3 en gsm meteen in worden gelegd en mijn jas en sjaal aan de kapstok.

Zo ben ik smorgens meteen weg en hoef ik niet een halfuur in een ruimte van 30m2 alles lopen zoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:52

Iris_safarii schreef:
pinuts schreef:
oh ik krijg meteen te weten hoeveel je verdient per maand.. Waarschijnlijk zijn die telefoons niet veel waard voor je, want je slingert er mee rond.. Gewoon in je broekzak houden??

`
Jij vraagt of ik teveel geld heb. ;)

die zit :))

ik ben net zo als jij TS.. mijn vriend word er ook gek van :P
alles raak ik kwijt...