\Huh? geef ik op iedere post een reactie? snap er niets meer van...
Vind dit sowso een raar topic als je iemand niet mag negeer 'm dan ipv ruzie maken..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind Bart namelijk niet onaardig...,maar eh...ik denk wel dat je misschien een beetje "gelijk" hebt dat Bart mensen "voortrekt", dwz dat ik denk ik wel begrijp wat je bedoelt PJ, maar ik zie dat niet zo zeer als voortrekken...hebben we niet allemaal mensen op bokt naar wie we als het ware meer toe trekken dan naar anderen??? Je kan nou eenmaal niet met iedereen evenveel raakvlakken hebben en eerlijk gezegd zijn er voor mij ook mensen op bokt naar wie ik meer toe trek zeg maar...en van die mensen kan je misschien automatisch wat meer hebben...(vandaar in Bart's geval ,om weer ff on-topic te komen, bij de een misschien eerder een slotje dan bij de ander...)

) op elkaar hebben, maar mijn mening is dat dat niet op een forum uitgevochten moet worden. De kans is overigens groot dat sommige mensen hiermee gekwetst worden terwijl ze alleen maar goede bedoelingen hebben (vergeet niet dat je aan het schrijven bent. Een persoon kan een zin heel anders intepreteren dan de schrijver bedoelt). Dit gedrag heeft overigens niet alleen gevolgen voor de mensen die al op het forum zitten maar ook voor mensen die het forum net zullen bezoeken. Stel je toch 's voor als er net een nieuw iemand terrecht komt in deze discussie, dan denkt diegene toch misschien ook wel "laat maar zitten, daar kom ik niet meer. Ze zijn daar alleen maar aan het ruzien of hebben een meningsverschil". En is het niet de bedoeling dat er gewoon steeds meer mensen bijkomen met het idee om op een leuk forum terrecht te komen?
just kidding!! )
)

) want volgens mij houdt hij wel van cordate optredens!!!
) maar "vervuilend" bezig is denk ik niet dat ik hier nog lang mijn mening kom spuien!!!