en dan word je beroofd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: en dan word je beroofd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:27

Tjee meid wat zul jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig was er snel politie bij je, maar ik kan me goed voorstellen dat je nu bang bent om alleen te fietsen...
Ik hoop dat ze die rotzak te pakken krijgen, ongeloofelijk waar sommige mensen toe in staat zijn :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:30

Jeetje zeg, heel veel beterschap..

Maar laat dit een les zijn om nooit als vrouw alleen 's nachts langs een eenzame weg te fietsen. Het is te gek voor woorden dat het niet kan, maar het kan gewoon helaas niet. Kies dan maar de veilige weg en zorg dat je niet alleen bent! :)

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:31

Ik ben blij dat je het er levend vanaf hebt weten te brengen, het had ook heel anders kunnen aflopen !!!

Meid, beterschap en heel veel sterkte met het verwerken van dit trauma. :(:)

Eva1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:34

He bah wat een zakkewasser zeg -:(- !
Ik hoop dat je snel weer op been bent, en neem genoeg tijd om te genezen en er boven op te komen hoor! Dit is zeker niet niks :(:)

Sterkte ! :(:)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:36

Hee, wat een verhaal zeg. Heel veel sterkte! Ik las dat je een hersenschudding hebt, doe je dan wel even rustig aan met computeren. Ik heb zelf een zware hersenschudding gehad en toen zat ik echt niet achter de pc. Kalm aan hoor!

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:41

wow wat erg zeg
je hebt wel geluk gehad
ik hoop dat ze de dader vlug pakken

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:51

zo dat gaat je iet in de koude kleren zetten zeg!!!! bah wat naar
hoop dat ze die vent snel te pakken krijgen, malloot :(

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:54

Heel veeel sterkte!!!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:07

Jeetje wat een verhaal zeg. Hopelijk krijgen ze de dader snel te pakken. Heel veel sterkte met het verwerken ervan en neem vooral de tijd, want het is niet niks.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:28

Zo wat erg zeg!
Wat zul je nu bang zijn, zal echt hulp zoeken om het te verwerken, gelukkig dat er politie in burger voorbij kwam!
Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:36

Je hebt echt geluk gehad met de politie in burger, en dat gunnen we je natuurlijk ook! Heel erg veeel sterkte met je hoofd, en hopen dat ze die #%@^%$ te pakken krijgen -:(-

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:40

heel erg voor je!
En wat hiervoor ook al gezegd is: hulp bij het verwerken van dit trauma lijkt mij ook wel op de plaats.
Heel veel beterschap en ik hoop dat het je goed gaat!

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:07

jeetje wat een verhaal. Ik ben echt wel geschrokken van je verhaal. Toch té idioot voor woorden dat je tegenwoordig niet meer alleen over straat kan eigenlijk.
Fijin dat de politie en ambulance zo snel bij je was. Doe maar rustig aan en probeer het een plekje te geven, zoek desnoods hulp want het is niet niets wat je hebt meegemaakt!
Sterkte.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:18

Jééééétje verschrikkelijk zeg :oo ik kan er niks anders over zeggen, dat dit gebeurt... is toch wel te gek voor woorden -:(- ik hoop dat jullie de dader te pakken krigjen!

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 21:19

Ten eerste, onwijs bedankt voor al jullie lieve reactie's!
Dat doet me echt heel erg goed nu.

Ik ben nu doodop, heb eergister nacht voor het laatst geslapen, heel de dag is er politie over de voer geweest voor het afnemen van verklaringen, en het aanvragen van slachtofferhulp etc.
Ze zeggen dat ik het gesprek van de dag ben bij de regio politie, en dat mijn zaak nu prioriteit nr 1 heeft. Dat is wel echt een opluchting om te horen, ik hoop zo dat ze die vent oppakken, zeker voordat hij nog meer slachtoffers gaat maken.
Ik kreeg ook te horen dat ze diezelfde nacht nog 2 meldingen van een soortgelijke overval hebben gehad hier in de regio, en dat ze er vanuit gaan dat het om dezelfde dader gaat.
Ze zien de zaak positief in, ook omdat ze al wat aanwijzingen hebben.

Ik hoop echt dat ze die gast te pakken krijgen, want hij is gewoon ZIEK.. en aan de manier hoe soepel het ging voor hem merkte je wel dat hij het al vaker had gedaan.
Pff en die agressiviteit en kracht waarmee hij op mijn hoofd begon in te slaan.. terwijl ik hem niks had misdaan, dat kan ik gewoon niet vergeten.

Achteraf snap ik ook niet hoe ik zo dom had kunnen zijn.. 2 jaar lang gaat het goed, en je denkt altijd dat 't een ander overkomt, en niet jou.. dom

iig, heel erg bedankt iedereen

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:24

Jeetje zeg meid! Dat is zeker ontzettend schrikken!
Hopelijk ben je er lichamelijk snel weer bovenop, psychisch zal de klap nog wel groter zijn..
Ik hoop echt dat je dit enigzins snel achter je kunt laten (voor zover dit al kan) en voel je absoluut niet schuldig dat je daar alleen langs bent gaan fietsen hoor! Ik fiets ook zo vaak alleen langs een stille weg met bos er langs, en ik weet dat ik bij lange na niet de enige ben.
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:26

Germatje schreef:
Jeetje zeg meid! Dat is zeker ontzettend schrikken!
Hopelijk ben je er lichamelijk snel weer bovenop, psychisch zal de klap nog wel groter zijn..
Ik hoop echt dat je dit enigzins snel achter je kunt laten (voor zover dit al kan) en voel je absoluut niet schuldig dat je daar alleen langs bent gaan fietsen hoor! Ik fiets ook zo vaak alleen langs een stille weg met bos er langs, en ik weet dat ik bij lange na niet de enige ben.
Sterkte!

En toch blijft het (hard gezegt) stom. Je weet dat je als vrouw alleen kwetsbaar bent.. En gelukkig weet TS dat zelf ook. Alleen 't is een beetje heel erg vervelende manier om zo hard op de feiten gedrukt te worden.

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:29

heel veel sterkte, gelukkig is het "'goed"' afgelopen!