_Tara_ schreef:Hmmm beetje vaag inderdaad. Toont ook niet echt van veel inzet van jouw kant dat je niet goed geluisterd had toen er verteld werd over die inhaaltoetsen. Vind het wel vreemd dat daardoor heel de klas boos op jou is. Is er niet een andere reden dat ze boos zijn?
van wat ik ervan uit maak begrijp ik dat ze boos zijn
en ik heel verbaasd want ik wist van niks. en die mevrouw wilt die testen terug wegleggen omdat de vervangster van de leerkracht die we daar normaal voor hebben zei dat ik die niet meer moest doen. en dan begitn dat een meisje te zeggen van: "mevrouw, ik zal mijn verhaal eens doen!" (zo precies van ik ben hier de oudste (ze is 18 en we zitten in het vierde middelbaar) dus ik ben de beste en de belangrijkste en de mooiste en ... met zo'n attidude waarvan det je denkt, die heeft het ook wel hoog in haar bol!) en dan zegt begint: "ik heb haar gezegd dat zij een inhaaltoets heeft en dan is ze gewoon niet komen opdagen." waarop ik zeg: "maar ik heb haar niet gehoord!
TS hoefde de toets schijnbaar niet meer te maken (vanwege afwezigheid/ziekte/niet weten van de toets), terwijl dat meisje duidelijk heeft gezegd dat ze een toets heeft en mag dus niet voorgetrokken worden omdat ze ziek is geweest,want er is wel degelijk gezegd 2 maal, dat er een toets was. het dikgedrukte geeft bij mij aan dat het persoonlijk is en de TS het niet kan hebben dat zij boos zijn. terwijl imo dat terecht lijkt.
sterkte meid!
Hoop dat het snel opgelost wordt