de hele klas is kwaad op mij! HELP!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:10

_Tara_ schreef:
Hmmm beetje vaag inderdaad. Toont ook niet echt van veel inzet van jouw kant dat je niet goed geluisterd had toen er verteld werd over die inhaaltoetsen. Vind het wel vreemd dat daardoor heel de klas boos op jou is. Is er niet een andere reden dat ze boos zijn?

van wat ik ervan uit maak begrijp ik dat ze boos zijn

en ik heel verbaasd want ik wist van niks. en die mevrouw wilt die testen terug wegleggen omdat de vervangster van de leerkracht die we daar normaal voor hebben zei dat ik die niet meer moest doen. en dan begitn dat een meisje te zeggen van: "mevrouw, ik zal mijn verhaal eens doen!" (zo precies van ik ben hier de oudste (ze is 18 en we zitten in het vierde middelbaar) dus ik ben de beste en de belangrijkste en de mooiste en ... met zo'n attidude waarvan det je denkt, die heeft het ook wel hoog in haar bol!) en dan zegt begint: "ik heb haar gezegd dat zij een inhaaltoets heeft en dan is ze gewoon niet komen opdagen." waarop ik zeg: "maar ik heb haar niet gehoord!

TS hoefde de toets schijnbaar niet meer te maken (vanwege afwezigheid/ziekte/niet weten van de toets), terwijl dat meisje duidelijk heeft gezegd dat ze een toets heeft en mag dus niet voorgetrokken worden omdat ze ziek is geweest,want er is wel degelijk gezegd 2 maal, dat er een toets was. het dikgedrukte geeft bij mij aan dat het persoonlijk is en de TS het niet kan hebben dat zij boos zijn. terwijl imo dat terecht lijkt.

_Tara_

Re: de hele klas is kwaad op mij! HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 18:39

Inderdaad ja. Als TS zomaar de toets niet meer hoeft te maken zou ik daar als medeleerling ook nog blij mee zijn.

anoniem15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 17:01

ik weet dat ik in de fout was en dat ik daardoor niet alles heb gehoord. maar als ik vraag hebben we nu toets en zij zegt nee dan begrijp ik dat als we geen toets hebben.
maar hun reactie vind ik overdreven!

nu krijg ik gisteren het berichtje: "word jij thuis mishandeld? want er is geen andere reden dat je afwezig bent geweest!"
Ik lag dus wel thuis in bed met buikgriep en keelontsteking.
(effe ter duidelijkheid: ik word niet mishandeld!(

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:41

die reactie is niet overdreven, je had helemaal geen recht om onder die toets uit te komen, het is je 2 x gezegd, jou fout, ik had je hem gewoon voorgeschoven, en anders maar een 1.
edit: en ik geloof het eerlijk gezegd ook niet van de msn gesprekken en smsjes, je bent imo een beetje aan het draaien om hun in een kwaad daglicht te stellen..

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:05

xDramaQueen schreef:
die reactie is niet overdreven, je had helemaal geen recht om onder die toets uit te komen, het is je 2 x gezegd, jou fout, ik had je hem gewoon voorgeschoven, en anders maar een 1.
edit: en ik geloof het eerlijk gezegd ook niet van de msn gesprekken en smsjes, je bent imo een beetje aan het draaien om hun in een kwaad daglicht te stellen..

Waarom zou ze dat doen?
Wij kennen die mensen niet, wij moeten haar dus gewoon op har woord geloven, vind ik.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:31

Hmm, ik begrijp je klasgenoten ook wel een beetje. Ze zijn gewoon kwaad dat jij onder die toetsen uit kwam.. Echter wel l.llig van je klasgenoot dat ze zegt dat je geen inhaaltoets hebt!! Dat is ook niet echt eerlijk geweest. Van jou kant snap ik het dus wel.

Maar hoe komt het dan dat je zo afwezig bent met je gedachten? Want daar zit volgens mij het probleem. Je krijgt gewoon niet alles goed binnen en komt daardoor voor verassingen te staan. (heb het zelf ook gehad).

anoniem15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 16:16

xDramaQueen schreef:

die staan wel allemaal op mijn computer he! zo ben ik niet.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 16:28

Rustig, niet allemaal zo afreageren op mekaar..

Het gaat er gewoon om dat JIJ je niet fijn voelt (en dat kan ik me heel goed voorstellen), dat dit min of meer naar pesten toe dreigt te gaan. En er zullen échter wel fouten van beide kanten zitten, maar is het niet belangrijker dat die worden opgelost???

Anoniem15: Weet je hoe het komt dat je op school vaak met je gedachten er niet goed bij bent?

anoniem15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 16:31

_Marinke_ schreef:
Maar hoe komt het dan dat je zo afwezig bent met je gedachten? Want daar zit volgens mij het probleem. Je krijgt gewoon niet alles goed binnen en komt daardoor voor verassingen te staan. (heb het zelf ook gehad).

in een ander topic heb ik het over mijn lievelingspaard de manege en hij was toen bijna een jaar verkocht! ik heb het er nog altijd moeilijk mee |(

anoniem15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 16:33

_Marinke_ schreef:
maar is het niet belangrijker dat die worden opgelost???

ik ben daarstraks met de schoolbegeleiding gaan praten, zij gaan ook eens praten met de anderen die de berichtjes naar mij sturen en zo doen tegen mij
PS: (na aandringen bij de leerkracht) mag ik hem nu toch vrijdag doen
Laatst bijgewerkt door anoniem15 op 17-02-09 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 16:35

Aah dat is inderdaad echt niet leuk :(:) sterkte meid!

Wel goed dat ze er op school wat aan doen :) Hoop dat het snel opgelost wordt :j

anoniem15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 17:38

allemaal opgelost! :D
ik ben daarstraks even met de schoolbegeleiding gaan praten met een van die twee meisjes. het was allemaal een misverstand!
ik was wel blij toen het over was.

groetjes

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:42

riiiiiiiiiiiiiight

nou ja, fijn zo

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:25

Heel apart :=

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:07

anoniem15 schreef:
allemaal opgelost! :D
ik ben daarstraks even met de schoolbegeleiding gaan praten met een van die twee meisjes. het was allemaal een misverstand!
ik was wel blij toen het over was.

groetjes

+:)+

Mooi zo :) ben blij dat het opgelost is :j

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:20

Ik begrijp het niet helemaal.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:50

Neem aan dat je in België op school zit? ;)

Heb ook jaren in Belgie gezeten, en elke keer als ik 2 weken ofzo thuis was, zaten ze ook altijd gemeen tegen me te doen.. terwijl ik niks gedaan had. :roll: