De kids van mijn vriend...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meintje

Re: De kids van mijn vriend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:27

ik snap je probleem.mijn vriend heeft ook een dochtertje, een schatje laten we dat even voor op stellen, maar ik mek dat ik er soms ook even tegen aan zit te hikken als ze er is.
ik ga ook uit van het standpunt: jouw kind, jouw opvoeding. nu staat mijn vriend wel achter mij als ik iets welof niet wil en dat scheelt enorm!
wat bij mij ook helpt is dat ik zelf ook met kinderen werk en wel ongeveer weet wat ik doe.

tips:
-zoals al eerder genoemd structuur en duidelijkheid.
-neem tussen door tijd voor jezelf, t zijn zijn kid dus je hoefter niet continu bij te zitten, ga wat leuks doen, trek je het een stuk beter.
-hou in je achterhoofd, t zijn kinderen, die zullen echt niet gemeen zijn om het gemeen zijn, ze zoeken naar houvast/structuur en grenzen.(uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
-maak een 'doe potje' met dingen die ze alleen kunnen doen, dingen die je samen kunt doen, en dingen de ze mat papa of jou kunnen doen. weten ze het niet meer,laat ze daar iets uit doen.
- geen ze ook inividiuele aandacht, alleen met 1 kind iets gaan doen, zo waardeer je ze om wie ze zijn en dat voelt veilig voor een kind.
- een kind dat zich veilig en gewaardeerd voelt zal ook sneller geneigd zijn iets voor jou te doen. (zelf spelen/ luisteren)
- leer ze hoe ze lief kunnen spelen. speel met ze mee en gaat het fout geef ze een 'time out' na een paar min kijken jullie samen water fout ging en hoe los je dat op? (moet jij dus van te voren nadenken wat je stoort als ze ruzie hebben en wat je wil dat ze wel doen.) benoem dan ook hoe leuk het is als ze dat wel doen. en als het wel gezellig is, vraag ze dan eens waarom het nu zo leuk is? kids weten dat vaak zef 10 keer beter uit te leggen dan wij.
- beloon gewenst gedrag!!!!

en als niks helpt, en je ziet t ff niet meer zitten, koop ze om (werkt niet als je t te vaak doet maar, soms :D )

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:37

Ik heb 3 stiefkinderen gekregen bij mij mijn relatie en het is inderdaa heel zwaar, met name als de bio moeder het ook niet zo goed aankan allemaal. Ik merk aan de kinderen (nu 4,5 en 8) dat ze het ook zwaar hebben. Ze hebben behoefte aan warmte, veiligheid en dus grenzen en structuur. Straffen is soms nodig, maar meer nog postieve aandacht. Wij hoeven niet vaak te straffen gelukkig.

Als je deze relatie heel wilt houden, zul je een positief gevoel moeten ontwikkelen voor de kids en met je vriend afspraken maken zodat je op één lijn komt te zitten. Het is ook jouw huis, dus ook jij hebt recht op inspraak m.b.t. regels.

Jij kiest hier voor, de ouders kiezen hiervoor, maar de kinderen hebben geen keus. Zorg ervoor dat je niet een verbitterde stiefmoeder wordt hoor, daar wordt je gevoel van eigenwaarde niet beter van.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:17

Raveltje schreef:
Sleeper schreef:
Terecht dat je vriend boos wordt, jij bent hun moeder niet. Niet dat je daarom nooit wat mag zeggen als ze stout zijn maar als je dat constant aan het doen bent gaat er iets niet goed.

Ik zou het als moeder zijnde niet leuk vinden als mijn kinderen bij een vrouw zijn die zo over ze praat. Jij bent de volwassene en zal je moeten aanpassen, niet de kinderen. (daar is het al rot genoeg voor)

Fraai is dat, ze wordt wel opgezadeld met de kinderen van een ander in het weekend, maar ze mag zich niet met de opvoeding bemoeien..
En zij moet zich aanpassen aan de kinderen, wat dacht je ervan dat die kinderen zich aanpassen aan hun regels in huis..
.

Pardon? Zij wordt opgezadeld met de kinderen van een ander? Dat is een keuze die zij gemaakt heeft. Die kinderen horen bij haar vriend en dus zij zal zich er bij neer moeten leggen dat zijn kinderen er zijn. De kinderen blijven, en dus zij zal zich aan de situatie moeten aanpassen. Aanvaard het of kies voor een ander leven. Die kinderen hebben helemaal nergens voor gekozen en die keuze hoeven zij ook niet te maken. En wat betreft dingen aanhalen als geen fruit krijgen of onregelmatig leven, ik weet niet of dat waar is of de eigen onvrede van TS over de situatie (alles ten nadele van kinderen en ex)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:25

sneu zeg.. dat je op het internet zo open en bloot zegt dat hen moeder raar is, de kinderen amper hersens hebben. Volgens mij hebben die kinderen al genoeg aan hun hoofd, en nu ook nog een wazige stief"moeder" die doodleuk haar mening geeft op t internet met fotos in profiel van haarzelf en haar vriend enz.. Ik denk dan: moet het nou zo??

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:29

allereerst zul jij je achter je oren moeten krabben wat je van je vriend en je relatie verwacht. Zijn prioriteit zal ten allen tijde bij de kinderen liggen...of je dit nu leuk vindt of niet...gelukkig maar denk ik dan, want Die kids kun je niet aan de kant vegen, hebben waarschijnlijk genoeg aan hun hoofd gehad en weten waarschijnlijk zelf niet eens waar ze aan toe zijn. Jouw ergernissen over de manier waarop er met hun wordt omgegaan en daardoor bepaald gedrag laten zien kunnen de kids niets aan doen. Het enige wat jij kan laten zien hoe het ook kan, een voorbeeld zijn, duidelijkheid, consequent (is niet meteen straffen hoor) en gezelligheid, ga de strijd niet aan en praat idd met je vriend welke normen en waarden hij de kinderen wil meegeven en op welke manier jullie daar samen een draai aan kunnen gaan geven. Natuurlijk zijn er misschien regeles bij jullie anders dan bij moeders thuis. leg ze dit uit, maar snap ook dat dit soort kinderen, zich constant moeten aanpassen als een kameleon (trouwens heel leuk boek over voor kleine kinderen) zij worden ook knotsknettergek, van al die volwassenen die vanalles willen. Ga je niet opstellen als zijnde moeder, want dat verlies je altijd. Zoek gemeenschappelijke doelen op. Wil je dit niet...wees eerlijk naar jezelf en naar je vriend, want anders word het een naar verhaal. succes en ook veel plezier met elkaar!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:30

Kinderen zijn altijd de dupe,ze zijn afhankelijk van mensen die hen verzorgen.Van hot naar her doet er ook geen goed aan.Respect vol over ze praten scheelt al de helft,en gewoon je eigen regels hanteren.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:35

tis dat ik al volwassen ben maar als mijn "stiefmoeder" zoiets op het internet had gezet.. pff wat zou ik dan boos zijn. Ts: toppie! :S heel slim

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:15

Sleeper schreef:
Raveltje schreef:
Fraai is dat, ze wordt wel opgezadeld met de kinderen van een ander in het weekend, maar ze mag zich niet met de opvoeding bemoeien..
En zij moet zich aanpassen aan de kinderen, wat dacht je ervan dat die kinderen zich aanpassen aan hun regels in huis..
.

Pardon? Zij wordt opgezadeld met de kinderen van een ander? Dat is een keuze die zij gemaakt heeft. Die kinderen horen bij haar vriend en dus zij zal zich er bij neer moeten leggen dat zijn kinderen er zijn. De kinderen blijven, en dus zij zal zich aan de situatie moeten aanpassen. Aanvaard het of kies voor een ander leven. Die kinderen hebben helemaal nergens voor gekozen en die keuze hoeven zij ook niet te maken. En wat betreft dingen aanhalen als geen fruit krijgen of onregelmatig leven, ik weet niet of dat waar is of de eigen onvrede van TS over de situatie (alles ten nadele van kinderen en ex)

Zij niet alleen toch? Bedoel Paps heeft toch ook gekozen voor deze relatie, samen zijn ze dit aangegaan, dus ik vind dat zij absoluut wat te vertellen heeft!
Zal toch niet zo zijn dat zij zich alles moet laten welgevallen door 2 kinderen en niets mag zeggen, omdat het haar kinderen niet zijn.. Zo werkt dat niet hoor Sleeper, zo krijg je kinderen die niets willen en dwarser worden, bedoel je moet wel de regie in handen nemen als ouder zijnde en niet die kinderen de toon van de muziek laten bepalen ;)
Krijg de indruk dat paps er ook niet echt mee bezig is, dus snap niet waarom je TS zo aanvalt, kan me haar onvrede best voorstellen..

Ik snap alleen je stukje over het fruit en onregelmatig leven niet :?

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 02:22

Heel erg bedankt voor de mensen die mij handige tips geven!

Maar ik heb niet gevraagt of mensen mij in de grond willen stampen, en mij vertellen hoe ik het in me hoofd haal dit op internet te zetten. Als je niets nuttigs kunt vertellen hou het dan aub voor je.
Dank je

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 06:45

Tjongejonge, TS heeft het over iemand die in Australie leeft! Hallo! Alsof die hier op bokt terecht komt... :roll:

Ik vind sommige hier ook overdreven getriggerd als het om kids gaat... Kan iemand het zich enigzins op brengen om even vanuit haar standpunt te kijken? Dan kun je namelijk ook makkelijker tips geven.
TS zit in een ver land en voor haar (lijkt mij, correct me if i'm wrong) is bokt een NL uitlaadklep.

Succes C_L! :(:)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 08:45

Het was niet alleen in de grond stampen, het was ook meer zo van: Als je al zo met die kinderen omgaat, dus gewoon hun privacy schendt en dit op internet zet.. Tsja.. Dat is toch erg. Niets mis mee als ze geen profiel had hoor. Ik geef je als tip TS om respect voor die kids op te brengen, dan krijg je dat namelijk ook terug.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:03

Raveltje schreef:

Pardon? Zij wordt opgezadeld met de kinderen van een ander? Dat is een keuze die zij gemaakt heeft. Die kinderen horen bij haar vriend en dus zij zal zich er bij neer moeten leggen dat zijn kinderen er zijn. De kinderen blijven, en dus zij zal zich aan de situatie moeten aanpassen. Aanvaard het of kies voor een ander leven. Die kinderen hebben helemaal nergens voor gekozen en die keuze hoeven zij ook niet te maken. En wat betreft dingen aanhalen als geen fruit krijgen of onregelmatig leven, ik weet niet of dat waar is of de eigen onvrede van TS over de situatie (alles ten nadele van kinderen en ex)[/quote]

Zij niet alleen toch? Bedoel Paps heeft toch ook gekozen voor deze relatie, samen zijn ze dit aangegaan, dus ik vind dat zij absoluut wat te vertellen heeft!
Zal toch niet zo zijn dat zij zich alles moet laten welgevallen door 2 kinderen en niets mag zeggen, omdat het haar kinderen niet zijn.. Zo werkt dat niet hoor Sleeper, zo krijg je kinderen die niets willen en dwarser worden, bedoel je moet wel de regie in handen nemen als ouder zijnde en niet die kinderen de toon van de muziek laten bepalen ;)
Krijg de indruk dat paps er ook niet echt mee bezig is, dus snap niet waarom je TS zo aanvalt, kan me haar onvrede best voorstellen..

Ik snap alleen je stukje over het fruit en onregelmatig leven niet :?[/quote]

Misschien moet je de beginpost nog even doorlezen :) De kinderen maken haar gek en razend. De moeder dumpt de kinderen steeds bij anderen, ze krijgen geen fruit, hebben de kinderen geen hersens? Komt behoorlijk onaardig over. Kinderen zijn 4 en 8! Daarbij zeg ik niet dat ze helemaal niks mag zeggen maar als ze constant zit te vitten schiet het natuurlijk ook niet op. Ik val de TS niet aan ik vind alleen dat er weinig respectvol over de kinderen gesproken wordt. Om ex en kinderen zo te benaderen komt het over alsof de bagage van haar vriend teveel is. Daarbij wekt ze de indruk dat zij de enige is met gezond verstand en de rest de kinderen maar laten ....

TS, ik ga je toch echt niet naar de mond praten. Kan me voorstellen dat je het als een uitlaadklep ziet, maar om zo over kleine kinderen te praten.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:21

Raveltje schreef:
Sleeper schreef:
Terecht dat je vriend boos wordt, jij bent hun moeder niet. Niet dat je daarom nooit wat mag zeggen als ze stout zijn maar als je dat constant aan het doen bent gaat er iets niet goed.

Ik zou het als moeder zijnde niet leuk vinden als mijn kinderen bij een vrouw zijn die zo over ze praat. Jij bent de volwassene en zal je moeten aanpassen, niet de kinderen. (daar is het al rot genoeg voor)

Denk dat die vriend al de fout in gaat door partij te trekken voor zijn kinderen en boos wordt op zijn vriendin in het bijzijn van die kinderen.. Het enige dat helpt is 1 lijn trekken in de opvoeding en niet iemand, waar die kinderen bij zijn, terecht wijzen.. Dan kun je er donder op zeggen dat die kinderen niet meer naar haar luisteren, want van pappie mag het.. Kindertjes kunnen heel goed mensen tegen elkaar uitspelen..

Als iemand zo over mijn dochter zou praten, zou ik me toch eens achter mijn oren krabben en denken of er geen kern van waarheid in zit..

Mijn ex heeft ook al jaren een andere vriendin en eerlijk is eerlijk, nee, ik heb liever niet dat zij zich met de opvoeding bemoeit! Jari heeft het heel lang leuk gevonden daar tot zijn vriendin zich met de opvoeding ging bemoeien op haar manier! Allicht dat niet alles zal kloppen uit de mond van een toen 3-jarige, maar hij kwam thuis met de verhalen dat ze vaak heeel erg boos op hem werd en hem kneep. Kwaad dat ik was! Kind wilde daar niet meer naar toe. Zijn vader was zich van geen kwaad bewust en zei dat het niet zo was. Prima, ik heb gezegd dat hij er maar iets aan moest veranderen en dat Jari er anders niet meer naar toe zou gaan. Ik weet dat niet alles wat hij zegt zal kloppen, maar het zou maar eens wel zo zijn!
Uiteindelijk ging het wel weer goed, Jari ging er uit eindelijk weer met plezier naar toe. Tot voor kort, zijn vriendin had ruzie gemaakt met vaders en Jari was daarbij.... Kort gezegd, we waren weer terug bij af. Ik weer bellen naar hun, gevraagd of ze wilde komen praten. Vriendin zelf was er niet bij, maar zijn vader gaf wel aan dat ze wel eens erg direct kon zijn en dingen zei die ze niet meende.... Moet je net tegen een 4 jarige zeggen he? Nou ja, nieuwe afspraken, maak het eerst maar weer eens gezellig zonder haar erbij... Nu gaat het weer redelijk, hij gaat nog steeds liever niet naar toe als wel, maar ik moet hem in ieder geval daar niet huilend achter laten. Dat scheelt al een hoop! Het is echt vreselijk om een huilend kind achter te laten bij iemand waar hij liever niet is!
En uiteraard, het is hun huis, en hun opvoeding en hun regels. Ben ik het mee eens, maar er zijn grenzen! En als die grens overschreden word kies ik toch voor mijn kind, die gaat daar liever niet naar toe als ze zo is, dan vind ik dat prima. Ik laat mijn kind geen trauma's bezorgen omdat een ander een ''verkeerde'' opvoeding geeft aan een kind dat niet eens van haar is....
Verder is het wel een leuke meid hoor! Wil veel ondernemen met Jari en ze gaan van de week met z'n 3en naar Disneyland op haar initiatief, helemaal goed! Maar dat gedeelte opvoeding moet ze nog iets subtieler in worden :)

TS: Het zijn maar kinderen! Die kunnen de gevolgen van hun gedrag nog niet in zien! Ga eens met je vriend aan tafel zitten wat voor verwachtingen hij van de opvoedingen heeft, wat hij wel een goede manier vind en wat niet. Geef ook jou mening en vind daar samen een goede weg in! Maar ga die kinderen alsjeblieft niet belachelijk maken! Die kunnen er niks aan doen! En als jij boos op hun word, gaan hun zich ook verzetten he...

beetjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:25

Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen, ik heb zelf gelukkig geen kinderen en zou er ook absoluut niet blij mee zijn als mijn partner wel kinderen zou hebben, maar daar gaat het nu niet om.

Je zal voor jezelf een keuze moeten maken wat je wilt.
Je bent nog jong en wil je ieder weekend verplicht door moeten brengen met al dan niet vervelende kinderen van je partner? Wil je in het weekend na een week hardwerken lekker kunnen genieten van leuke dingen doen met een partner en zelf tot rust komen? Kan dat met deze partner?

Je zou ook met je vriend af kunnen spreken dat je bv 1 dag in het weekend lekker voor jezelf hebt en dingen doet die je zelf leuk vind... winkelen, dagje met vriendinnen doorbrengen, lekker paar uur buitenrit maken etc. en dan de andere dag samen met je vriend en de kinderen iets leuks doen. Je vriend moet dan op jouw "vrije" dag zijn kids zelf maar zien te vermaken en jij kunt de volgende dag waarschijnlijk meer verdragen van de kinderen omdat je zelf een dag lekker hebt kunnen ontspannen.

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 09:30

@ Joyckuh

Ik laat mijn problemen niet merken aan de kinderen. De kids komen wel 5 x op een dag naar me toe en zeggen hoeveel ze wel niet van me houden en geven me een dikke zoen of een dikke knuffel. Dus ze hebben zeker hun goede momenten. En hun moeder is altijd blij als ze thuis komen, en best braaf zijn. Dus ik doe ergens wat goed. Als hun moeder ze op een zondag avond komt ophalen wil de kleinste niet met moeders mee, tot schreewen en krijsen aan toe dat hij bij ons wil blijven...
Verder als ik boos ben doe ik het met mn stem niet zoals het was bij jou kind dat die vrouw hem kneep. Als ze zo vervelend zijn doet mijn vriend er wat aan.

Misschien heb ik het ook verkeerd verwoord hoe ik het allemaal bedoel maar goed...
Laatst bijgewerkt door classic_life op 17-02-09 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:30

...ik zal eens kijken hoe mijn vriend hierover denkt, zelf heb ik twee kids en is mijn vriend er later bij gekomen, voordeel is wel dat mijn kinderen toen net 1 jaar waren...met kinderen en exen omgaan is 1 van de moeilijkste dingen die er zijn...(ook ik heb dat gisteren nog ondervonden)....positief zijn en regels hebben zijn de belangrijkste dingen, hun het gevoel geven dat ze gewenst zijn, dat ze bij je kunnen komen met problemen....maar ook kunnen zeggen als iets niet kan en met je vriend op 1 lijn zitten qua opvoeding!...als mijn vriend iets ziet wat hij niet wil,kan hij daar gewoon wat van zeggen..de kids behoren ook naar hem te luisteren..ben ik het daar niet mee eens, praten we daar wel over als de kids op bed liggen

maar kinderen moeten een fijne thuisbasis hebben, waar ze gewenst zijn, waar ze zich zichzelf kunnen voelen..en dat begint allemaal bij jezelf!..je zal eens moeten kijken hoe erg dat hun gedrag veranderd als jij je positief opstelt maar wel duidelijk en strikt..regels zijn regels en nee is nee(hoe moeilijk dat ook is)...maar blijf positief..hebben ze wat gedaan wat niet mocht, zeg dat maar zeg daarna ook gelijk dat je echt heel veel van ze houd maar dat je dit gedrag niet pikt..willen ze de fruit niet eten??...dan wordt er sowieso niet gesnoept maar je kan ook zeggen, jij eet je fruit helemaal op en daarna mag je uitkiezen wat we gaan doen of welk boek we gaan lezen...of welke film we gaan kijken, ik noem maar enkele suggesties...

probeer positief te blijven, je kinderen zijn gewoon het spoor bijster..hebben geen echt huis waar ze op terug kunnen vallen, creeer die met je vriend..je moet dit als een mogelijkheid zijn, niet als een last...jij kan liefde aan kinderen geven, voor hun klaar staan..maar je weet gewoon niet even hoe..dus praat zo snel mogelijk met je vriend, maak tijd voor elkaar maar ga ook eens wat doen alleen met de kids...of met eentje(kijk uit dat je de ene niet voortrekt)..maar qualititime is belangrijk..kinderen voed je niet op tussen het mesten door...nee, daar gaat tijd, rust, regelmaat, liefde en consequent zijn inzitten...

Je heb hiervoor gekozen op het moment dat je met je vriend verder ging, dus nu moet je het ook gewoon zo goed mogelijk doen....dat je 20 bent, doet daar niets aan af..mijn vriend is 19 en we redden het ook prima..maar ga er voor!...die belofte heb je nu eenmaal gemaakt, je heb gekozen voor je vriend en de kids..dus nu moet je het waarmaken ook

Heel veel succes en misschien is het eens handig om met andere moeders te praten, je bent tenslotte ook moeder, al is het alleen in het weekend maar je bent zo belangrijk in hun leven, dat moet je niet onderschatten!...
en niets is beter als liefde van kinderen dus kom op!!!..je kan het!

beetjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:30

Joyckuh schreef:
En uiteraard, het is hun huis, en hun opvoeding en hun regels. Ben ik het mee eens, maar er zijn grenzen! En als die grens overschreden word kies ik toch voor mijn kind, die gaat daar liever niet naar toe als ze zo is, dan vind ik dat prima. Ik laat mijn kind geen trauma's bezorgen omdat een ander een ''verkeerde'' opvoeding geeft aan een kind dat niet eens van haar is....

Ik denk dat je dit niet kunt vergelijken met het verhaal van TS. Als het klopt wat TS zegt, zijn de kinderen officieel 5 dagen per week bij de moeder, waarvan de moeder ze 4 dagen bij vreemden dumpt die ook allemaal hun eigen opvoedmethodes hebben. Lijkt me dat de echte moeder dus helemaal niet voor de kinderen kiest aangezien ze ze zelf maar 1 dag per week verzorgd.
Misschien zouden de kinderen wel veel beter af zijn om de hele week bij TS en haar vriend te zijn en alleen in het weekend een dagje bij de echte moeder. Als de kinderen dat wel regelmaat en rust in hun leven hebben zullen ze ook niet zo vervelend zijn.

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 09:34

Onwijs bedankt voor jullie begrip en tips Jasmijn76 en beetjegek

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:34

Beetjegek: Mijn verhaal was ook meer een reactie op raveltje ;) Niet op de TS
Verder ben ik het wel met je eens, TS wil structuur voor de kinderen, moeders kennelijk niet. Ik denk ook dat de kinderen het een stuk beter zouden hebben als ze vaker bij hun zouden zijn :)

TS: Dan doe je zeker wat goed! Jammer dat moeder ook niet mee werkt in het zorgen voor structuur voor de kinderen... Heb jullie het er eigenlijk ooit als eens over gehad met de moeder erbij?

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 09:43

helaas valt er niet goed met haar te praten... ik ga liever uit de weg voor haar en mn vriend en haar proberen een normaal gesprek te beginnen en dan maakt zij (sorry wil haar niet aanvallen maar mensen als jullie haar toch eens zouden kennen... ;( ) er helaas weer een ruzie van.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:43

beetjegek schreef:
Joyckuh schreef:

Ik denk dat je dit niet kunt vergelijken met het verhaal van TS. Als het klopt wat TS zegt, zijn de kinderen officieel 5 dagen per week bij de moeder, waarvan de moeder ze 4 dagen bij vreemden dumpt die ook allemaal hun eigen opvoedmethodes hebben. Lijkt me dat de echte moeder dus helemaal niet voor de kinderen kiest aangezien ze ze zelf maar 1 dag per week verzorgd.
Misschien zouden de kinderen wel veel beter af zijn om de hele week bij TS en haar vriend te zijn en alleen in het weekend een dagje bij de echte moeder. Als de kinderen dat wel regelmaat en rust in hun leven hebben zullen ze ook niet zo vervelend zijn.

dat denk ik ook...als moeders ze tot zo'n grote last zien, kunnen ze beter bij de TS en de vader zitten..dan is er veel meer te bereiken

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 09:45

Ik heb ook met mn vriend er over gepraat en we gaan misschien verhuizen in de staart naast hun straat, dus dat zal een stuk makkelijker gaan... Dat is alleen maar plannen, nu nog uitwerken.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:46

Jasmijn76: Zie mijn post hierboven ;) Deze reactie was niet aan de TS gericht.

Classic_life: Erg jammer! Ziet ze zelf ook niet in dat kinderen wel degelijk structuur en gezonde voeding nodig hebben? Jammer dat ze er zo over denkt en er zo laks op reageerd...

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:50

classic_life schreef:
Ik heb ook met mn vriend er over gepraat en we gaan misschien verhuizen in de staart naast hun straat, dus dat zal een stuk makkelijker gaan... Dat is alleen maar plannen, nu nog uitwerken.

Dat zou top zijn!

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 09:53

Vind ik ook en dan hebben we ook de paarden in de achtertuin :D:D