probleem is bij mij gevonden, een postbode die niet kan lezen, kreeg hem vandaag van de buurman, verkeerd bezorgt, sukkels! maar gelukkig beter later dan nooit. ga eens een klacht indienen. want het word bij ons zo vaak verkeerd bezorgd echt zo irritant. want lezen, dat is toch ook ó zó moeilijk, het verschil tussen 231 en 233 zien!
haha dan zou je buurman ook wel denken aah..leuk valentijnscadeautje! Gelukkig dat t nou wel is aangekomen..wel jammer dat het niet op de dag zelf was!
Ik wou er ook 1 bestellen, maar ze waren al uitverkocht!
hij zat in een wit kartone doosje, dus je kon ook niet zien dat het een valentijnskado was. anders had die hem denk ik wel eerder gegeven aan ons
plagom
Geplaatst: 16-02-09 23:55
Ik heb hem ook gekregen van me vriend die op vakantie is! Heel leuk omdat het echt een verassing was. Die bloemen en het flesje wijn waren dat niet omdat hij die via mijn computer had besteld. De prutser! Maar wel een lieve. Haha.
Vanwege de verpakking lijkt het mij stug dat veel postbodes wisten wat erin zat hoor Dat vond ik overigens wel leuk! Had nooit verwacht dat daterin zat, dacht; he gewoon een dik postpakketje voor mij. Verassing!