Hij bekijkt alles altijd van meerdere kanten. En wanneer ik in de knoop zit en eigenlijk maar 1 ding zie, zegt ie evt. andere mogelijkheden ook. Zodat ik ga veruimen enzo.. opzich heel goed.
Ik heb hem niet alles verteld, hij weet alleen dat ik een jongen leuk vind dat hij een vriendin heeft en het tussen ons goed klikt. Het hele verhaal weet ie niet, evenals hoe de relatie is. En hoe wij met mekaar omgaan..
Hmm ja, dan zou je eens iemand moeten vragen die jullie beide wel kent. En om eerlijk te zijn; kerels zijn vaak wel helderder met dat soort dingen, als die zeggen dat ie je gebruikt dan is dat wss een waarheid. (mits hij de jongen ook een beetje kent natuurlijk)
Maar vooralsnog zou ik zeggen; hard rennen en niet achterom kijken.
Een goeie vriendin van mij kent hem dus wel, en die zegt dat hij het nog wel is uit zou kunnen maken. Maarja, misschien hoopt ze dat alleen maar..
Ik ken verder ook niemand die ons beiden wel kent, alleen die goeie vriendin van mij dan..
BellyBel
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-09 16:44
Ik zit hier gewoon echt met m'n handen in het haar....
Ik snap ook niet waarom jongens dit doen als ze een vriendin hebben? En ja fout van mij dat ik er op in ga,, zit momenteel ook ff in een down (door hele andere dingen, thuissituatie heeft daar mee te maken)
Maarja ben wel aan het denken gezet door dit toppic, denk dat ik toch langzamerhand aan het kiezen ben voor m'n verstand. Vind het alleen wel érg moeilijk.. en ben onwijs bang dat ik wéér spijt ga krijgen omdat ik voor m'n verstand kies.. (zoals toen ook, toen koos ik ook voor m'n verstand en dus uiteindelijk ongelovelijke spijt van gekregen)..
Ik denk dat je beter voor je verstand kan kiezen ja.
Ookal zou hij het uit maken, dan heeft hij echt nog wel tijd nodig. Het zou niet slim zijn om gelijk in een nieuwe relatie te springen - kans is héél groot dat dat niet goed gaat.
Zit een beetje in hetzelfde schuitje... hij heeft vriendin maar papt wel met mij aan en hebben ook al paar keer afgesproken.. verstand zegt kappen met dit maar voor mijn gevoel is dat heel moeilijk, hij heeft pas 2 maanden een vriendin dus kan nog van alles mis gaan maar als hij me echt leuk genoeg vind moet hij daar zelf achter zien te komen dus ik ga proberen mijn verstand te volgen en gewoon door te gaan!
Suzanne F.
Geplaatst: 17-02-09 20:20
Bah wat een rotzakken zijn die mannen toch, gewoon aanpappen terwijl je een vriendin hebt. Ze zijn ook allemaal hetzelfde...
Booooo
Geplaatst: 17-02-09 21:06
Heb niet alles gelezen, alleen de post van de TS
Kun je je gelijk voorstellen wat X waarschijnlijk ook zou doen als tie iets met jou krijgt Dat veranderd bijna nooit..
anneliesdj
Geplaatst: 18-02-09 18:19
Suzanne F. schreef:
Bah wat een rotzakken zijn die mannen toch, gewoon aanpappen terwijl je een vriendin hebt. Ze zijn ook allemaal hetzelfde...
Nee hoor, das niet waar, je moet alleen zoeken om de goeden te vinden
Maar diegenen die het wel doen zijn gewoon rotzakken en daar blijf ik verre van, ik wil niet het risico lopen dat ie bij mij hetzelfde doet.