meest bizarre flirt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:04

VivaLaVida schreef:
of van die personen die ijsblokjes in je decolletee gooien :=
ja...leuk hoor >;)

Och ken ik maar al te goed... En maar denken dat we dat leuk vinden :\

Dit is hoe mijn vriend mij versierd heeft:

alles is trouwens via een bierviltje gegaan op de jeugdbeweging :')

Wes: ik wil je wat beter leren kennen
Ik: oke, wat wil je weten?
Wes: *info vragen, bierviltje paar keer over en weer*
Ik: is het niet handiger dat ik gewoon even tot daar kom en dat we zo even praten, dit gaat anders lang duren :+ En jongen die het over en weer bracht was ondertussen doodop :')

En we zijn nu bijna 5 jaar samen :D Ik was 13 en hij 15, echt zo schattig :') na twee jaar zijn we een jaartje uiteen geweest (hij wou z'n studies afmaken en ik zat in een pennytijd waarin paarden alles waren en jongens niets) en nu gaat alles vlotjes :D

Oooh of deze op café:

Ik ben een standaard wijndrinker 's avonds.

Kerel: drink jij altijd wijn?
Ik: ja, 's avonds toch.
Kerel: Dan heb je wel klasse zeg.
Ik: bedankt :D
Kerel: hier beneden heb ik ook iets met klasse, wil je daar ook even van nippen?
En dat laatste had mijn vriend gehoord die net naar het toilet was geweest :+

Die gast heeft nog een week een kaak gehad met de klasse kleur van wijn :')

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:17

Van die studenten balletjes die je 'indringend' gaan staan aankijken, echt heel creepy. Gewoon glimlachen werkt veel beter volgens mij.

Ik stond ook een keer naast 2 jongens in het café. 1 Daarvan was best wel knap en hij keek ook telkens mijn kant op. Op een gegeven moment komt zijn vriend naar me toe: hoi mijn vriend vindt je een heel mooi meisje en wil met je praten. Ehm ja ok...kan hij dan niet hierheen komen? Oogcontact was er toch al geweest, maar nee daar was hij te verlegen voor. Heb ze verder genegeerd en toen dropen ze na een tijdje af...wat een zielige actie.

En de leukste: Er liep een kerel op mijn werk rond (werk in een bouwmarkt) en het viel al een beetje op dat hij niet echt aan het shoppen was maar meer een beetje rond hing. Je hoort zulke mensen dan dus in de gaten te houden want wat doet hij anders in die winkel ;). Na een tijdje kwam hij dan toch maar wat aan me vragen, dus ik netjes de vraag beantwoord en gevraagd of ik nog ergens mee kon helpen...Ja, waar hij zijn schone was in kon doen *ehm....in een wasmand....*Ik vond het echt een vreemde vraag maargoed ik allemaal suggesties opdragen (wasmanden, kratjes enz.). Maar hij bleef maar hangen. Toen begon hij of hij niet bij ons kon komen werken. Dus ik vraag of hij toch niet al bij de tnt werkt aangezien hij daar aan jasje van aan had. Nee hij was werkloos... Inmiddels kreeg ik door dat het een versier poging was maar om nou te zeggen dat je werkloos bent 8)7 Maargoed, gezegd dat hij een open sollicitatie kon opsturen omdat er geen vacatures waren. Toen wist hij blijkbaar echt niks meer te zeggen dus vroeg hij of ik mee ging naar de bios. Heb 'm naar de uitgang begeleid en gezegt dat hij maar alvast moest gaan kijken welke films er draaide.
Die kerel spoorde echt niet en hij was echt al rond de 30. Je zou toch denken dat je dan wel weet hoe het moet. Hij is nog heel wat keren naar de winkel gekomen maar ben gewoon heel beleefd en afstandelijk gebleven.

Ik trek altijd echt vreemde kerels aan :s....ook een keer iemand die tijdens zijn versierpoging ging vertellen dat hij zo'n groot hoofd had. Toen ging er dus op letten en had ik zo iets van hey inderdaad, niet zo sexy. Ik versier dus liever zelf ;)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 12:24

leuk man!!!
al die verhalen,
nou ik zat vorig jaar met een vriendin in een cafetje te borrelen, en achter mij stonden 2 jongens de hele tijd te flirten met ons, dus elke keer als we naar de wc moesten en voorbij hun liepen ging t van eej schoonheid, mag ik met je dansen blablbla.

nou, nu komt het, op een begeven moment wordt ik niet goed en val ik flauw, dus 1 van die jongen mij opgepakt en buiten op een stoel gezet, zijn jas over me heen... wat gebeurd er.. ik wordt wakker en moest meteen overgeven (jah heel vies ik weet t) over zijn jas heen.. dus hij allemaal maakt niet uit, ik breng je wel naar huis blalabla..
.. nou echt niet he, ik stap never nooit bij een vreemde in...

dus hebben we taxi gebeld en naar huis gegaan, kom ik de volgede dag op msn online, zie ik dat die kerel me op msn heeft toegevoegd en op hyves.. hoe geen idee, hij wist alleen mn voornaam zover ik kan bedenken... gaat ie me een uitgebreide liefdes verklaring geven dattie al te lang vrijgezel is en dattie mij zo leuk vond en zo lief en dat gisteravond zo speciaal was.. :?

nou, sorry ik werd er onpasselijk van, wat is er nou zo speciaal aan een meisje dat over je jas heen loopt te :r ...
k moet zeggen dat ik um meteen geblokt en verwijderd heb ;) rare kerel :P

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:32

Ik heb geen bizarre flirts gehad, alleen 1x een kerel die toen de kroeg bijna dichtging ineens met me wilde dansen :+ En een keer toen zat der heel de tijd een gastje mij aan te kijken, komt zijn vriend vragen of ik hem zie zitten, ik dus overduidelijk nee, gaat ie vragen waarom niet :roll: . Ben nooit echt met jongens bezig eigenlijk en heb nu weer met mijn eerste vriend, die heb ik uitgenodigd om bij mij thuis te komen eten, was toendertijd een collega van me bij de ah. En in de tussentijd nog 1 vriend gehad, wat echt een klojo was, maar die had mij op het podium gevraagd in een kroeg voor de neus van zijn ex(en nogwel op zijn verjaardag) :+ Dus ik werd heel vuil aangekeken heel de tijd en heb achteraf nog steeds spijt maarjah je staat dan ookwel even met je mond vol tanden :=

Hilde_q

Re: meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:38

oww, ja die weet ik wel..

Wij waren op stap en er kwam een jongen naar me toe..
Hij: '' Hoi schoonheid''
''uh hoi
Hij'' weet je dat je twee prachtige talenten hebt..
'' kwartje viel nog niet. *nou bedankt*
Hij'' is dat nou moeilijk om ze zo hoog te houden ''
'' ik had hem op een vriendelijke manier duidelijk gemaakt dat als hij niet snel verdween hij die twee talenten vanaf een andere plek kon zien :roll:

ik wordt daar zo moe van he...

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:42

Ik ha een verjaardag bij ons thuis, en toen kwam ik naast een vriend van me broer te zitten (had hem nog nooit gezien hij mij ook niet ) en die had al aardig wat op.
Hij"Kom je hier vaker?"
Ik "Uhm ja ik woon hier, mischien had je me al herkend van die foto aan de muur?"

en dit herhaalde zich dus om de 5 min :+ , hij geloofde echt niet dat ik daar woonde, inmiddels is het wel al een half jaar me vriendje :):) , hij durfde trouwens de dag erna eigenlijk niet meer te bellen hij schaamde zich kapot

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:55

Hij: heb je een vriend
Ik: ja
Hij: laat dan maar

Whahaha

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:02

Ik heb een keer erg gelachen met een vriendin.
Kwam een jongen naar ons toe: vinden jullie mij knap.
Eerlijkheidshalve zeiden wij: nee...
Hij: wat kan ik eraan doen zodat jullie mij wel knap vinden?
Wij: niets, dit wordt nooit wat..
Hij: weten jullie het zeker... ik kan mijn haar anders doen..
Wij: nee, dat helpt niets..
Hij: ook ok, dan ga ik maar...
Pfff, hoezo bord voor je kop? :D

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 13:06

hahhaa nou, nu weet ik wat ze bedoelen met: Alles went, behalve een vent:P

hahahaha, idd, sommige mannen sporen gewoon voor geen meter:P

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:34

Whaha geniaal, sommige verhalen hier :')
Ik heb er ook 1,
Ik fiets langs een bushalte,
vraagt een man opeens. 'Meisje, meisje, mag ik bij je achterop de fiets?'
Ik was 11, en die gast 25, vond het nogal zielig dat hij het probeerde.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:41

Ik ging naar de snackbar, voor mijn oudste en ondergetekende.
Voor een ´verantwoordelijke´ maaltijd.
Ik geef mijn bestelling op en het is gelukkig rustig, en pak een stuk krant en sta die zo door te lezen, komt er ondertussen een jongen binnen.
Ik kijk op en hij zegt, is er nog wat nieuws gebeurd vandaag?
Ik reageer en hij kijkt met me mee de krant door en we praten over het nieuws van de dag.

op het moment dat ik denk, goh, is mijn bestelling nog niet klaar.. zegt hij: zou je een keer wat met me willen afspreken?

ik was bijna in shock en schoot in de lach, liep meteeen naar de balie, maar helaas mijn loempia lag nog te pruttelen. :D
Ik: ík met je uit? Nou ik ben ernstig gevleid, maar... (dacht nog, zal ik het meteen zeggen of niet? ) ik heb twee kinderen thuis op me wachten en een vriend.

Hij: Ja ik zag je hier en ben er speciaal voor terug gereden, vind je heel leuk. Ik moest toch nog eten, maar de snackbar was ik eigenlijk niet van plan

Ik heb hem nog bedankt voor het compliment

en heb luid schaterend op de fiets gezeten!! _O-

Ik zit er nog steeds om te grinniken, merk wel vaker dat ik jonger wordt ingeschat.
Maar toen gemerkt dat geen make-up en een staartje in, mijn leefstijdsgrens wel ernstig doen verlagen.

Of hij wilde gewoon een ervaren vrouw, dat kan ook :7

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:48

wake_up schreef:
Whaha geniaal, sommige verhalen hier :')
Ik heb er ook 1,
Ik fiets langs een bushalte,
vraagt een man opeens. 'Meisje, meisje, mag ik bij je achterop de fiets?'
Ik was 11, en die gast 25, vond het nogal zielig dat hij het probeerde.

getver, ja.. die heb ik ook gehad :j
ik was twaalf ofzo en die vent idd ook iets van minstens 25 (gok wel meer eig.)
Yuk.. :r
Misschien dat we dezelfde hadden? :')
Seriepedofiel ofzo.. :=

edit;
ieuw, dit is eng :')
ging voor de lol eens kijken op je profiel en jij woont idd ook in gelderland en bent een jaar jonger dan ik,
t zou nog kunnen ook dus :')

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:57

haha die berichten van iedereen geniaal!! _O-

Haha ik moest ook een keer zo lachen. Kwam er een jongen naast me zitten bij de bar. Zegt hij zomaar uit het niets: Ik weet wel dat je mij wil zoenen en wou hij het bij mij doen.. :Y) gelukkig had een vriendin van mij het snel door en zijn we samen naar de wc gevlucht. :P Haha of een keer dat een jongen zijn nummer in mijn telefoon zette en hij als naam 'Ik kick je kont' invulde :') Haha gelijk het nummer gewist en nooit meer met hem gesproken.

Ndewilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:10

nou ik had een keer met oud en nieuw, kwam een jongen naar me toe en die wenst me gelukkig nieuwjaar met 3 kussen, dus ik dacht nouja zal wel... later op de avond keek ik goed naar zijn gezicht en wat bleek hij had echt een heel erg exceem gezicht..
nouja niet echt een flirt maar vond het wel vies!

verder kan ik niet tegen de jongens die in je kont knijpen ens! zo irritant:S

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:10

Ik had een keer op de bus een kerel die schuin achter me zat, en de hele tijd van die lokgeluiden voor een kat aan het maken was (Jah, hoe typ je zoiets "fffff" ? :+ ), en hij wist maar niet van ophouden... Ik was ZO blij dat ik van de bus kon en mn vriendinnen zag!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:22

Whaha, omg.. Dan dan dan moet je hem heeeeeeeeeeeeul hard uitlachen zitaswoon! :P
Kuss Nina

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:28

Oh ik heb er ook al een paar achter de rug!
Laatst op mijn gala, een volledig onbekende en vooral lelijke jongen (die ik werkelijk nog nooit had gezien bij ons op school) kwam naar mij, een vriend en een vriendin toe en vroeg of we wel eens horoscopen lazen, de andere twee antwoorden net als ik nee maar en toen zei hij tegen mij dat hij kon handlezen en of hij het mocht demonstreren. Omdat ik geen slecht mens ben en en het zielig vind ze weg te sturen heb ik maar ja gezegd. :') Na ongeveer een minuut gelul was hij eindelijk weg. :P

En de laatste keer was vorige week zaterdag in een discotheek. Mijn zusje zei opeens lara er kijkt de hele tijd een jongen naar je! Dus ik me omdraaien en idd op ongeveer 2 meter stond een niet zo onknappe jongen. Nu had ik eigelijk iemand anders op het oog, maakte even oogcontact met hem en ging er verder niet zo op in. Totdat hij opeens aan de babbel raakte met mijn zusje aan haar vriend. Blijkbaar had hij iets heel raar gezegd. 'Ja ik vind haar heel leuk maar ik denk dat ik te oud ben.' Bleek hij 19 te zijn! Dat was wel een hele rare flirt. :')

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:37

Ik had ooit op een kermis in de buurt een tijdje met 2 jongens staan praten. Gewoon gezellig, eentje was erg leuk en de andere was een vreselijk balletje (witte linnen broek, instappers, lichtroze poloshirtje, gladde gelharen) en mijn beste vriend en ik hadden daar op de terugweg naar huis hard om moeten lachen) Verder niet meer aan gedacht totdat een paar dagen later bij mijn ouders thuis de telefoon ging (ik woon op mezelf maar was heel toevallig samen met die beste vriend even bij hen langsgegaan) Mijn vader neemt op en zegt heel verwonderd tegen me "een Harrald voor je" HUH? Wie is Harald en hoe weet ie dat ik hier ben? Dus ik neem de telefoon op "Ja, met Harald, ik dacht laat ik je eens bellen" Uh.....Gelukkig ging hij verder met zijn verhaal en begon het me langzaam te dagen dat Harald die bal van de kermis was. Ik vroeg natuurlijk hoe hij aan mijn nummer kwam. Nou bleek dat zijn leuke vriend via dezusvaneenvriendvaneencollegavanzijntante (??) erachter was gekomen dat een van zijn collega's vroeger bij mij had gewerkt. Die had hij dus om mijn nummer gevraagd en zij had dus het nummer gegeven van toen ik nog bij mijn ouders woonde }:0 En Harald belde dus om te vragen wanneer we af gingen spreken...NIET DUS! Beste vriend lag ondertussen helemaal dubbel op de bank en mijn ouders zaten ons heel verbaasd aan te kijken. Harald bleef maar aandringen en drammen en uiteindelijk heb ik opgehangen en nooit meer iets van hem gehoord.

Ik heb ook ooit een jongen achter me aan gehad, die niet helemaal spoorde. Ik was toen een jaar of 15 en hij was toen rond de 25. Ik heb nooit een woord tegen hem gesproken maar hij was 'opeens' verliefd op me. Begon me kaarten te sturen, brieven, snoep, chocolade,, knuffels, cd's en heel vaak belde hij zonder wat te zeggen (denk tenminste dat hij het was. Maar het ergste was dat hij uuuuuuuuuuuuuuuuuuren in zijn auto bij mijn ouders op de stoep stond als ik thuis was. Als ik naar school ging dan reed hij heel langzaam achter me aan en als ik uit school kwam dan stond hij daar weer en volgde me naar huis. Mijn beste vriend en ik hebben wel eens net gedaan alsof we voor mijn deur stonden te zoenen zodat hij zou denken dat ik een vriend had, maar hij bleef maar achter me aanrijden. Mijn ouders natuurlijk helemaal in paniek en ik vond het zelf ook wel eng. Uiteindelijk mocht ik helemaal nergens meer alleen naartoe en na een paar weken was ik dat zo zat dat ik al zijn kaarten, brieven en rommel in een tas heb gedaan, samen met onze (grote) hond naar hem toe ben gegaan toen hij in de auto voor onze deur zat en hem flink verrot heb gescholden. De tas heb ik op zijn auto gegooid en ben snel weer naar binnen gegaan. Toen was de liefde opeens over en stond hij voortaan bij een vriendin van me op de stoep. }:0

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:48

Haha geweldig dingen hier! :))

Ik was een keer in een kroeg met een vriendin, en zei ging even drinken halen..
Dus kwam er een jongens naar me toe
Hij : de grond is hier scheef hea!
Ik: Ohh?? niet op gelet
Hij: niet?! Oh, kijk dan * hij wijzend naar de grond*
Ik *kijkt naar de grond * Hmm.. hij is idd scheef ja :=
Hij: Maar ik ben niet scheef hoor!
Ik: Duz?!
Hij: zullen we dansen?
Ik: nee, want dan val ik , de grond is scheef
En ben toen weggelopen.

Écht een vage gast was dat :+

Ndewilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:53

oja nog een(A) kwam zon emo naar me toe haha!
zei die tegen me iedereen kijkt naar me alsof ik niet kan dansen ( wat hij dus totaal niet kon) en een heel verhaal hoe geweldig hij neit was! vroeg die me naam ens! dus heb ik maar wat verzonnen!
kwam ik hem paar weken later tegen zei die gelukkig niks meer haha!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:56

Haha er zitten echt leuke dinge tussen! :j
Nee zelf nog nooit echt iets apparts gehad. Wel dat ik op een feest was, en een jonge naar me toe kwam.

Hij: 'Leuke schoenen.'
ik: 'Oke, dankje. :)'
Hij: 'Zullen we nu dan maar?'
Ik: 'wat zullen we nu dan maar?' (Snapte geen hol van die jonge.)
Hij: 'naja we kunnen naar de wc gaan, of ergens naar boven waar niemand is.'
Ik: 'Uhum.. Nee bedankt. Blijft liever hier.'

En toen liep die weg..xD

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:23

Oamaru schreef:
Ik zit in de kroeg gezellig met vrienden bij te kletsen, komt er een jongen die ik nog nooit gezien had naar me toe.

'' Ja, zie je die ene jongen aan de bar?''
Zitten er wel meer.
'' Nou hij wil even met je praten hij vind je een leuk meisje''
Kan die zelf niet hierheen komen dan?
'' Nee want hij is bang dat je hem lelijk vindt''
Maar ik zie hem nu toch ook?
'' Ja maar hij vindt je echt heel leuk..''
Nou jammer dan, hij komt zelf maar. :=

goh, er zijn meer die zo origineel zijn... hier zeggen ze dat dus ook wel eens

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:29

TE5 schreef:
getver, ja.. die heb ik ook gehad :j
ik was twaalf ofzo en die vent idd ook iets van minstens 25 (gok wel meer eig.)
Yuk.. :r
Misschien dat we dezelfde hadden? :')
Seriepedofiel ofzo.. :=

edit;
ieuw, dit is eng :')
ging voor de lol eens kijken op je profiel en jij woont idd ook in gelderland en bent een jaar jonger dan ik,
t zou nog kunnen ook dus :')

Hahahaha, geweldig. :')

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:36

Vandaag precies 3 weken geleden reden mijn vriendin en ik in Eindhoven wat rond. Mijn vriendin zag opeens 2 jongens langs ons aan het stoplicht staan. Hun deden hun raampje open en ik deed dat ook maar. De jongens zijn ons toen achterna gereden we hebben een tijdje staan praten en toen heb ik mijn nummer gegeven. Vanaf dat moment zijn we eigelijk onafscheidelijk van elkaar.

Ndewilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:18

Ndewilde schreef:
nou ik had een keer met oud en nieuw, kwam een jongen naar me toe en die wenst me gelukkig nieuwjaar met 3 kussen, dus ik dacht nouja zal wel... later op de avond keek ik goed naar zijn gezicht en wat bleek hij had echt een heel erg exceem gezicht..
nouja niet echt een flirt maar vond het wel vies!

verder kan ik niet tegen de jongens die in je kont knijpen ens! zo irritant:S

ik bedoel verder niks tegen de mensen die exceem hebben, maar ik vond het gewoon vies! en heb totaal geen bijbedoelingen om mensen te kwetsen!