VivaLaVida schreef:of van die personen die ijsblokjes in je decolletee gooien
ja...leuk hoor
Och ken ik maar al te goed... En maar denken dat we dat leuk vinden

Dit is hoe mijn vriend mij versierd heeft:
alles is trouwens via een bierviltje gegaan op de jeugdbeweging

Wes: ik wil je wat beter leren kennen
Ik: oke, wat wil je weten?
Wes: *info vragen, bierviltje paar keer over en weer*
Ik: is het niet handiger dat ik gewoon even tot daar kom en dat we zo even praten, dit gaat anders lang duren
En jongen die het over en weer bracht was ondertussen doodop 
En we zijn nu bijna 5 jaar samen
Ik was 13 en hij 15, echt zo schattig
na twee jaar zijn we een jaartje uiteen geweest (hij wou z'n studies afmaken en ik zat in een pennytijd waarin paarden alles waren en jongens niets) en nu gaat alles vlotjes 
Oooh of deze op café:
Ik ben een standaard wijndrinker 's avonds.
Kerel: drink jij altijd wijn?
Ik: ja, 's avonds toch.
Kerel: Dan heb je wel klasse zeg.
Ik: bedankt

Kerel: hier beneden heb ik ook iets met klasse, wil je daar ook even van nippen?
En dat laatste had mijn vriend gehoord die net naar het toilet was geweest
Die gast heeft nog een week een kaak gehad met de klasse kleur van wijn

. Na een tijdje kwam hij dan toch maar wat aan me vragen, dus ik netjes de vraag beantwoord en gevraagd of ik nog ergens mee kon helpen...Ja, waar hij zijn schone was in kon doen *ehm....in een wasmand....*Ik vond het echt een vreemde vraag maargoed ik allemaal suggesties opdragen (wasmanden, kratjes enz.). Maar hij bleef maar hangen. Toen begon hij of hij niet bij ons kon komen werken. Dus ik vraag of hij toch niet al bij de tnt werkt aangezien hij daar aan jasje van aan had. Nee hij was werkloos... Inmiddels kreeg ik door dat het een versier poging was maar om nou te zeggen dat je werkloos bent
Maargoed, gezegd dat hij een open sollicitatie kon opsturen omdat er geen vacatures waren. Toen wist hij blijkbaar echt niks meer te zeggen dus vroeg hij of ik mee ging naar de bios. Heb 'm naar de uitgang begeleid en gezegt dat hij maar alvast moest gaan kijken welke films er draaide.
...

. Ben nooit echt met jongens bezig eigenlijk en heb nu weer met mijn eerste vriend, die heb ik uitgenodigd om bij mij thuis te komen eten, was toendertijd een collega van me bij de ah. En in de tussentijd nog 1 vriend gehad, wat echt een klojo was, maar die had mij op het podium gevraagd in een kroeg voor de neus van zijn ex(en nogwel op zijn verjaardag)
, hij durfde trouwens de dag erna eigenlijk niet meer te bellen hij schaamde zich kapot

gelukkig had een vriendin van mij het snel door en zijn we samen naar de wc gevlucht.
En Harald belde dus om te vragen wanneer we af gingen spreken...NIET DUS! Beste vriend lag ondertussen helemaal dubbel op de bank en mijn ouders zaten ons heel verbaasd aan te kijken. Harald bleef maar aandringen en drammen en uiteindelijk heb ik opgehangen en nooit meer iets van hem gehoord.
'