Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anne_GTI schreef:Al die gegevens die je nu via sms op kan vragen zijn nooit prive geweest. Die kon je altijd al opvragen bij het kadaster, je moest er alleen wat meer moeite voor doen.
Marieke_K schreef:Volgens mij wordt de WOZ waarde van je huis dan vermeld, die is gewoon op te vragen bij de gemeente en niet het exacte koopbedrag wat jij op tafel hebt gelegd. Al moet dat bedrag als het goed is wel in lijn liggen met de WOZ waarde van je huis, anders heb je of veel te veel betaald, of te weinig (wat een voordeel voor jou dus is..)
pmarena schreef:Ga naar de site van het kadaster , tik het adres is waarvan je de verkoopprijs wilt weten , betaal een klein bedrag en je krijgt direct van dat huis en de omliggende huizen in dezelfde straat te zien wanneer en voor welke bedragen ze verkocht zijn.

Wij hebben het huis in 1990 NIEUWbouw gekocht
Dus is totale onzin, waarde ook heel laag en de rest klopte ook niet.
. Ben zelf niet zo nieuwsgierig aangelegd en vind het niet interessant wat de buren hebben betaald voor hun woning. Bij mijn eigen woning is het aankoopbedrag geen enkel geheim, dus ik heb er geen moeite mee. Voor de mensen die er wel moeite mee hebben: door te smsen hou je de dienst in stand...
maar of het klopt?