Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
plagom schreef:Ben het er mee eens dat het onprofessioneel van die lerares. Maar jij mag hier ook wel een lesje uit leren. Als je zulke uitspraken doet dan mag je ook de reacties gaan uitzitten.
Welkom in de-grote-mensen-wereld.
VivaLaVida schreef:plagom schreef:Ben het er mee eens dat het onprofessioneel van die lerares. Maar jij mag hier ook wel een lesje uit leren. Als je zulke uitspraken doet dan mag je ook de reacties gaan uitzitten.
als een lerares zelf de vraag stelt wat jij er van vind.... dan geef je antwoord, toch?
VivaLaVida schreef:plagom schreef:Ben het er mee eens dat het onprofessioneel van die lerares. Maar jij mag hier ook wel een lesje uit leren. Als je zulke uitspraken doet dan mag je ook de reacties gaan uitzitten.
als een lerares zelf de vraag stelt wat jij er van vind.... dan geef je antwoord, toch?
kinuh schreef:BrittKitt schreef:Ze heeft jou ook niet gevraagd anderen belachelijk te maken waar ze bij zijn, en dat heb je ook gedaan.
Ze had kunnen verwachten dat ik zo'n mening had. Dus als zij dat niet wilde horen had ze aan niemand naar hun mening moeten vragen.
kinuh schreef:Vjestagirl schreef:Nee, ik denk dat een docente op het hedendaagse middelbaar onderwijs een beetje ruimdenkendheid mag verwachten..
Dus iedereen moet hetzelfde denken? Iedereen moet het ermee eens zijn dat homohuwelijke etc. helemaal goed is?
Loesje88 schreef:@VidaLaVida, de TS weet dat haar mening nogal grof opgevat kan worden, misschien had ze dus beter kunnen zeggen dat ze nogal een extreme mening erop na houdt die als schokkend kan worden ervaren?
kinuh schreef:Vjestagirl schreef:Nee, ik denk dat een docente op het hedendaagse middelbaar onderwijs een beetje ruimdenkendheid mag verwachten..
Dus iedereen moet hetzelfde denken? Iedereen moet het ermee eens zijn dat homohuwelijke etc. helemaal goed is?
BrittKitt schreef:Nee vind ik niet, maar ietwat genuanceerder zijn is ook een optie misschien?
VivaLaVida schreef:een lerares heeft de verantwoording en moet zich dus ook verantwoordelijk gedragen. Als een lerares om een mening vraagt, EXPRES bij iemand die christelijk is.