Ik koop wat ik leuk vind en fijn vind zitten soms merk soms niet. Maar als er ergens al groot een logo opstaat dan hoeft het van mij al niet. Ben geen wandelend reclamebord
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

KvE schreef:Meld me:D
Alleen geen G-star ect voor mij..
Doe mij maar Burberry, Chanel, Dior, Dolce & Gabbana, Gaastra, Gucci, Lacoste, Louis Vutton, O'neill, Oilily, Prada, Ralph Lauren, Scapa Sports, Tommy Hilfiger ect..
Vind zeker wel dat de merkkleding waarden hebben, kwaliteit zeker, zit goed en het is mooi.
BraveSpots schreef:Ik draag kleren als ik ze mooi en betaalbaar vind. Helaas zijn meer de 'gewone' kleren dan de merkkleren die daaraan voldoen. Af en toe als iets afgeprijst is komt er iets van een merk in.
Ik zie het nut niet in om het dubbele tot driedubbele van je geld uit te geven aan iets die je bijna identiek vind in de volgende winkel zonder merk. Daar is mijn geld me te kostbaar voor.

snoef schreef:Ik denk dat picassox het niet heeft over de standaart merkkleding waar idd iedereen in loopt, maar meer de speciale gevallen die je ziet en echt moet hebben. Dat is meer liefde voor het kledingstuk dan populair zijn met een merk.
Kleding van bepaalde ontwerpers zijn ook geweldige, met verassende details en mooie stoffen.
Zelf heb ik niet veel merk, heb er gewoon he geld niet voor, maar ik vind het heerlijk om langs de design jurkjes te lopen en alles te bekijken en aan te voelen.
Thats_Me schreef:Ik snap niet waarom mensen willen betalen om levensgroot op je borstkas of rug de naam van een merk te dragen. Dan zou je toch eigenlijk al geld toe moeten krijgen voor het sponsoren
Ik koop wat ik leuk vind en fijn vind zitten soms merk soms niet. Maar als er ergens al groot een logo opstaat dan hoeft het van mij al niet. Ben geen wandelend reclamebord
, voordeel van minder dure kleding is dat je het ook makkelijker kan afdanken en leuk wat nieuws kan kopen omdat je het dan ook nodig hebt KvE schreef:Picassox, dan zijn wij het met elkaar eens!
Vind die merken persoonlijk meer 'klassen' hebben dan G-Star Raw en soort gelijke merken
Picassox schreef:BraveSpots schreef:Overigens, om maar weer met 1 van mijn vooroordelen rond te strooien. Ik vind mensen met uitsluitend merkkledij meestal zeer verwaande types. En natuurlijk vinden ze dat zelf niet, maar dit topic is een mooi voorbeeld daarvan vind ik.
Wattan? Vind je me zo verwaand?
. Spreken over waarden en klassen en al van dat meer, ik bedoel, het gaat over een truitje of een broek...

BraveSpots schreef:Zo komt het wel over op mij ja. Spreken over waarden en klassen en al van dat meer, ik bedoel, het gaat over een truitje of een broek...
. Ik moet zeggen dat ik een grote hekel heb aan winkelen. Tegenwoordig maak ik veel kleding zelf, maar in het verleden ging ik regelmatig naar een dure winkel in de buurt. Het merk vond ik totaal niet interessant (het waren merken waar ik nog nooit van gehoord had), maar ik was erg blij met de service. Ik hoefde alleen maar het pashokje in te duiken en alle kleding die bij mijn smaak paste, werd me aangedragen. Vriendlief kreeg een drankje en kon heerlijk op zijn kont gaan zitten en ik hoefde aleen maar een keuze te maken. KvE schreef:Ag sommige zien me als een domblondje dat verwaand is en vooral verwend door pappie met zijn geld.
Zie mezelf meer als iemand die het leuk vind om merkkleding te kopen maar mijn paard krijgt echt niet iedere maand een nieuw anky dekje in de nieuwste kleuren