Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Oslo_girl schreef:Ik wil even laten weten dat ik het vrij kortzichtig vind om te "klagen" over alle dieren in Australie. Er zijn nu meer dan 300 MENSEN die zijn overleden, en zijn velen meer zijn hun thuis kwijt. Het is erg zielig om over paardjes en koala's te klagen terwijl mensen met hun hele lichaam verbrand in het ziekenhuis liggen.
Vat mij niet verkeert op, ik ben gek op dieren. Maar ik vind dat je toch echt EERST aan de MENSEN moet denken en dan pas aan de DIEREN.

Oslo_girl schreef:Ik wil even laten weten dat ik het vrij kortzichtig vind om te "klagen" over alle dieren in Australie. Er zijn nu meer dan 300 MENSEN die zijn overleden, en zijn velen meer zijn hun thuis kwijt. Het is erg zielig om over paardjes en koala's te klagen terwijl mensen met hun hele lichaam verbrand in het ziekenhuis liggen.
Vat mij niet verkeert op, ik ben gek op dieren. Maar ik vind dat je toch echt EERST aan de MENSEN moet denken en dan pas aan de DIEREN.
Tancreda4 schreef:Deze branden zijn niet alleen een enorm verlies voor mensen(levens), maar zeker ook een behoorlijke knal voor het dierenrijk om maar te zwijgen over de rest van de diversiteit die daar leeft dat binnen enkele seconden is verwoest. Mijn hart gaat uit naar ALLES dat daar slachtoffer is van verwoeste branden...
mltex schreef:Voor liefhebbers, babykoala die afkoeling in emmer water zoekt : http://www.news.com.au/gallery/0,23607, ... 50,00.html

Tancreda4 schreef:Oslo_girl schreef:Ik wil even laten weten dat ik het vrij kortzichtig vind om te "klagen" over alle dieren in Australie. Er zijn nu meer dan 300 MENSEN die zijn overleden, en zijn velen meer zijn hun thuis kwijt. Het is erg zielig om over paardjes en koala's te klagen terwijl mensen met hun hele lichaam verbrand in het ziekenhuis liggen.
Ja, want mensen zijn natuurlijk veel erger, want dat is het 'superiore' ras. En dieren kunnen prima voor zichzelf zorgen en voor zichzelf spreken.
ALLES slachtoffers, en dus OOK de dieren. Deze branden zijn niet alleen een enorm verlies voor mensen(levens), maar zeker ook een behoorlijke knal voor het dierenrijk om maar te zwijgen over de rest van de diversiteit die daar leeft dat binnen enkele seconden is verwoest. Mijn hart gaat uit naar ALLES dat daar slachtoffer is van verwoeste branden...
vikki schreef:Linda; de grootste brand is iig NIET het gevolg van brandstichting. De rest wordt nog onderzocht, maar als ik de Australische kranten mag geloven, dan is het nog niet zeker dat er sprake is van brandstichting. Het wordt niet uitgesloten, maar het hoeft dus niet de oorzaak te zijn... de grootste brand is iig ontstaan door de extreme hitte / droogte.
Tancreda4 schreef:"Gelukkig". Je moet er toch niet aan denken dat er monsters rondlopen die de aanstichters zijn van zoveel leed...
:Citaat:LATEST: FIRES that have claimed the lives of 21 people in Gippsland might have been the work of a serial arsonist, Victorian police have revealed.