En toen lag er ineens een pakketje op straat..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 22:24

Update :D

Ik zag toevallig een mannetje van de TNT vandaag. Die zei dat het postkantoor er niets mee kon (ander bedrijf?). Dus ik heb het maar even gebracht.
Na aantal keer bellen deed een jongen open. Heb verteld wat er was gebeurd en pakketje gegeven (wel naam gecontroleerd ;) ). Arme jongen wist niets uit te brengen, hij was met stomheid geslagen geloof ik.
Mijn goede daad voor deze maand zit er weer op :Y)

Enne, ik ga niet kijken wat erin zit. Als het bij mij zou gebeuren, zou ik ook niet blij zijn als iemand erin had gekeken. Straks is het iets heel persoonlijks (van Pabo?)

Faelivrin

Re: En toen lag er ineens een pakketje op straat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:26

Ben je nou niet nog steeds onwijs nieuwsgierig wat er nou in zat? En was het een leuke jongen? Haha zou wat zijn hee; als je door deze actie een vriend aan de haak slaat. Gos leuk verhaal zal dat zijn op je bruiloft later. Ik draaf door. :+ Goede actie, en die TNT moet gewoon even een flinke klap hebben. Sukkels. Bezorgen kunnen ze dus echt niet.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:33

haha, grappig dat ik dit net nou lees.
We hadden vanavond een etentje van het werk en toen kwamen de pakketdiensten op een gegeven moment ook ter sprake. Een vriend van een collega had ooit diverse pakjes op straat gevonden met auto radio's oid. Die persoon heeft toen contact opgenomen met de afzender en heeft er een radio of tv aan over gehouden.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:37

Netjes van je dat je het langsbracht hebt. :j

Ik vind de negatieve reacties op de open deur wel een beetje overdreven eigenlijk. Het is mensenwerk en mensen maken nou eenmaal af en toe fouten. Kan gebeuren toch, niemand is perfect. :)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:50

Nee maar TNT is wel verre van perfect; Ir111. Heb het niet alleen over deze chauffeur maar heel TNT maakt er een zooitje van. :=

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:57

Dan verkeer ik in de gezegende positie dat ik (nog :D ) geen negatieve ervaringen met ze gehad heb. :)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 01:08

Ik heb ook alleen goede ervaringen met ze gehad, altijd netjes afgeleverd en wanneer we niet thuis waren een briefje (zo'n standaart) in de bus met wanneer ze het komen afleveren. :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:13

Ik ben erg blij met mn bezorgers van pakketjes. Ik werk normaal de hele week en als ze dan een pakketje hebben voor mij of mn vriend dan brengen ze dat bij mn werk. Word zo gesorteerd dat t in die route zit, erg makkelijk. Echt zijn geweldige mannen, ben erg blij met ze.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:44

Ik vind het ook wel slordig, maar een foutje kan gebeuren. Chauffeur zal het niet express hebben gedaan.
Hopen dat er niks breekbaars in het pakketje zat!!
Ik vind de verzendkosten echt belachelijk duur.
Over een paar jaar betaal je 10 euro voor een pakket te versturen. Dat is niet leuk meer.