wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:04

Liezel1 schreef:
dat vind ik zo sneu he... jongens die als de relatie afloopt, weer alles terug willen hebben dat ze ooit cadeau gegeven hebben... beetje triest.

Dat is inderdaad ook wel zo ja ;) Ben benieuwd hoe je zelf zou reageren als bij jou zoiets gebeurde eigenlijk...

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:05

wat stoer al die wraakakties! Volgens mij zou ik dat helemaal niet durven.....
Mijn beste 'wraakaktie' ging eigenlijk vanzelf. Ik had een tijdje iets met een jongen en toen bleek dat hij ook nog een vriendin en kind had :oo Ik natuurlijk hartstikke boos maar hij verzekerde me dat ze toch echt al uit elkaar waren enzo. Dus ik heb hem nog een kans gegeven (stomstom) totdat hij me doodleuk mededeelde dat zijn ex hem terug wilde en voor zijn kind wilde hij het nog een kans geven. Ik heb toen geen wraak genomen maar een halfjaar later leerde ik mijn huidige vriend kennen een hartstikke leuke, lieve en knappe jongen. Mijn ex was er ondertussen achter gekomen dat zijn relatie met de moeder van zijn kind toch niet werkte en smeekte me zowat op zn knieeen om bij hem terug te komen. Je had zijn gezicht moeten zien toen vriendje en ik samen de kroeg binnenkwamen!!!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:12

miep1979 schreef:
heb alles keurig aan het hek vastgeknoopt in de stromende regen maar ik moest zoooooooooooo nodig plassen, ik hield het gewoon niet meer dus dat heb ik fff voor de brievenbus gedaan :D

Doet me denken aan die aflevering van Gooische Vrouwen waarin Anouk zo pissed off is op die verkoopster van hockeykleren dat ze gewoon ff voor de deur plast :')

Wat een slechte karakters zitten hier zeg ~~}>

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:13

Lotje02 schreef:
wat stoer al die wraakakties! Volgens mij zou ik dat helemaal niet durven.....
Mijn beste 'wraakaktie' ging eigenlijk vanzelf. Ik had een tijdje iets met een jongen en toen bleek dat hij ook nog een vriendin en kind had :oo Ik natuurlijk hartstikke boos maar hij verzekerde me dat ze toch echt al uit elkaar waren enzo. Dus ik heb hem nog een kans gegeven (stomstom) totdat hij me doodleuk mededeelde dat zijn ex hem terug wilde en voor zijn kind wilde hij het nog een kans geven. Ik heb toen geen wraak genomen maar een halfjaar later leerde ik mijn huidige vriend kennen een hartstikke leuke, lieve en knappe jongen. Mijn ex was er ondertussen achter gekomen dat zijn relatie met de moeder van zijn kind toch niet werkte en smeekte me zowat op zn knieeen om bij hem terug te komen. Je had zijn gezicht moeten zien toen vriendje en ik samen de kroeg binnenkwamen!!!

HAHHA GEWELDIG :') :Y)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:24

Ja maar ..... Jongens zijn over het algemeen toch ontzettend SNEU ?? :)*

Ik heb 1x een echte wraakactie bij mijn ex uitgevreten. Dat was alweer ruim 6 jaar geleden. Er heersde toen de laatste half jaar al onrust tussen ons
en meneer de ex voerde geen ene flikker uit ook in huis niet maar ook werken deed meneer niet. Tot ik op een avond thuis kwam en meneer de ex betrapte met een een of andere h**r. Ik helemaal over de rooie want het huis was een mega puinzooi (wat ik altijd kon onderhouden en opruimen).
Ik hem toen aan zijn haren zonder kleren de straat op gegooid (terwijl ie aan het klaarkomen was :P ). En zijn h**r volgde hem :P

Bij een volgende keer dacht ik ik zal je ook krijgen ook vuile ******. Omdat meneer op geen enkele mogelijkheid bezig was om maar werk te krijgen om ergens aan de bak te kunnen had ik me toch een geniaal plan uitgevonden :D Meneer wil toch zo graag s**s dan zal ie dat ook krijgen ook.
Dus ik mezelf voorgedaan bij van die h**rententen netjes opgebeld en mezelf dus voorgedaan als dat ik iemand wist en hem wou aanmelden en dat ie voor toen vanavond al een afspraak wou? :P Ik mijn ex met een smoes van ´´Joh lief ook al zijn we uit elkaar maar ik heb je even voor de verandering geholpen om een leuke baan voor je te vinden, waar je al meteen mag gaan beginnen´´!

Meneer de ex was braaf met me mee gegaan ik hem geblinddoekt naar binnen geleid en die mensen in hun oor gefluisterd dat hij ervan houd om zo te werk te gaan :P
En op dat moment zei ik hem nog even netjes gedag en tot NOOIT MEER ZIENS! :D :P

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:32

mijn ex had inmiddels ook een ander, heel verhaal aan voorafgegaan, maar hij wilde me zooo graag terug en mistte me
ik ben via sugerbabes achter haar achternaamnaam gekomen, telefoonboek erbij gepakt en haar ouders opgebeld en gevraagd of ze thuis was
nee, ze was aan werk bij de mc donalds, toen daar heen opgebeld en afspraak met haar gemaakt
Ondertussen alle smsjes van ex bewaard, geschiedenis ook en haar dat laten lezen
toevallig belt meneer mij terwijl ik bij hun aan de keukentafel zit, en vroeg ik hem wat hij nu wilde
ja hij ging het uitmaken, wild eniks meer met haar maar wilde mij terug
zij had die dag nog een paar smsjes ontvangen van hem, poeslief

toen ging haar gsm, en heb ik opgepakt, hij snapte er niks meer van
zij heeft hem gedumpt en ik hoefde hem ook niet meer
zijn hele nieuwe vriendengroep heeft hem laten vallen toen

een andere ex had losse handjes en flinke schulden waar hij mij mee probeerde op te zadelen
en toen hij wegging heb ikz ijn kleren nog even gewassen met chloor
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 10-02-09 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimmm

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:32

:= ik had hem gewoon op straat laten staan en de deuren niet open gedaan!! '

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:49

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:52

Kan toch dat ze daar haar inspiratie heeft opgelopen? Ik heb af en toe ook al ideetjes opgedaan op internet hoor.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:00

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:21

chipieke schreef:
miep1979 schreef:
heb alles keurig aan het hek vastgeknoopt in de stromende regen maar ik moest zoooooooooooo nodig plassen, ik hield het gewoon niet meer dus dat heb ik fff voor de brievenbus gedaan :D

Doet me denken aan die aflevering van Gooische Vrouwen waarin Anouk zo pissed off is op die verkoopster van hockeykleren dat ze gewoon ff voor de deur plast :')

Wat een slechte karakters zitten hier zeg ~~}>

Ik heb mijn verhaal verkocht :')

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:33

Caira schreef:
Sorry meis, maar denk je dat we daar intrappen?

http://www.broodjeaap.nl/xgarnaal.html

oh dus omdat het op internet staat kan het dat zij dus die actie neit gedaan heeft.. kom op zeg niet zo bekrompen :\

Ik heb eigenlijk niet echt wraakacties gehad..
Wel 1 keer een scharrel erg beledigt.. Ik had met hem gezoend en gezegd nee ik ben niet toe aan een relatie.. beetje lúllig dat ik 2 weken daarna wat kreeg met mijn vriend :+

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:37

wat dacht je van met longlasting lipstick l*l op zn voorruit schrijven (hij hield zo van zn auto) en vervolgens tegen iedereen gewoon de waarheid vertellen van wat hij had geflikt? ook tegen zijn vrienden, kom op he, ze moeten alle2 de kanten weten... opeens had meneer minder dan 2 vrienden....
en op alle stallen en maneges in de buurt het zelfde vertellen tegen elke single meid waar hij intresse in heeft? nu mag hij 100 km gaan rijden om leuk te kunnen stappen zonder uitgescholden te worden en een meisje kan hij niet echt vinden, afgezien van een leeghoofd waar hij dan toch op afkanpt omdat ze vraagt of een deurklink is om de deur open te maken :+

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:39

Ben wel benieuwd wat hij gedaan had dan? :=
Ik lees mee want ik heb nooit een reden gehad voor wraak :P

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:40

ik had ook 2 jaar geleden een vriendje die errug trots was op zn mooie sportwagen. De relatie liep niet zo heel lekker meer en betrapte hem er een keer op dat ie "bezig was" met zn secretaresse. ik ben toen weggegaan en mocht later mn spullen ophalen. Gelukkig ging meneer op vakantie, dus ik kreeg de reservesleutel. Ik heb mn spullen gepakt, maar zag zn laptop liggen, deze geopend en de knop: terug naar fabrieksinstellingen ingedrukt. dat gaf zo'n goed gevoel dat ik naar de garage liep en zn trots buiten heb gezet. vervolgens dacht ik best leuk om een stukje te gaan rijden! heb even goed getest langs de flitspalen, om vervolgens op een carpoolparkeerplaats neer te zetten, weer terug naar zn huis, de huissleutel en autosleutel weer keurig op tafel gelegd....succes met zoeken!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:42

oooh monsterina die is wel briljant :D
heeft hij de auto nog teruggevonden?

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:46

Mereltje schreef:
Ben wel benieuwd wat hij gedaan had dan? :=
Ik lees mee want ik heb nooit een reden gehad voor wraak :P

zwaar van de kerk zijn, mij zwanger achter laten(ik heb nu alleen geen kind gekregen als je begrijpt wat ik bedoel), en nooit huur betalen terwijl hij bij mij woonde. mocht ik ok nog een rekening betalen die zijn vader opstuurde voor het ongevraagd blauw schilderen van mijn woonkamer. heeft me een jaar gekost om alles weer op orde te krijgen....
en dan nog het idee hebben dat hij zonder gevolgen af en toe langs kon 'wippen' zobder dat ik het zn andere vrienden zou vertellen, en zn nieuwe liefde. Die is op mijn advies naar een ander gegaan hahaha.

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:50

Ik vind dat je met wraak jezelf verlaagt tot hetzelfde niveau als diegene waar je wraak op neemt. Ik vind het pas echt girlpower als je er boven kan staan en door gaat met je leven. Tuurlijk, fantaseren mag altijd, maar daar ligt voor mij ook de grens. Ik vind al die verhalen hier nogal kinderachtig.

Edit: daarbij komen ze ook nogal ongeloofwaardig over.
Laatst bijgewerkt door Piera op 10-02-09 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:51

Suuskipje schreef:
oooh monsterina die is wel briljant :D
heeft hij de auto nog teruggevonden?

ja, dat wel. hij belde me kwaad op (wist natuurlijk dat ik het gedaan had) en was beetje kwaad...

vervolgens belt ie me later weer op ene zegt: touché je hebt gewonnen ik had dit verdient. kon er later ook nog om lachen dat het best een goeie actie was...

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:53

ben ik nou zo gek dat ik van de meeste verhalen hier echt niks geloof >;)

sorry hoor, als je mensen iets wil laten geloven, moet je je verhaal toch echt iets minder aandikken :=

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:57

ik vertel gewoon de waarheid.(en ik had de bewijzen)dat de meeste daar niet tegen kunnen, een echte vent geeft toe en ontkend het ook niet. Dan zijn de gevolgen minder erg....

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 10:03

Ik ben helemaal niet van de wraakacties, maar stiekem vind ik ze wel erg leuk ts :o :D

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 10:06

hahaha..ik geniet er wel van hoor...

mijn wraak aktie met ex= heel zijn huis met purschuim dichtgemaakt...dus deuren en ramen...

(waarschijnlijk moest die via de eerste verdieping zijn huis uikomen)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 10:08

susje schreef:

sorry hoor, als je mensen iets wil laten geloven, moet je je verhaal toch echt iets minder aandikken :=

:oo voelt zich aangesproken als jokkebrok ;(
Mijn verhaal is tot op 't laatste detail 100% waarheid.....

Boosheid, verdriet e.d. doet rare dingen met de mens, vergeet dat niet ;)

Oeh Jasmijn die is erg :=

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 10:11

miep1979 schreef:
susje schreef:

:oo voelt zich aangesproken als jokkebrok ;(
Mijn verhaal is tot op 't laatste detail 100% waarheid.....

Boosheid, verdriet e.d. doet rare dingen met de mens, vergeet dat niet ;)

Oeh Jasmijn die is erg :=

het was ook echt zeer verdient!..hij viel me al een jaar lastig(en echt lastig!!!)..