Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

blijft meestal bij aangeschoten. Fietsen is dan meestal niet zo handig! En vooral niet met z'n allen op een rij gaan staan waarbij er dus een z'n evenwicht verliest

Heb de volgende morgen geprobeerd maar kreeg dat elastiekje echt met geen mogelijkheid om mijn enkel
NoGo schreef:-s'avonds thuiskomen en de volgende ochtend als je moeder vraagt wat je gister heb gedaan geen idee hebben.
Blijk je op de voordeurmat te hebben gelegen en moeders die je niet wakker kreeg maar foto's maken.
(die foto's krijgt iedereen als ik ga trouwen te zien en dat krijg ik al jaren te horen)

) en zij zat onder de fles te staren en te roepen 'oeeeeh ik zie de dop!'
Daarna was het nog geen 10 seconden stil of ze was in slaap gevallen, op ons. 
Later kwam hij vrij, dat kind bleef doormeuren op haar buik op de grond, hebben we alle lege flessen (belachelijk veel
) naast d'r gezet en toen foto's gemaakt met haar eigen camera.

Citaat:Sigaret bij het filter aansteken zag ik ook voorbij komen, das een klassieker, hoe vaak ik dat al niet heb gedaan, te erg gewoon. En dan heb je ook nog van die leuke vrienden die expres een sigaret zo aan je geven dat je hem bij het filter aansteekt en ik maar lekker inhaleren

Daarna gingen we nog uit, was iets verder dan waar we zaten. Oké, wij uiteindelijk ginder vetrokken om nog te feesten en moesten door een donkere weg tussen het veld. We liepen arm in arm, zodat we elkaar wat in evenwicht konden houden. Nu, ineens liet mijn vriendin mij los en daar ging Stéphanie het veld in. Hoor ik nog naast mij roepen: "Stéphanie kom terug!". Roep ik: "Wacht, ik kom eraan!" en klauter weer naar haar. Merde wat konden we niet meer op onze benen staan van het lachen
.
Vind het veel mooier om andere te zien stuntelen haha
terwijl we keihard zaten te lachen. Haar vriend deed heel droog de deur open "wij hoorden jullie al aankomen toen jullie aan het begin van de straat waren. En verstoppen achter een fiets werkt niet..."
en dat is al weer 6 jaar geleden en ik ben inmiddels 22 
) en ik liep met 2 flessen champagne over straat om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen
toen kwam ik halverwege de route mn oude buurjongen tegen en die is maar met me mee gelopen omdat hij mij niet alleen durfde te laten omdat ik allemaal vreemde mensen ging omhelzen en gelukkig nieuwjaar ging wensen