dronken bloopers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Re: dronken bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:31

ik heb ooit in mijn blote kont op een viaduct het wilhelmus staan zingen; staat ook op dvd....helaas :D

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:33

-2 en half uur in de bosje liggen met een vriendin omdat je elkaar omver getrokken heb van de fiets af.
-in een half volle kroeg op de bar gaan staan zingen (want je natuurlijk niet kan, maar ondanks de waarschuwingen en houd je mond eens gewoon blijven volhouden dat je wel kan zingen)
-in een kroeg een gast op zijn bek pakken en gelijk erna zeggen dat zijn vriend echt wel lekker is ja ik weet het banketstaaf maarja dronken mensen spreken de waarheid he :o
-met vriendinnen in dronken toestand in de wc de mack-up bijwerken bij elkaar zonder te kijken (geloof me het resultaat wil je dan niet zien)
-met je hoofd tegen een slagboom rijden
-vinden dat je bij -1 best kan skinny dippen in de zee (was ik overigens niet maar een vriend die daarna longontsteking had)
-s'avonds thuiskomen en de volgende ochtend als je moeder vraagt wat je gister heb gedaan geen idee hebben.
Blijk je op de voordeurmat te hebben gelegen en moeders die je niet wakker kreeg maar foto's maken.
(die foto's krijgt iedereen als ik ga trouwen te zien en dat krijg ik al jaren te horen)
overigens ben ik nu verstandig en was bovenstaande in mijn jongere jaren :+

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:40

Ha ha geweldig die ervaringen :D

Ik ben niet zo goed in dronken worden :+ blijft meestal bij aangeschoten. Fietsen is dan meestal niet zo handig! En vooral niet met z'n allen op een rij gaan staan waarbij er dus een z'n evenwicht verliest ^) :D

Verder heb ik weleens 's nachts tegen een vriendinnetje die bleef slapen gezegd dat mijn haarelastiekje om mijn enkel zat. en er echt niet meer afging :+ Heb de volgende morgen geprobeerd maar kreeg dat elastiekje echt met geen mogelijkheid om mijn enkel :D

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:52

NoGo schreef:
-s'avonds thuiskomen en de volgende ochtend als je moeder vraagt wat je gister heb gedaan geen idee hebben.
Blijk je op de voordeurmat te hebben gelegen en moeders die je niet wakker kreeg maar foto's maken.
(die foto's krijgt iedereen als ik ga trouwen te zien en dat krijg ik al jaren te horen)

*komt iemand me even oprapen*

Dit is echt wel één van de beste die ik tot nu toe tegen ben gekomen! Hilarisch!

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:57

Hahaha heel leuk topic dit :D

Schiet me er maar ff 1 te binnen, zat mn vriend van de week nog vrolijk te vertellen op een verjaardag :+
Paar jaar terug was het, kwamen we nogal geregeld dronken thuis elk weekend.. Mijn vriend en ik kwamen thuis, mijn vriend ging tegen zijn vader zeggen dat we thuis waren. Ik was op het keukenblok gaan zitten aangezien ik geen voeten meer overhad van het dansen, vervolgens ben ik daar gaan liggen slapen :+
Mijn vriend kwam terug de keuken in, ziet mij liggen, roept z'n vader die vervolgens ook komt kijken, maken leuke foto's van mij en maken me dan pas wakker.. heel flauw hahaha

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 01:01

Vriendin was wel ladderzat, we hielden vriendenavond bij een vriend (goh :P ) en zij zat onder de fles te staren en te roepen 'oeeeeh ik zie de dop!'

Later bleven wij met z'n drieën over, gingen we op de grond liggen en zij bleef l'ullen! Echt verschrikkelijk. :') Daarna was het nog geen 10 seconden stil of ze was in slaap gevallen, op ons. :')

Ik eronderuit gegaan, foto's gemaakt van vriend die vast lag onder haar. :D Later kwam hij vrij, dat kind bleef doormeuren op haar buik op de grond, hebben we alle lege flessen (belachelijk veel :') ) naast d'r gezet en toen foto's gemaakt met haar eigen camera. :o

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 01:42

Kheb er ook 1tjee,,,

Dronken vertellen aan je ouders.. hoe ik en me ex S.. hadden en hij der nix van kon,, en me nieuwe vriend Echt veel beter is,, en dat alles wel werkt,, Wist toen even niet dat mn schoonouders er ook bij zaten (A)(A)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 02:17

Whaha ja dan voel je je wel even gena*id op dat moment ja :P

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 02:46

Je moet ook niet dronken worden als je ouders en/of schoonouders in de buurt zijn, niet goed.

Kan me wel herinneren dat ik logeerde bij mijn vriend (nu man) en dat ik gezopen had, volgende ochtend aan het ontbijt natuurlijk beroerd en toen ik aan 't kotsen was vroeg mijn schoonmoeder aan mijn vriend; 'ze is toch niet zwanger hé?'

Ooit dronken onder de douche gaan staan, speciaal om te ontnuchteren, dus koude kraan aan en ik me maar afvragen waarom het water niet koud werd. Ik maar proberen om die warme kraan nog verder dicht te draaien, water was allang steenkoud, ik was gewoon te ladderzat om het te voelen.

Sigaret bij het filter aansteken zag ik ook voorbij komen, das een klassieker, hoe vaak ik dat al niet heb gedaan, te erg gewoon. En dan heb je ook nog van die leuke vrienden die expres een sigaret zo aan je geven dat je hem bij het filter aansteekt en ik maar lekker inhaleren :r

Heb hier ook eens een dronken vriend gehad die allergisch is voor de hond en in zijn dronken toestand de hond ging knuffelen, hond is nog erg groot ook dus hij werd besprongen door 70kg hond en vond het nog leuk ook, terwijl ie normaal niet eens bij hem in de buurt komt.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 02:47

Wildgirl schreef:
ik heb ooit in mijn blote kont op een viaduct het wilhelmus staan zingen; staat ook op dvd....helaas :D

Waar kan ik die bestellen? :D

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 02:51

uhmm op sokken naar huis lopen, op de grond gaan zitten van het lachen en je niet weet waarom je moest lachen. bij iemand achterop gaan die vervolgens door een kuiltje rijd gevolg band krom

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 03:12

Citaat:
Sigaret bij het filter aansteken zag ik ook voorbij komen, das een klassieker, hoe vaak ik dat al niet heb gedaan, te erg gewoon. En dan heb je ook nog van die leuke vrienden die expres een sigaret zo aan je geven dat je hem bij het filter aansteekt en ik maar lekker inhaleren :r

lekker he en maar inhaleren, en stinke dat die filter doet hahahaha :+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 04:02

Gelukkig heb ik het wel steeds door gehad bij de eerste hijs, kun je ook haast niet missen :+
Heb ik overigens ook vaak gehad terwijl ik alleen maar aangeschoten was.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:42

Ik heb zelf niet zo veel verhalen, ben nog nooit zo zat geweest (denk ik) Ik zorg er meestal voor dat mijn vriend veilig thuis komt... maar met hem heb ik wel heel veel meegemaakt!

Een hele simpele: naar huis toe fietsen komt er zo'n vluchtheuvel stoep tussen weg en fietspad... m'n vriend zag hem, dacht: ik moet er langs fietsen en knalt er vol tegenaan en vliegt zo over zijn stuur heen... Hij had verder niks, maar ik lag in een deuk.

Hij stapte op als of er niks aan de hand was (was nog midden in het centrum dus aardig wat mensen zagen het) en fiets koppig door.

En 1x mocht ik van hem niet op de stoep lopen, maar op de weg. En we waren dus naar elkaar aan het praten: hij op de stoep, ik op de weg. Zie ik een lantarenpaal in mijn ooghoeken komen en denk nog, daar loopt hij langs... knalt hij er vol tegenop.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 12:03

Wat een geniale verhalen _O-

Met nieuwjaar zijn ik en een vriendin wat gaan drinken bij ons op stal. We zullen het vriendelijk verwoorden, wat licht aangeschoten :+ Daarna gingen we nog uit, was iets verder dan waar we zaten. Oké, wij uiteindelijk ginder vetrokken om nog te feesten en moesten door een donkere weg tussen het veld. We liepen arm in arm, zodat we elkaar wat in evenwicht konden houden. Nu, ineens liet mijn vriendin mij los en daar ging Stéphanie het veld in. Hoor ik nog naast mij roepen: "Stéphanie kom terug!". Roep ik: "Wacht, ik kom eraan!" en klauter weer naar haar. Merde wat konden we niet meer op onze benen staan van het lachen :')

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:06

Sommige dingen zijn echt TE erg; misschien in het vervolg wat beter opjezelf passen, en wat minder drinken :Y).

Ik ben in mijn hele leven één keer dronken geweest, gelukkig was vriendjes-figuur in de buurt die me mee naar huis heeft genomen. Vind het echt vreselijk om de controle over mezelf kwij te raken, zorg er dus voor dat, dat nooit meer gebeurt en drink altijd water tussendoor.

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:11

Haha.. En daarom drink ik niet :D Vind het veel mooier om andere te zien stuntelen haha

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:17

Goh, als ik jullie verhalen zo lees dan weet ik me nog wel goed te gedragen als ik dronken ben....

Een vriend van me was ooit zo dronken dat toen we huis fietsten hij midden op het fietspad stopte, zijn fiets aan de kant gooide en op de weg ging zitten. Hij bleef iets mompelen over 'fiets meenemen' en wij snapten er niks van. Dus ook maar gestopt terug gefietst....Zat hij bij zo'n op de weg geschilderde fiets (fietspad) en probeerde hij die geschilderde fiets te pakken.......

Vorig jaar met caranval besloten mijn zusje en ik een zieke vriendin te verrassen met een milkshake. Dus wij om om 2 uur een milkshake gehaald en daarna nog ff de kroeg in gedoken (ja met milkshake) en teeen 4 uur zingend naar die vriendin gelopen. We besloten dat het leuk was om haar te verrassen dus wij wilden de milkshake voor de deur zetten, aanbellen en wegrennen en ons verstoppen. Het koste ons al grote moeite om de bel te vinden en wegrennen lukte ook niet goed. (bloempot gesneuveld) en toen hebben we ons achter onze fiets verstopt }:0 terwijl we keihard zaten te lachen. Haar vriend deed heel droog de deur open "wij hoorden jullie al aankomen toen jullie aan het begin van de straat waren. En verstoppen achter een fiets werkt niet..."

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:28

Zelf heb ik gelukkig geen dronken bloopers.
Maar die van m'n zwager blijft nog altijd geniaal....
Die kwam thuis van een avondje stappen, moest naar de toilet, en heeft dus doodleuk over het hoofd van z'n slapende broertje staan plassen, in de volle overtuiging dat ie op de toilet was......

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:28

Ik kan zuipen, zuipen en nog eens zuipen en dan ben ik nóg niet dronken. Een keertje ben ik heel lichtjes dronken geweest en ben slingerend de trap af gelopen waardoor ik alle schilderijen en foto's aan de wand heb meegesleurd.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:30

Mijn broertje. Een blooper. Naja blooper.. kermis gehad. En dan was het ritueel bij zijn vriendin om boerenkool te eten voordat ze de tent in gaan.

Huppa, met de boerenkool te tent in. Sochtends werd ik wakker en overal was het groen. Wat bleek. Was ie zat thuis gekomen, heeft ie op de overloop, in de bak langs de overloop, toilet en wastafel gekotst. En hij wist nergens wat vanaf :+

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:35

Joto schreef:
Haha.. En daarom drink ik niet :D Vind het veel mooier om andere te zien stuntelen haha

Juist hier nog 1!! :D
Ik vind het ook verschrikkelijk om de controle over me zelf kwijt te raken. Daarom drink ik ook helemaal niks. :)

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:38

Kan nu even niks bedenken, heb er echt zoveel meegemaakt..

Ik heb er wel een handje van om sigaretten verkeerd om aan te steken als ik dronken ben, eraan te lurken, en me af te vragen waarom hij het niet doet...

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:40

O:) O:)

Ummmm in een Discotheek een paar uur op de grond gezeten midden op de dansvloer omdat ik niet meer kon staan.

Aan een blowende jongen een sigaret gevraagd (die ik 30 keer liet vallen), en vervolgens heel sirieus tegen die jongen zeggen: Weetje, ik mag dan wel dronken zijn, maar jou, jou vergeet ik NOOIT meer .

En heeeeel veel overgegeven :(:)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:41

Ik ben 1x echt zo dronken geweest dat ik sindsdien niet meer drink :+ en dat is al weer 6 jaar geleden en ik ben inmiddels 22 :+
Laatste oud en nieuw voor we zouden verhuizen van de ene naar de andere kant van het land. Ik was echt ladder zat (maar kan me gelukkig nog alles herinneren :Y) ) en ik liep met 2 flessen champagne over straat om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen :+ toen kwam ik halverwege de route mn oude buurjongen tegen en die is maar met me mee gelopen omdat hij mij niet alleen durfde te laten omdat ik allemaal vreemde mensen ging omhelzen en gelukkig nieuwjaar ging wensen :+