Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Marchador schreef:Oh op die manier, ik dacht dat je er een foto van had gemaakt dat je het die dag had overgemaakt
Sorry
Staat er nergens bij je postbank pagina wanneer je het overgemaakt hebt, dus niet wanneer het is verwerkt?
PS Gooi in ieder geval die sms niet weg, wellicht kan het nog handig zijn
ik neem iig aan dat daar ook wel wat voer vast staat.
Mandoline schreef:Ik heb het bedrijf (dus het incassobureau) dus gebeld, en die vertellen mij dus dat ik dan de kosten die het bedrijf van mij kreeg voor het product wel terugkrijg, maar de kosten die gemaakt zijn voor hun (dus de incassokosten), dat ik die wel gewoon moet betalen, dus dan schiet ik er nog niets mee op. Vind het dan een beetje vreemd dat ik die kosten ook moet betalen...
als jij voor sommatie hebt betaald is het onterecht, klaar... ! betaalbewijs (printscreen) mailen naar incassobureau en eis je geld terug! Shiloh schreef:maar als jij geen betaal termijn hebt gehad EN geen waarschuwingen hebt gehad. Hoe halen ze het dan in godsnam in hun hoofd om een deurwaarder te sturen!
Shiloh schreef:ik vind het wel hun fout. Zij storten zomaar je geld terug en verzoeken je het weer te betalen. Hier komt 1!! telefoontje aan te pas. Geen herinneringsbrief geen aanmaningen niks. dan ga je toch niet zomaar een incasso bureau sturen. Volgens mij kan dat niet eens zomaar. Als ik jou was zou ik het centrale topic over de gang van zaken mbt tot deurwaarders en zo even nalezen.

Shiloh schreef:daarbij komt volgens mij ook nog eens dat het bedrijf uberhaubt ngo geen incasso bureau had mogen inschakelen