mirgino schreef:ach een man mag en kan ook nee zeggen
![]()
niks moet!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is een ding dat zeker is...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) maar uiteindelijk hebben we een superdag gehad en was ie toch wel blij dat ie het gedaan had! 
waarom weet ik niet precies, maar als hij het vraagt... wete je ook zeker (nou ja) dat hij er 'goed' over nagedacht heeft, dat hij echt bij jóu wilt blijven...
(goh ik ben benieuwd wanneer ik eens zo'n mooie jurk ga dragen: als je samen langs een bruidswinkel loopt
of van: hoe zie jij jouw bruiloft voor je? kleinschalig? moet je hopen dat je niet het antwoord krijgt: ik ga nooit trouwen..)
maar ik zou hem niét vragen..
)
hahaha grapje

ecyoj schreef:zei ik ook maar dat begrijpt ie niet

Marshaha schreef:maar ik vind het eigenlijk niet kunnen als een vrouw vraagt. op de een of andere manier denk ik dat alle vrouwen wel willen trouwen ofzo (op mijn na), en mannen niet zo snel. en moet dus een man het doen, want anders wordt ie voor een blok gezet
mss stom hoe ik erover denk, maar een Man moet vragen!
ecyoj schreef:In een homoseksuele relatie heb je ook mannetjes en vrouwtjes hoor.

MariekeB schreef:hahaha , jij hebt wel heel aparte ideeën. Dat vrouwen wel willen trouwen en mannen niet bv. volgens mij is het geregeld ook andersom.
Dan heb jij zeker zo'n man die ook vind dat mannen wel vreemd gaan en vrouwen niet
RedPassion schreef:Hoe moet dat dan in een homoseksuele relatie?
Ik snap niet dat veel mensen (alleen vrouwen, of ook mannen?) nog zo hechten aan de traditie van de man die de vrouw vraagt. Als je graag wilt trouwen kan je toch ook zelf het initiatief nemen?